تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۰
کد مطلب : ۱۳۷۹۳۵

دیدار خادمی و دهبانی با وزیر فرهنگ و ارشاد

۰
کبنا ؛ 
 
استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بخش فرهنگ و هنر استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.
سید موسی خادمی استاندار و رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان این که، تاثیر فرهنگ در پیشبرد همه امور موثر و کارساز است و باید برای توسعه آن کوشید، گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته و شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در استان هستیم.

وی، نسبت به اهمیت راهبردی حوزه فرهنگ و هنر به توجه ویژه به منابع اعتباری برای اتمام پروژه های نیمه تمام بخش فرهنگ در استان تاکید کرد.

خادمی، مشکلات حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ زیر ساختی، تجهیزات و امکانات مطرح کرد و افزود: استان برای رفع این مشکلات نیازمند کمک مادی و معنوی به طرح ها و برنامه ها از این وزارتخانه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تالار مرکزی یاسوج از پروژه های بزرگ کشور در حوزه فرهنگ و هنر بوده و نیازمند به تامین منابع لازم جهت ادامه روند ساخت آن داریم.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: در دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خوبی در بخش فرهنگی اجرا شده است و سعی خواهیم کرد تا مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.

جنتی اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد که در آینده ای نزدیک صورت می گیرد، بودجه مناسبی جهت ادامه روند اجرای تالار مرکزی یاسوج که پروژه ای ملی است، تخصیص می یابد.

رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: با بهره برداری از تالار مرکزی یاسوج امکان پوشش کامل برنامه های فرهنگی و هنری استان به لحاظ زیر ساخت وجود دارد.

دهبانی پور، بر نیاز ضروری اعتبار برای ادامه ساخت تالار مرکزی ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پروژه در دست اجرا در گلستان ١۵ یاسوج و تامین منابع برای رفاه و پاداش کارکنان تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1