تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۱۴۶۴۹۹

هدایت‌خواه: کاندیدا زیاد است خود را مکلف به کار فرهنگی می‌دانم

۱۶
۰
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی با موضوع «استقلال در حصار تردید» در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، این نشست با موضوع «استقلال در حصار تردید» از سلسله مباحث مرتبط با نفوذ با حضور ستار هدایت‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هفتم و هشتم ،حجت الاسلام پناهی ،ائمه جمعه دهدشت وقلعه رئیسی، روحانیون واقشار مختلف مردم و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور دهدشت و کانون فرهنگی و مردمی جواد الائمه در سالن اجتماعات ثار‍‌الله سپاه دهدشت برگزارشد.
برپایه این گزارش، ستار هدایتخواه سخنران این جلسه، اطلاق ۱۶ آذر به روز دانشجو را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: مبنای این روز مذاکره با آمریکا بود و حرکت انقلابی دانشجویان در اعتراض به سیاست‌های استبدادی و دخالت‌جویانه استکبار منجر به شهادت سه تن از دانشجویان شد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: بیشتر سخنرانان مراسم امسال در روز دانشجو حمایت از یک جریان سیاسی خاص بود.
هدایتخواه با بیان این‌که ۱۶ آذر نماد روحیه استکبارستیزی دانجشویان است، افزود: اما متاسفانه برنامه‌هایی که در این روز در برخی از دانشگاه‌ها اجرا شد با این روحیه سازگاری نداشت.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سخنرانان مراسم روز دانشجو حمله به نیروهای ارزشی، تخریب بسیج و سپاه و تطهیر فتنه‌گران را سرلوحه برنامه خود قرار داده بودند.
وی با بیان این‌که ۱۶ آذر امسال روز شعار به نفع فتنه‌گران بود این مراسم‌ها را نفوذ دانست و گفت: دشمن به دنبال این است که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زمینه نفوذ را در کشور فراهم کند.
این فعال فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست برای کاندیداتوری خودش در انتخابات مجلس دهم، تصریح کرد: تشخیص بنده این است که در عرصه فرهنگی فعالیت کنم.
هدایتخواه در ادامه افزود: اگر همه مجلس همراه رهبر باشند اما افکار عمومی ایشان را همراهی نکند کاری از دست بر نخواهد آمد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم و هشتم افزود: برای رفتن به بهارستان کاندیدا زیاد هست اما برای کار فرهنگی آدم کم است، بنابراین خود را مکلف به انجام مسئولیت فرهنگی می‌دانم که بر دوش دارم.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره کار فرهنگی که فرمودند من تعجب می‌کنم از کسی‌که می‌تواند کار فرهنگی کند اما مسئولیت دیگری می‌پذیرد، تاکید کرد: باری را بر دوش گرفتم و مسئولیتی پذیرفتم که باید روی آن کار کنم.
 
