تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۳۷۵۷۸
سامانه ۱۲۲ پل ارتباطی میان شهروندان و آبفای شهری/تقویت هرچه بیشتر سامانه ۱۲۲ در شهرهای استان
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنینژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای ارتباط و انعکاس مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری سامانه و خط تلفن ۱۲۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راه اندازی و تقویت خواهد شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه ۱۲۲ به منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.
لدنینژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهرهوری در حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیتهای مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماسها و درخواستهای مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستیها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات تماسها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات مربوط به شکستگیها با سرعت عمل بیشتری ماموریتهای محوله توسط تیم های اتفاقات انجام گیرند.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه ۱۲۲ به منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.
لدنینژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهرهوری در حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیتهای مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماسها و درخواستهای مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستیها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات تماسها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات مربوط به شکستگیها با سرعت عمل بیشتری ماموریتهای محوله توسط تیم های اتفاقات انجام گیرند.