تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۱۳۹۶۵۲

انتقاد شدید هدایت‌خواه از دانشگاه پیام‌نور/ کنسرت موسیقی بود مسئولان می‌آمدند

۵۰
۰
کبنا ؛
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از برگزاری مظلومانه مراسم اربعین شهید همدانی در دانشگاه پیام‌نور گچساران به شدت انتقاد کرد.


ستار هدایت‌خواه عصر امروز در مراسم اربعین شهادت سردار حسین همدانی در محل دانشگاه پیام‌نور گچساران با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری در عدم توجه به فضای فرهنگی به ویژه شیوه‌های مدیریتی دانشگاه‌ها‌ و انتقاد از عدم حضور و همکاری مسئولان دانشگاه اظهار کرد: اگر امروز قرار بود به جای مراسم بزرگداشت شهیدان، کنسرت موسیقی برگزار کنند‌ حتما مسئولان دانشگاه از آن استقبال می‌کردند.moharam-yasuj-hdaitkh-tasoaa (15)
وی افزود: این امر جای بسی تأسف و اندوه است که در نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگداشت یاد شهیدی اینگونه باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در دوره و دولتی جلسه شهید همدانی را مظلومانه برگزار می‌کنیم که ادعای آزادی‌خواهی، گفت‌و‌گو و تعامل سازنده را با دنیا مطرح می‌کند، تصریح کرد: اما با این ادعا نمی‌توانند در داخل برگزاری جلسه بزرگداشت شهید یا مبانی شهادت وی را تحمل کنند و این جای تأمل دارد.

هدایتخواه متذکر شد: این امر جای تأمل دارد که این دولت چگونه دم از تعامل و گفت‌و‌گو با دنیا می‌زند اما در داخل آن هم در شهرستان گچساران توان تحمل این را ندارند که کسی بگوید چرا شهید همدانی در سوریه به شهادت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلایل شهادت سردار همدانی در سوریه و نقش ایران در این کشور گفت: این سؤال سال‌ها توسط  بعضی افراد، گروه‌ها و بعضی جریان‌ها مطرح شده که در این جلسه بر مبنای دقیق‌تری به این مسئله می‌پردازم.

هدایتخواه افزود: یکی از دلایل حضور جمهوری اسلامی در سوریه و دیگر نقاط از جمله عراق دلیل انسانی بوده زیرا انسان‌ها همه اعضای یکدیگرند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احساس همدردی با مظلومان و تلاش برای برداشتن بار مشکلات ملتی که مورد تهاجم قرار گرفته است، اقدامی انسانی است.

هدایتخواه با قرائت شعر سعدی و بیان اینکه برخی جریان‌ها و گروه‌هایی که با این حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم منطقه مخالف هستند، گفت: این شعر را باید برای این گروه‌ها به این عنوان خواند زیرا آنها به این امر معتقد هستند ‌که‌ بنی‌آدم اعدای یکدیگرند که در آفرینش بد از بدترند.‌

هدایتخواه مبنای دوم حمایت از سوریه و کشورهای مظلوم منطقه را مبنای دینی و شرعی عنوان کرد و گفت: فروع دین عبارت از نماز، روزه، زکات، خمس، حج، امر بر جهاد، امر به معروف و نهی از منکر، تبری و تولی و فروع دین در مقابل اصولی که مبنای اعتقادی دارند اصول رفتاری و عملی مسلمانان است.

وی افزود: ما بر اساس این اصول باید با دشمنان خداوند کسانی که علیه امت اسلامی می‌جنگد، جهاد کنیم.

هدایتخواه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از جمله آموزه‌‌های دینی ما دشمنی با ستمگران و دوستی با مظلومان است چه مسلمان باشد چه غیر مسلمان.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی دنبال سلطه نبوده و سلطه‌پذیر نیز نیست، بیان کرد: ما در پی تشکیل امت واحده اسلامی هستیم و از همه مسلمانان در عالم حمایت می‌کنیم.

هدایتخواه سومین دلیل حضور ایران در سوریه و منطقه را دلیل سیاسی عنوان کرد و افزود: یکی از دلایل مهم حضور ما در سوریه براساس حفظ منافع ملی بوده اما بعضی قصد ذبح کردن همه ارزش‌ها به اسم منافع ملی دارند.