ستار هدایتخواه اظهار کرد: مهمترین علل انحراف جامعه اسلامی جریان نفوذ بود؛ افراد، گروه‌ها و جریان‌هایی ماجرای بعثت پیامبر و استقرار دین او را می‌دانستند و یار پیامبر هم بودند اما از همان اوایل هدفشان رسیدن به قدرت بود.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گریه‌های شبانه حضرت زهرا(س) و بیت‌الاحزان مسئله عاطفی و صرف غم ارتحال پیامبر اسلام(ص) نبود بلکه آن چیزی که حضرت را به گریه‌های شبانه وا می‌داشت محرومیت بشریت از هدایت رهبری بود و غم امروز مسلمانان را می‌خورد.
وی با بیان این‌که حضرت فاطمه(س) غم بشریت را می‌خورد و می‌دید که انحراف عظیم چه بر سر بشریت می‌آورد، افزود: اگر انحراف نبود سرنوشت بشر طور دیگری رقم می‌خورد.
این فعال فرهنگی با بیان این‌که جریان‌های انحرافی خود را پشت شعارهای به ظاهر مردم‌پسند جمع می‌کنند و از عناوین مقدس هم ممکن است استفاده کنند، افزود: البته این در صورتی است که مردم بصیرت نداشته باشند.
وی شهادت امام حسن مجتبی(ع) را نتیجه نفوذ افراد در سپاه امام دانست و گفت: آن چه بر پیکر اسلام ضربات جبران‌ناپذیری وارد کرده جریان نفوذ بوده است.
دبیر جبهه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت رهبر معظم انقلاب و هشدارهای ایشان درباره جریان نفوذ به تبیین ابعاد نفوذ و تکلیف در شرایط کنونی پرداخت و با اشاره به توطئه‌های استکبار از اوایل انقلاب تصریح کرد: اولویت نخست در این باره چاره‌اندیشی برای مقابله با نفوذ است.
هدایتخواه مهمترین محور برنامه‌های استکبار را نفوذ خواند و با بیان اینکه این نفوذ به شرایط پسابرجام برمی‌گردد تغییر ماهیت و ساختار جمهوری اسلامی را از برنامه‌های طولانی مدت جریان نفوذ عنوان کرد و گفت: باورشان این است که با محمل مذاکره، مهمترین مسئله کشور که هسته‌ای بود حل شد و بقیه مسائلی که با آمریکا حل نشده است هم می‌تواند از طریق مذاکره حل شود.
وی با بیان این‌که ملت ایران با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید و ۴۰ هزار آزاده به کدخدا نه گفت، افزود: عده‌ای امروز در استقلال ما تردیدی دارند و می‌گویند مذاکرات راه حل مشکلات است.
عضو جبهه پایداری تعبیر رهبری از مذاکره به معامله بده بستان را یادآور شد و با عنوان این‌که در متون تخصصی دیپلماتیک هم مهمترین محور مذاکره چانه‌زنی است، افزود: در مسائل هسته‌ای امتیازاتی دادیم تا حقوقمان را بگیریم.
وی با بیان این‌که تغییر رفتار جمهوری اسلامی در کوتاه مدت از طریق جریان نفوذ با در دست گرفتن مجلس مطابق میلشان پیگیری می‌شود، افزود: در بلند مدت نیز به دنبال تغییر ساختار از طریق نفوذ در مجلس خبرگان رهبری هستند.
هدایتخواه اقدامات دشمن در نفوذ سیاسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این کار با دو قطبی کردن جامعه و القای حاکمیت با قرار دادن توده‌های مردمی در برابر رهبری انجام می‌شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادوار هفتم و هشتم افزود: از این طریق می‌خواهند به مردم این طور القا کنند که تنها راه حل برون رفت از مشکلات کنار آمدن با مذاکرات است.
وی در ادامه گفت: دو قطبی کردن جامعه به ویژه در انتخابات آینده و تطهیر چهره آمریکا از دیگر برنامه‌های نفوذ در عرصه سیاسی بود که هدایتخواه به تبیین آن‌ها پرداخت.
دبیر جبهه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در عرصه اقتصادی به دنبال نادیده گرفتن اقتصاد مقاومتی و پیاده کردن الگوی اقتصاد سرمایه‌داری غرب هستند، تصریح کرد: وابستگان فکری آمریکا با دامن زدن به مصرف‌گرایی، تجمل‌گرایی و واردات بیش از حد به تولید داخلی بی‌توجهی کرده و به اقتصاد ما لطمه می‌زنند.
هدایتخواه برنامه‌های جریان نفوذ در عرصه فرهنگ را متذکر شد و با اشاره به حساسیت ویژه این حوزه ترویج زنگی غربی و جایگزینی به جای سبک زندگی اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره هشدار داد: این جریان در صدد راه‌اندازی تشکل‌های مردم‌نهاد و جنبش‌های مدنی همسو با اهداف خود است تا از طریق این سمن‌ها به اهداف خود نزدیک شوند.
این نشست به همت کانون فرهنگی جوادالائمه و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور دهدشت برگزار شده بود.
IMG_9247
IMG_9311 IMG_9252 IMG_9253 IMG_9254 IMG_9256 IMG_9258 IMG_9259 IMG_9260 IMG_9261 IMG_9264 IMG_9266 IMG_9267 IMG_9272 IMG_9273 IMG_9274 IMG_9275 IMG_9276 IMG_9278 IMG_9279 IMG_9281 IMG_9282 IMG_9283 IMG_9284 IMG_9286 IMG_9288 IMG_9289 IMG_9290 IMG_9291 IMG_9293 IMG_9294 IMG_9295 IMG_9296 IMG_9298 IMG_9299 IMG_9300 IMG_9301 IMG_9302 IMG_9303 IMG_9304 IMG_9310 IMG_9314
 
