تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۱۴۴۷۷۵

اصلاح‌طلبان خود حکم به شکست ندهند

۴
۰
کبنا ؛سید احسان هاشمی
 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گام مهم دیگری در تحقق مردمسالاری دینی در ایران به شمار می‌آید؛ اصلاح‌طلبان به عنوان قطب اصلی سیاست‌ورزی این‌بار امیدوارانه‌ تر از همیشه فعالیت‌های سیاسی خود را دنبال می‌کنند.
اصلاح‌طلبان دراین بازه زمانی باقیمانده تا انتخابات توانسته‌اند با محوریت شورای هماهنگی اصلاح طلبان همسو شوند تا بتوانند برای انتخابات دهم نهادهایی بین hashmiطیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان ایجاد، و با تجربه گرانقدر انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ امکان اجماع را در بین طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب و اعتدالیون افزایش دهند.
نتایجی که درباره به وحدت رسیدن اصلاح‌طلبان کهگیلویه اتخاذ شده در بازه‌های مختلف قابل بررسی است اما به این لحاظ که باعث خواهد شد نوعی وفاق اجتماعی با استراتژی همدلی در جامعه بین اصلاح‌طلبان با گرایش‌های مختلف کهگیلویه پدیدار شود، پدیده مبارکی است.
مطمئناً وفاق چیزی غیر از توافق است؛ وفاق یعنی یک جمع به نتیجه کلی حول محور اتحاد برای پیروزی می‌رسد؛ در نتیجه، تصمیمات فردی دیگر رنگ و بویی ندارد، اما توافق امری دوجانبه است و درجهت معکوس قراردارد.
‌اکنون که اصلاح‌طلبان کهگیلویه به یک وفاق درون گروهی رسیده‌اند، باید گفت که این وفاق بسیار خوشایند است، اما باید دید وفاق به وجود آمده می‌تواند کهگیلویه را به سمت خروج از این بن‌بست بکشاند و در نهایت اصلاح‌طلبان را به سمت ایجاد یک جبهه متحد اصلاح‌طلبی سوق دهد.
نقش احزاب در انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست. اصلاح‌طلبان از طیف‌های مختلفی تشکیل شده‌اند و وفاق شکل گرفته‌ی بین بزرگان اصلاح‌طلب استان باعث خواهد شد، احزاب و گروه‌های اصلاح طلب با وجود اساسنامه‌های مختلف به اتحاد دست یابند و در روند انتخابات به پیروزی دست یابند.
البته با وجود هماهنگی اصلاح‌طلبان و رایزنی‌ با برخی نهاد‌ها، لازم است وفاق اجتماعی بیشتری به وجود بیاید تا در روند انتخابات و به نتیجه رسیدن این وفاق خدشه‌ای وارد نشود.
هدف از ارائه این تز سیاسی از جانب حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه کنار گذاشتن اختلافات سلیقه‌ای و حذف قومیت گرایی و حرکت کردن حول اشتراکات است.
بدون شک اگر این تفرقه و چند دستگی و عدم وفاق اجتماعی مجددا در بین اصلاح‌طلبان استان ایجاد شود، اصلاح طلبان توسط خودشان حکم به شکست در انتخابات پیش رو خواهند داد.
به بیان مشخص تر با تفرقه اصلاح‌طلبان هم در جامعه پشتوانه خود را از دست خواهند داد و هم مقدمات حذف از ساختار حقوقی را فراهم می‌کنند.
حزب ندای ایرانیان شهرستان کهگیلویه اعلام میکند: هر اقدامی که موجب اتحاد و انسجام میان اصلاح طلبان کهگیلویه شود از سوی همه نیروهای اصلاح طلب مورد حمایت و استقبال قرار می‌گیرد و هرگونه عدم هماهنگی و تک‌روی را مذموم می‌دانیم .
درپایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان اصلاحطلب شهرستانهای چهارگانه و مناطق و بخشها;بزرگان جریان اصلاح طلب کهگیلویه و استان دبیران احزاب عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان و همه عزیزانی که حزب ندای دهدشت را در برگزاری این برنامه مارا یاری نمودند(شورای تامین.فرمانداری.نیروهای انتظامی و امنیتی.مسیول سینما دهناد دهدشت و همه عزیرانی که همکاری نمودند)تقدیر و تشکر ویژه مینماییم.
به امید پیروزی

 
*رئیس حزب ندای ایرانیان شاخه کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا حزب بچه بازی
Iran, Islamic Republic of
شکرکه توبیایی درمورداصلاح طلبها تعین تکلیف بکنی اول بروازنظر روحی واخلاقی خودتودرست بکن
فرجامی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جناب هاشمی در خصوص همایش وفاق اصلاح طلبان جناب هاشمی اگر سایر احزاب اصلاح طلب در شهرستان نیز همت کنند وصادقانه برای وحدت ویکپارچگی ورسیدن به اجماع تلاش کنند انشالله این کهنه در د من وشما وهمه مردم کهگیلویه درمان خواهدشد
Iran, Islamic Republic of
سایت جیره خار چرامطلب انتشارنمیدی حذف میکنی خداعاقبتتون بخیربشه
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1