تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۱۳۷۳۰۳

فرماندار بویراحمد مشکلات شهر را به شهردار یاسوج گفت

۵
۰
کبنا ؛javid-nazari
محمد علی جاوید شهردار یاسوج صبح امروز با محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه بخش زیادی از کارهای فرمانداری با حوزه شهرداری وابسته است، گفت: به منظور ارتقاء و توسعه مرکز استان در صدد گام‌های بلند با همکاری مدیران شهرستانی هستیم.
نظری با بیان اینکه از برنامه‌های ما که خارج از مسائل سیاسی دنبال آن هستیم توسعه شهرستان و ارتقاء شاخص‌ها است، گفت: بحث پل‌های ورودی که از دغدغه‌های مجموعه شهرداری است باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسند.
فرماندار بویراحمد از عمده مشکلات حوزه شهری را وجود دست‌اندازی‌های متعدد و غیر استاندارد در سطح شهر عنوان کرد و گفت:ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و پارک‌ها و فضای سبز شهر باید هرچه سریع‌تر صورت گیرد.
نظری با اشاره به وضعیت کنونی شهر یاسوج تصریح کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات باید بازدید میدانی صورت گیرد که در اولین فرصت به منظور ساماندهی امور شهری اقدامات لازم صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه رفع نواقصات در سرویس‌های بهداشتی و ساماندهی جاده آبشار نیازمند نشست‌های بیشتری با مجموعه شهرداری است، گفت: فرمانداری بویراحمد آماده هرگونه همکاری با شهرداری یاسوج است.
در این دیدار شهردار یاسوج ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید با تاکید بر اینکه تمامی عوامل اجرایی شهرداری آماده همکاری با حوزه فرمانداری هستند، اظهار کرد: امیدوارم به عنوان فرماندار مرکز استان همکاری خوبی با همدیگر داشته باشیم.
جاوید با بیان اینکه دیدگاه‌ها متفاوت است و از اولویت‌های شهرداری رعایت اصل قانون و حرکت در چارچوب قانون است، گفت: دامن زدن به مسائل سیاسی و قانون گریزی و تبعیض در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارد.
این مسئول اجرایی در امور شهری با تاکید بر اینکه در یاسوج به عنوان مرکز استان به صورت شبانه‌روزی کار شود باز جای کار باقی است، گفت: مجبور هستیم با برنامه‌ریزی و بر اساس اولویت‌ها نواقصات و کمبودها را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: مجبور هستیم پارک‌ها را گسترش دهیم که در صورت همکاری همه‌جانبه پارک‌های ولایت، غدیر و بانوان طی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
جاوید با بیان اینکه برنامه‌های جدیدی برای ساماندهی آبشار یاسوج در دست اقدام داریم، گفت: مشکلات و کاستی‌‌هایی در سطح شهر وجود دارد که امیدواریم بتوان با همکاری و همراهی دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر کمبودها را برطرف کنیم.
شهردار یاسوج در ادامه تعریض خیابان جمهوری را از برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر رفت و برگشت این خیابان ۱۶ متر است که باید آن را به ۵۰ متر برسانیم.
این مسئول با تاکید بر اینکه از محل اعتبارات بافت فرسوده در گچساران خوب کار می‌شود، گفت: تا عید نوروز باید کار تعریض خیابان جمهوری تا تقاطع فردوسی انجام شود.
وی از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری را پل چهارم عنوان کرد و گفت: کارفرمای پل راه و شهرسازی بوده که اعتبارات این پل از محل اعتبارات شهرداری تامین شده و در حال حاضر ستون‌های آن علم شده که در صورت تامین اعتبار قبل از پل سوم به بهره‌برداری می‌رسد.
جاوید با تاکید بر اینکه پل پنجم باید در دهانه بلوار کشاورز اجرا شود، گفت: برنامه‌های خوبی در راستای موانع در سطح شهر یاسوج در دست اقدام داریم که انتظار می‌رود مسئولان برای مرکز استان وقت بیشتری بگذارند.
شهردار یاسوج ساماندهی وانت‌های دوره‌گرد، ایجاد بازارچه محلی و برخورد با دیوار نویسی‌ها را از دیگر برنامه شهرداری عنوان کرد و گفت: بازارچه ماهی از محل اعتبارات داخلی متمرکز شده متشکل از ۱۴ غرفه با رعایت نکات بهداشتی راه‌اندازی می‌شود.
این مسئول راه‌اندازی بازارچه محلی را از برنامه‌های خوب شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری ظرفیت‌های خوبی در راستای توسعه و درآمدزایی دارند که مستلزم همکاری و همراهی مسئولان و متولیان مربوطه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرااز پول گچساران برای یاسوج هزینه میشود
Iran, Islamic Republic of
دگربار قاصدک خبر از هجرت مردی بزرگ داد و ایل و دیاری را به سوگ نشاند.ایل سترگ باوی امروز داغدار عروج آسمانی یکی از نیک نامانش شد،کسی که سالیان سال مجاهدتش در جبهه های جنگ با کفر داستان غرور و عزت برای فرزندان دیارمان بود. برخود واجب می دانم فراق جانکاه آن عزیز سفرکرده ، سرباز راستین و بابصیرت حضرت امام روح الله (ره) ، جناب سرهنگ جهانپناه سینا را به خانواده محترم ایشان و تمامی اقشار مردم شهرستانهای گچساران و باشت تسلیت عرض می نمایم . مهندس علی فولادی وندا
ناله
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار همش ...
مسافر
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار خوش سلیقه استان و شهردار پرتلاش یاسوج
نامدار
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار به عمل کار برآید....چرا در شرف ابادوبلکو کار نمی شود .....مخالف کار در بلکو وشر ف اباد هستی ....روز قیامت ح..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1