وی با بیان اینکه در راستای حفظ منافع ملی هم که شده باید در کنار ملت سوریه باشیم، گفت: ما باید در کنار، مردم غزه، عراق، لبنان، سوریه و یمن باشیم زیرا دلایل متعددی از جمله انسانی و دینی  همچنین منافع ملی ما در این موضوع وجود دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزهای امنیتی خود را توسعه داده‌ایم، تصریح کرد: به جای اینکه اسرائیل غاصب در مرزهای غربی ما درگیر شود ما در نزدیکی اسرائیل در حال دفاع از کشور خود هستیم.

هدایتخواه متذکر شد: امروز ما در حال دفاع از خود هستیم و نادانی است اگر کسی بگوید چرا در سوریه در حال جنگ با دشمنان هستیم.

وی افزود: اگر شهید حسین همدانی در سوریه نمی‌جنگید امروز داعش به کشور حمله کرده بود و اگر امروز بسیاری در مناصب و پست‌های خود هستند از صدقه سر شهید همدانی و امثال آن بزرگوار است./ فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

یک جانباز
Iran, Islamic Republic of
آقای ... هر جایی که در مراسم ها شرکت می کنند باعث .. در بین مردم میشوند... خواهشا دیگر جو گچساران را به هم نزن... دوستانی هستند که به تبعیت از شما در گچساران ت.. کنند و .. خور باشند..
شاهین
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر استان.کاملا درست فرمودی
پیمان ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت دکتر..واقعن اگه شهید همدانی و امثال شهید همدانی در سوریه و عراق نجنگند اونوقت که دشمن داعش و اجیرکنندگان داعش به خاک ایران حمله میکنند و بیشتر این مسئولینی که الان وامروزه حاضر نیستند صندلی و پستشون را به کسی بدن اون روز مثل ی بزدل جلوتر از همه ی مردم فرار میکنن..
Iran, Islamic Republic of
سلام درود خدا بر مردان بی ادعا
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
دکتر هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستن
از جریان حاکم فرهنگی اطلاع دارند
دوستانی که قصد نظر دادن دارند این مسئله رو در نظر بگیرند
از جریان صرف سیاسی عبور کنند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاد گرامی ریئس دانشگاه را چه به این حرفها
احمد
Iran, Islamic Republic of
مردم گچسارانی ارادت قلبی به شهدا دارند
مسولین گچ۶ همگی ارادتمند شهدا هستند
اما به... ندارند که پای منبرتان بنشینند و علیه دولت و نماینده پر افتخارشان .. بزنی
بخاطر اینه دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه مردم رهبرونظام وشهیدان رادوست دارندولی.. ندادند که بسپارندبه ...ی تو تو فدرحرفهایت ...به فکر مردم گچیاران چه می گوبید حرفهای.. برای راهی است او هم امد وگوش داد
Iran, Islamic Republic of
اصلا چرا دانشگاه اجازه داده .. بره اونجا
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین پیام نور همگی از اقوام درجه ی یک تاجگردون و از اصلاح طلبن سرسخت هستن.تحمل شنیدن حقیقت رو از زبان یک اصولگرا ندارند.رییس دانشگاه هم که اسما رییس هستن وگرنه تمام تصمیات رو یکی دیگه زحمت میکشن و میگیرن...
درود بر دکتر هدایتخواه
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
چرا دانشگاه اجازه داد.. اونجا. .مردم گچساران مدیون خون شهدا هستن. .اما ... را تحمل سخت است. .حنای ... دیگه رنگ نداره
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
البته مهمتر و شرعیتر از همه اینا به سرانجام رسوندم لایحه دریافت حقوق مادام العمر نمایندگانه که برادر ارزشی یکی از ۱۰ نماینده طراح موضوع بود.
خوارحم
Iran, Islamic Republic of
تی ختی یه نه ازادیه که و جنابالی اجازه ایدن بره من یه مکان فرهنگی... بگی. ته هم همیشه یه کتاب تعلیمات دینی باته هر جا ایری ایخی همه نه و راه راست هدایت کنی. اندی مردم هم سی شهدشو و هم سی دولتشو و هم سی وطن شو ارزش اینن و کسی بهت از مردم نونه که ارزش چنه و بی ارزشی چنه قضاته.
قشقایی بیدار
Iran, Islamic Republic of
این دوره ایل قشقایی با تمام وجود از فررزند شایسته خود جناب آقای دکتر تاجگردون حمایت خواهد کرد.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مطمن باش اگر صالحی آنجا اصلا نمیگذاشت که شما بیایید آنجا برنامه اجرا نمایید چه رسد که کسی بیاید در جلسه فقط این میتونم بگویم شکر خدا را بگو که صالحی یاسوج
