تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۱۳۸۹۸۲

تصاویری از غرفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد/ دیدار دهبانی‌پور با وزیر

۱
۰
کبنا ؛

استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد
 غرفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال قرار گرفت.
سیدمجید بایگانی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که در محل برگزاری نمایشگاه حضور دارد گفت: چیدمان ساده مطبوعات استان و  استفاده از آرشیو صحافی شده مطبوعات استان و همچنین طراحی کاتالوگ و بروشورهای معرفی استان و مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
ایشان گفت: با توجه به اینکه در نمایشگاه امسال بیشتر غرفه ها از بنر برای تبلیغات استفاده نمودند، اما غرفه استان با استفاده نشریات استان تزیین شده که تحسین بسیاری از بازدیدکنندگان را در پی داشت.




معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
 انتظامی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.


انتظامی ضمن خسته نباشید به خاطر برپایی مناسب غرفه مطبوعات استان گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه و نخستین جشنواره مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد  را نوید روزهای خوبی برای این استان دانست.
وی گفت: حضور استانهای کوچک در چنین نمایشگاه هایی باعث معرفی مطبوعات استان به مرکز و دیگر مناطق کشور خواهد شد. همچنین دیگر استانها و خبرنگاران حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان با شیوه نوشتار مطبوعات محلی  استانها آشنا خواهند شد.
 

گزارش تصویری آماده سازی غرفه استان در ٢١ نمایشگاه مطبوعات کشور








 


نمایشگاه مطبوعات فرصتی مناسب برای همدلی و توسعه رسانه است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی مناسب برای همدلی و توسعه رسانه است.دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی مناسب برای همدلی  و  توسعه رسانه است.

دهبانی‌پور گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدد می باشد تا با برپایی نمایشگاه مطبوعات و حضور رسانه های مختلف در کنار یکدیگر بتواند زبان مشترکی برای توسعه رسانه در کشور ایجاد کند .
امروز ضمن بازدید از نمایشگاه مطبوعات که در آن رضا خردمند(معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان)، سید صالح درسته(کارشناس مسئول مطبوعات استان) و سید مجید بایگانی(مدیر روابط عمومی اداره کل) دکتر دهبانی پور را همراهی میکردند  ایشان گفت: وظیفه مطبوعات اطلاع رسانی واقعی است تا جامعه بتواند با آگاهی درست  تفکر سالم را پرورش دهد که رسانه به دلیل رسوخ در بطن جامعه نقش بسزایی در  این امر دارد.
دهبانی پور افزود: غرفه مطبوعات استان با توجه به بضاعت مالی موجود به صورت قابل قبولی ایجاد شده است که جا دارد  از معاونت فرهنگی و مطبوعاتی و همکارانش تشکر کرد.
دیدار خادمی و دهبانی‌پور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
خادمی استاندار و دکتر دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.
در این دیدار که پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و هنری استان و همچنین روند پیشرفت و اعتبار لازم برای پیشبرد تالار مرکزی یاسوج صورت گرفت،دکتر خادمی استاندار استان گفت: فرهنگ مقوله هست که با توجه به نواحی مختلف کشور باید برای توسعه آن کوشید . ایشان گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته و شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در استان هستیم.
خادمی در ادامه گفت: تالار مرکزی یاسوج از پروژه های بزرگ کشور در حوزه فرهنگ و هنر می باشد و نیاز به همدلی و مساعدت لازم جهت ادامه روند ساخت آن می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تکمیل سخنان دکتر خادمی گفت: با به بهره برداری رسیدن تالار مرکزی یاسوج  امکان پوشش کامل برنامه های فرهنگی و هنری استان از لحاظ زیر ساخت وجود دارد.
دهبانی‌پور گفت: نیاز ضروری و مبرم به اعتبار برای ادامه ساخت تالار مرکزی داریم، و همچنین از دکتر جنتی درخصوص رفاه و پاداش کارکنان  درخواست مساعدت نمود و درپایان ایشان در مورد ساختمان اداره کل ارشاد که در گلستان ١۵ نیمه کاره هست تقاضای کمک به این پروژه کرد.
جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از شنیدن صحبت های دکتر خادمی و دکتر دهبانی پور گفت: در دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خوبی اجرا شده هاست و سعی خواهیم کرد در سفر هیأت دولت که در آینده ای نزدیک صورت می گیرد بودجه مناسبی جهت ادامه روند کار تالار مرکزی یاسوج که پروژه ای ملی است تخصیص دهیم.




گزارش تصویری بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه مطبوعات  


























نام شما

آدرس ايميل شما

عجب
Iran, Islamic Republic of
... کن فعلا تا چرخت بچرخه.روحانی هیچ کاری نکردفقط خودتو خسته میکنی
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1