تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۳۷۵۷۸

سامانه ۱۲۲ پل ارتباطی میان شهروندان و آبفای شهری/تقویت هرچه بیشتر سامانه ۱۲۲ در شهرهای استان

۲
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای ارتباط و انعکاس مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری سامانه و خط تلفن ۱۲۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راه اندازی و تقویت خواهد شد.
۴۶۴۸۲_۸۹۹
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه ۱۲۲ به منظور افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شده است.
لدنی‌نژاد یکی دیگر از اهداف سامانه و خط تلفن ۱۲۲ را افزایش بهره‌وری در حوزه خدمات به مشترکان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف ستادی دانست و گفت: از این طریق و با شنیدن نظرات و پیشنهادات شهروندان فرایندهای ارائه خدمات اصلاح و ارتقاء خواهد یافت.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله ماموریت های سامانه ۱۲۲ را بهبود مستمر فعالیت‌های مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماس‌ها و درخواست‌های مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستی‌ها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای هرچه بیشتر سامانه و خط تلفن ۱۲۲ به صورت جدی در دستور کار آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است، تصریح کرد: مدیران ادارات تابعه آب وفاضلاب شهری موظف به ارائه گزارش ماهانه در مورد جزئیات تماس‌ها و پیشنهادات ارائه شده از طریق سامانه و خط تلفن ۱۲۲هستند، تا بر مبنای آن علاوه بر شنیدن گزارشات مردمی در رسیدگی به اتقاقات و رفع مشکلات مربوط به شکستگی‌ها با سرعت عمل بیشتری ماموریت‍‌‌های محوله توسط تیم های اتفاقات انجام گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این هم ... نیست. فقط حرف
شهر من گچساران
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام..آخه مهندس عزیز از کجای ادرات آبفا خبر داری؟کدام درد دلشان را شنیده ای؟در سال چند بار حضورآ برای شنیدن درد ودلهای کهنه ی پرسنل ادارات حتی برای اندکی تسکین وقت گذاشته ای؟و از همه مهمتر آیا خبر از رسم ادب و آداب و برخورد مدیرانت با ارباب رجوع به ویژه گچساران داری؟آخه مهندس عزیز ما حضورآ نمیتونیم جواب مردم بدبخت را بدهیم بعد پشت تلفن میتونیم..اندکی صبر سحر نزدیک است. .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1