نهاد
Iran, Islamic Republic of
صالحی چه شده بعد از رفتن شما هر نیروی اصولگرایی وارد دانشگاه میشود احسنت بر شما که واقعا دانشگاه نمیداند چه کسی را از دست داده
جماران
Iran, Islamic Republic of
درود بر صالحی تا گچساران بود نمیگذاشت یک اصولگرا وارد دانشگاه شود چه رسد که هدایت خواه بخواهد انتقاد هم بکند
آسمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا صالحی فرودگاه اصلاحات دانشگاه بود حیف که رفت یاسوچ
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وقتی .. اعتقادی به این حرف ها نداره و فقط هدفش به قول خودش شادی و نشاط و اینکه هر جوری شده دل ..ا رو به دست بیاره چه انتظاری از مسولین رده پائین تر داری اقای دکتر
انصار
Iran, Islamic Republic of
برادر جان شکر کن که.. دانشگاه آنوقت انتظار داشتی کسی بیاد تو جلسه تازه میدونی اگر ر. اینجا بود نمیگذاشت از ... به سمت دانشگاه
باران
Iran, Islamic Republic of
استاد بزرگوار ، این شهامت بزرگ و قابل ستودنی است که اینقدر با جرأت مقابل بی عرضگی مسئولین بی تدبیر و ناامید دولت جناب روحانی می ایستید..
خدا ان شاالله پشت و پناهتان باشد ...
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر عزیزما دانشجویان گچساران همه از رئیس دانشگاه راضی نیستیم خدا یه فکری به حال این دانشگاه بکنید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کارمندا هیچ اطلاعی نداشتن . بدون برنامه ریزی بود.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کارمندا هیچ اطلاعی نداشتن . بدون برنامه ریزی بود. در ضمن ایشون دارای هیچ سمتی نیستن نباید میومد دانشگاه .
Iran, Islamic Republic of
درو د بر تو
همشهری
Iran, Islamic Republic of
... کنید به ... میخواهید به.. برسید . کار خوبی کردن حضور... اصلا .. چه مسئولیتی داری در حال حاضر . اگر دوره دوره اصولگرایان بود وشخصی اصلاح طلب میخواست برنامه ای داشته باشد آیا مسئولین این اجازه را به او میدادن؟ پس برو خدارو شکر کن که .. دادن بری داخل دانشگاه .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید به.. میخواهید به اهداف خودتون برسید . کار خوبی کردن حضور ..ن. اصلا .. چرا . چه مسئولیتی داری در حال حاضر . اگر دوره دوره اصولگرایان بود وشخصی اصلاح طلب میخواست برنامه ای داشته باشد آیا مسئولین این اجازه را به او میدادن؟ پس برو خدارو شکر کن که ... داخل دانشگاه .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مردم می دانند که . شهدارا... می کنید واز این مراسم ا.. دارید به همین دلیل شرکت نکردند....ه شهدار رنگی نکنید شهدا بی رنگ بودند......
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایی هم خوشتیپی هم مومنی
دوستت داریم هر چی باشی چه اصلاح طلب چه اصولگرا هر چی باشی دوستت داریم .
گچساران بهت می باله که دامادشون هستی بوس
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه از... که از رحیمی .. چرا صحبت نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست اقای هدایت خواه . .. همه جوانان را از.. کرده است .
همکار
Iran, Islamic Republic of
حلقه صالحین مرتب در دانشگاه برگزار میشود و هر بار شخصی حضور پیدا میکند خاطرم نیست تا حالا کارمندی در این حلقه شرکت کرده باشد ومر بوط به دانشجویان هست .وکسی هم نگفته بود چرا مسئولین وکارمندا شرکت نمیکنند چطور شد که هدایتخواه اومد وانتظار داشت به نام.. مسئولین شرکت کنند؟ اگر نه اینکه میخواست به نام.. سیاسی کند که موفق .؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر؟نمی دانم اخرش شما مدرک دکترا دارین یانه؟زمانی که شما عضو کمیسیون فرهنگی بودین چه کاری برای هنر مندان وفرهنگیان انجام دادی؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی نیامده به دلیل این بوده که.. اید،ولاغیر.مردم هنوز گذشته ها رو فراموش نکردن.
علی
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