--------------------------------------------------------
خبر: سیده طیبه سعادتی نیک
عکس: کیوان سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر بزرگ. واقعا چیزی که امروز جامعه ما به آن شدیدا نیاز دارد آگاه سازی وکار فرهنگی است و گرنه از کوچک تا بزرگ همه سیاسی هستند
روزبه
Iran, Islamic Republic of
پوپولیسم.
Iran, Islamic Republic of
افراطی
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
خواب است و بیدارش کنید .

خسارتی که همفکران ایشان در جبهه پایداری و اصولگرایان متعصب به کشور وارد کردند دهها برابر بیشتر از خسارت جنگ تحمیلی بود .

اصول گرایی = غارت بیت المال
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
با این فکر دکترهدایتخواه خداوکیلی خیلی موافق هستم که آدم برای کار فرهنگی کم هست قشرجوان ونوجوان امروزی نیاز به تبیت واخلاق اسلمی دارد صددرصد موفقم دمش گرم با لبیک به ندای حضرت آقاولایت پذیری ایشون را شون می ده بازهم دست مریزاد اما دکت خوب بود یه تلنگری به این ائمه جمعه وجماعات هم میزد که علمای عزیز ظرفیت نماز جمعه را به پای تشکیلات سیاسی نریزد آقایون امامجمعه وجماعت همه جریانهای درون نظام هستید یک سویه نکنید اینکار را ما بخشی ازجامعه از بعضی ازعزیزان نزد خدای بزرگ گلایه داریم شماها پدران معنوی همه جامعه هستیدانشالله خداتوفیقتان دهد
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگی رو همین موضع بمون.فردا نگو درخواستهای مکرر مردم و احساس تکلیف و.........باعث شد بیام کاندید بشم.همه میدونن داری خودت وشرایط رو سبک وسنگین میکنی.اومدنت مرادف با اولین دروغت به مردم در راستای کاندیداتوری واحیانا"نمایندگی مجلس است.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
والله اگه شرایط برات مهیا بود تعدد کاندیدا مطرح نبود میگفتی خودم اصلح هستم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تقدیر وتشکر دارد از کانون فرهنگی جوادالائمه و بسیج دانشگاه که در مدت زمان دو روزه اینگونه سازماندهی کردند، ظاهرا این برنامه ها تحت عنوان سلسله نشتها تداوم دارد که نشان از در موقعیت اقدام بودن این جوانان دارد.
Iran, Islamic Republic of
تو منتظری تا ببینی مه سید باقر ایا یا نه وگرنه چهل هزار نفر نیگرت
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر روان پاکت هدایتخواه
استان ما به ستارها نیاز دارد تا از این فقر فرهنگی نجات پیدا کند
0021
Iran, Islamic Republic of
کاش کهگیلویه و بویراحمد چون هدایتخواهی را در خود داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر هدایت خواه. کار فرهنگی را میتوان با وضع قانون مناسب در ارتباط با فرهنگ انجام داد. آقای هدایت خواه. قانون خوب کم داریم. مجلس به شما نیاز دارد. هنوزم محبوبی
ماهان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بسیجیانی که امروز منتظر اشاره سید علی هستن....


