تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۱۳۹۹۸۹

اجرای ۵۶ برنامه توسط سپاه گچساران در هفته بسیج

۴
۱
کبنا ؛IMG_5385فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در طول هفته بسیج در گچساران ۵۶ برنامه در قالب ۲۶ عنوان اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری امشب در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل سالن کنفرانس سپاه برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب طی ۳۶ سال تنها به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌های شهدای ایران اسلامی شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی با لبیک به امام راحل و گذشتن از جان و آینده دنیوی خود موفق به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند، افزود: امروز دنیا به نقش کلیدی و استراتژیک ایران اسلامی در حل مناقشات و اختلافات سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه اذعان دارد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته بسیج در این شهرستان گفت: امسال در هفته بسیج در گچساران ۲۶ عنوان برنامه با ۵۶ برنامه تدارک دیده شده است که در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.
انصاری برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه محروم باباکلان به مدت پنج روز تا پنجم آذرماه را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج گچساران عنوان کرد و افزود: در این خصوص روستا به روستا و خانه به خانه تیم‌های پزشکی این بیمارستان به ارائه خدمت پرداخته و با استفاده از پتانسیل بیمارستان‌ها، بهداشت و درمان شهرستان و نفت، هلال‌احمر و سپاه ناحیه گچساران به صورت رایگان انجام وظیفه می‌کنند.
وی ملاقات چهره به چهره فرمانده ناحیه سپاه و شورای فرماندهی در نماز جمعه ۲۹ آبان در مصلی، سرکشی از حلقه‌های صالحین و حضور این حلقه‌ها در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج گچساران عنوان کرد.
انصاری ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری یادواره‌های شهدای گچساران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری همایش حماسه حضور در سالن پدخندق این شهرستان طی پنجم آذر خبر داد و گفت: در این همایش بزرگ یکی از مسئولان لشکری بومی در سطح کشور برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسلام انصاری و سیروس خداشناس فرماندهان شایسته و سزاوار
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
این پیام چه ربطی داشت آقای خداشناس به این خبر
هند
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرهنگ پرتلاش و شجاع
در جواب علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ایشون از فرماندهان با لیاقت این شهرستانه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1