اولا اینکه در سطح دانشگاه پیام نور همچین جلسه ای برگزار میشود و اجازه حضور در سالن اجتماعات و بطور رسمی رو نمیدن نشان از .. آقایون . شهرستان مخصوصا رئیس دانشگاه پیام نور جناب آقای پلوان هست که از .. تاجگردون حاضر نیست همچین جلساتی برگزار شود…
به هرحال زور فعلا دست آقایون جناحی تاجگردون هست همین صدنفری هم که بودن به هرحال برای ایشون صد نفر هست تحمل نداره ببینه
ولی . دکتر هدایتخواه خیلی بالاتر از تاجگردون و رئیس دانشگاه پیام نور هست
بیلهر
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران از شما و امثال شما ها خیلی میهن پرست تر هستند - شما به فکر خودت باش
اصلاح طلب دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه مهندس پلوان رئیس پیام نور گچساران معتقد به چند صدایی است و این شجاعت داره که بزاره همه سلایق بیان دانشگاه و حرفشونو بزنن و میدونه که جامعه آگاه شده. کاش...هم مثل ایشون جسارت داشت شاید هم تا الان رفته و از هدایت خواه عذر خواهی کرده
اصلاح طلب دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مهندس پلوان رئیس پیام نور گچساران فردی شجاع که معتقد به چند صدایی است و معتقده همه سلایق بیان دانشگاه حرفشونو بزنن و بعد خود دانشجو انتخاب میکنه. اما کاش ... هم چیزی از چند صدایی را متوجه میشد و کمی شجاعت پلوان داشت. همین امروز میره و از هدایت خواه عذر خواهی میکنه.
سبحان
Iran, Islamic Republic of
جناب ... ضرب المثلی میباشه که میگن طرف توی روستا راه نمیدن سراغ خونه کدخدا را میگره ..نمیدانم چطوری آنجا رفتید آنوقت اعتراض هم میکنید
اقا خان ..
Iran, Islamic Republic of
برای پیشبرد اهداف سیاسیت از .. مایه نزار،درجواب انقلابی اتفاقا رییس دانشگاه فردی با بینش بالا میباشد واجازه دخالت در کارش را ب هیچ کس نمیده وشما هم از روی حسادت میگویی، درودبر پلوان.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
پیام نور گچساران دست چند نفر بی تجربه است
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر استان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
همه به شهدا ارادت دارند ولی بیایندتو جلسه ای که تو سخنرانی کنی چه فایده دارد ..
از بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر مردم گچساران احتیاجی به سخنان شما ندارند لطفا در خانه ات بنشین
غلامعلی گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر مهمترین دلیل حمایت ازسوریه ولبنان وغزه قانون اساسی است که ماراملزم کرده تا ازنحضتهای آزادیبخش وضد استکباری حمایت کنیم کسانی که چنین انتقادهای را مطرح میکنند افراد بی اطلاعی هستند که نه احکام شرعی را می دانند نه تاکنون قانون اساسی را مطالعه کرده اند
شهاب
Iran, Islamic Republic of
در جواب استاد دانشگاه من از نیروهای مخالف تاجگردون ودولت تدبیر امید می باشم ولی خداوکیلی نیروهای خوب وبا تجربه ای هستند وبهتر ازنیروهای دولت احمدی نژاد هستند آنها که جواب نمیدانند و نمی توانستند صحبت کنند پس خواهشا اگر مشکل شخصی قضاوت بیجا نفرمایید باید انسان همیشه واقع گرا باشد
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
..شو... انگار ..ه داراست... هههههههههههههه
صالحی جاااان
Iran, Islamic Republic of
اخییی .رفت .چه ادم مهمی بود ...خدای .از چند جا رفتی برای خودت کامنت گذاشتی بدبخت .... صالحی اون زمان تو دانشگاه هم بود هیچ کاری نمتونست کنه . ادب....چه برسه بخواد کسی ازش بترس......بچه های بالا زیاد گوشت تاب دادن .ز.
پاسدار اسلام
Iran, Islamic Republic of
دارم بغض میخورم ب عنوان فرزند یک جانباز و خانواده شهید ک اینجوری داران خون شهیدان و جانبازان کم رنگ میکنن بابا بخدا اینا هم میتونستن بهترین زندگی کنن میتونستن پول جمع کنن در کنار خانوادشون زندگی کنن الانم دارن با فرزندانشون چ برخوردایی ک نمیکنن
.ای رهبر ازاده اماده ایم اماده
دکتر انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای مههههههههندس پلوان سرپرسته وهنوز رییس نشده است
بذار رییس بشه بعد یه فکری به حالش میکنیم
درود بر دکتر انقلابی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1