برادر هدایت خواه .....اگر دم به فرهنگ میزنی پس جواب این سوالم را بده...من همان جوانی ۲۴ ساله هستم که سه هفته پیش در مصلاح شرکت نفت گچساران ساعت ۲ شب اومدم پیشت و شک ندارم که کاملا یادت هست..چون کاروانی را بر عهده داشتی که ۹۰ درصد آنها را خواهران عزیز و ولایتمدار تشکیل میدادن برای زیارت به حرم آقام امام حسین (ع)عزیز...من شب در خانه نشسته بودم که مادرم بهم گفت برو تو اتاق چندتا خواهر اومده میخواهند چند دقیقه ای استراحت کنن...منم رفتم توی اتاق..بعد از بیست دقیقه خواهران رفتن منم از اتاق اومدم بیرون که ۳ تا گوشی که قیمتشون هم بالا بود روی کابینت دیدم و سریع من و مامانم رفتیم دنبالشون که گوشیها رو بهشون بدیم اما در بین جمعیت پیدا کردنشان سخت بود...منم گفتم برم پیش مسئول کاروان آقای هدایت خواه که داشت سخنرانی میکرد..تا رفتم پیشش سخنرانیش تمام شد و به پایین آمد..بهش رسیدم داشت شام میخورد...بهش جریانو گفتم ولی متاسفانه آقای فرهنگی ما حاضر نشد بلند بشه و مسئولیت کاروانیشو به عهده بگیره و بره با بلندگو بگه که اگه کسی گوشی گم کرده بیاد تا تحویلش بدم...فقط یه چیز بهم گفت....گفت که ولش کن این جواب آقای فرهنگی ما بود..و سوالم اینه که چرا این حرفو زدی...چرا فکر نکردی شاید بخوان عکس بگیرند و پدر و مادر پیرشان باهاشون تماس بگیرند چرا آقای هدایت خواه ...چرا فکر نکردی که دختر هستن و تو این راه طولانی شاید هزاران اتفاق بیفته که نیاز به گوشی باشه...چرا به فکر ناموس ایرانی نیستی چرا اینقد راحت ازش گذشتی...منه جوان حاضر هستم برای دفاع از ناموس ایرانی جانم را بدهم چرا اینقدر به راحتی ازش گذشتی...ما چند صد هزار شهید دادیم برای این گلهای پاک دامن ایرانی چرا به این فکرها نیفتادی...اگر تو راه یه اتفاقی برای آنها می افتاد شما اینقد راحت ازش میگذشتی؟؟؟؟؟شما رفتی جنگ برای چی می جنگیدی بدون شک برای ناموس ایرانی و خاک عزیزمان ایران اسلامی جنگیدید..در آخر به عنوان یه برادر کوچکتر بگم آقای هدایت خواه مسئولیتی که به دست میگیری با جون و دل انجام بده........ما تو ایران همه برادر و خواهر هستیم....و جانمان را برای دفاع از ناموس و خاک ایران زمین خواهیم داد.... یادمان باشد ما همه فرزندان امام خامنه ای هستیم و جانثار...
محروم نگه داشته شده
Iran, Islamic Republic of
.به امثالشما میگن دکترجون.
آینده
Iran, Islamic Republic of
منتظری تا نظر قطعی شورای نگهبان اعلام بشه
اگر سید باقر تایید صلاحیت بشود که بهت هیچ تکلیفی نخواهد شد زیرا وزن واقعیت معلوم میشه
اما اگر رد صلاحیت شود، حتما به حضرت آقا تکلیف خواهد شد
صالحی
Iran, Islamic Republic of
آقا تو یه کم با افراد روراست باش..حتی با دوستان خودت کم و زیاد میگی
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1