تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۱۴۵۸۳۶

دستگیری باند ‌صدور مدرک تحصیلی و معافیت غیرقانونی در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند ۱۶ نفره صدور مدرک تحصیلی و معافیت غیرقانونی سربازی در شهر ‌یاسوج‌ خبر داد.
سردار «غلامعباس غلامزاده» گفت: به دنبال اطلاع از صدور معافیت های پزشکی و کفالت سربازی و مدرک تحصیلی دیپلم بصورت غیرقانونی، دستگیری مجرم یا مجرمان در دستور کار پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با شناسایی و تحقیقات لازم از سوی پلیس آگاهی استان، یکی از متهمان اصلی شناسایی شد که با تعقیب و مراقبت وی در حالی که این باند در حال مبادله اسناد و انجام فعالیت‌های مجرمانه خود بود، چهار نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تحقیقات به عمل آمده از یکی از متهمان مشخص شد این باند در دو زمینه صدور مدرک تحصیلی دیپلم و معافیت‌های پزشکی و کفالت غیرقانونی فعالیت می‌کند.
سردار غلامزاده با اشاره به اینکه ۱۱ عضو دیگر این باند نیز شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: یکی از اعضای این باند با شناسایی و معرفی افراد متقاضی از استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار، نقش واسط را در این زمینه ایفا می‌کرده است.
وی تعداد مدارک دیپلم و معافیت‌های کفالت و پزشکی صادره از سوی این باند را به ترتیب ۷۰ و ۱۱۰ پرونده عنوان کرد و ادامه داد: این باند تبهکار برای صدور هر مدرک دیپلم مبلغ ۱۴ میلیون ریال و برای صدور کارت معافیت مبلغ ۶۰ میلیون ریال از افراد متقاضی اخذ می‌کرده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در پایان با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای این باند در برخی از ادارات و مدارس یاسوج از جایگاه شغلی خود سوءاستفاده کرده و اقدام به صدور این مدارک به صورت غیر‌قانونی می‌کردند، اضافه کرد: تمام اعضای این باند ۱۶ نفره دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سردار احیانا از اعضای این باند در حوزه وظیفه کسی نبود یا شما نمیگید ؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
طوری که شما میفرمایید باید کسی از قسمت معافیت حوزه نظام وظیفه هم با این افراد همکاری کرده باشه وگرنه به این راحتی که نمیشه.لطفا پیگیری کنید.
تاته غول
Iran, Islamic Republic of
یه پرسی وبچیل حوزه کن شاید خبرداشته بون.
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1