تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۳۶۲۹۷

افتتاحیه چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج

۰
کبنا ؛چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین با حضور معاون وزیر علوم در یاسوج آغاز به کار کرد.
ظهر امروز چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین با حضور سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم و مسئولان ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.
دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه دانشگاه یاسوج اقدامی ارزشمند برای برگزاری این کنفرانس انجام داد، خاطرنشان کرد: چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران طی امروز و فردا در سالن چمران دانشگاه یاسوج با حضور اساتید و دانشگاهیان برگزار می‌شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بیان کرد: این کنفرانس با محوریت دانشگاه یاسوج و با همکاری برخی از واحدهای تولیدی استان  برگزار می‌شود که مجموعه پدافند غیر عامل استانداری نیز در آن دخیل است.
عبدالرضا زارع گفت: دوره‌های گذشته این کنفرانس به میزبانی کرمان، اصفهان و سمنان برگزار شده و امسال در چهارمین دوره بیش از ۴۵۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.
این مسئول ادامه داد: در نهایت ۲۵۰ مقاله پذیرفته شد که ۱۰۰ مقاله به صورت شفاهی و بقیه به صورت ارائه پوستر خواهد بود.
زارع تصریح کرد: در هر روز ۶ جلسه همزمان داریم که در مجموع ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد و در کنار جلسات سخنرانی کارگاه‌های تخصصی تدارک دیده شده است و ۱۰ استاد برجسته این کارگاه‌ها را اداره خواهند کرد.
دبیر علمی کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین با بیان اینکه در این کنفرانس زمینه آشنایی دانشجویان با مصالح نوین صورت خواهد گرفت یکی دیگر از مزایای آن را کمک به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های علمی دانشگاه یاسوج دانست.
وی خاطرنشان کرد: اساتید برجسته‌ای در این همایش شرکت خواهند کرد که حضور معاون وزیر علوم در آن نشان دهنده سطح علمی بالای کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین است.
کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان‌ماه با محوریت دانشگاه یاسوج و با حضور اساتید و دانشجویان عمران و همچنین مسئولان استانی و دستگاه‌های مرتبط با امور عمرانی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

موفقیت در اقتصاد مقاومتی در گرو اقتصاد دانش‌بنیان است
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: پیشرفت و موفقیت در اقتصاد مقاومتی در گرو اقتصاد دانش‌بنیان است.


 سید ضیاء هاشمی عصر امروز در چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین که به میزبانی دانشگاه یاسوج در حال برگزاری است، ۱۳ آبان را روز استقلال و خودباوری ملی دانست و اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی است که نسل جوان ما در سال ۵۸ افتخارآفرینی کردند و نشان دادند دانشجویان قدرت و کُنش ملی دارند.
معاون وزیر علوم با بیان اینکه حوادث ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام موجب شد جامعه به نقش مهم دانشجویان پی‌ببرد، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب دوم نام‌ گرفت، انقلابی که تابع هیاهوی بیرونی قرار نداشت.

وی گفت: دانشجویان ما در این برهه از زمان بار دیگر ندای استقلال‌طلبی سر می‌دهند و به دنبال عزت و استقلال مملکت خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه استقلال یک مملکت جز با تلاش علمی محقق نخواهد شد، افزود: کسانی برای پیشرفت علم و دانش تلاش می‌کنند مجاهدین میدان علم و دانش هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه استقلال‌طلبی تنها با شعار محقق نمی‌شود و باید در کنار آن تلاش علمی شود، گفت: فریاد دانشجویان قابل خاموش شدن نیست و این فریاد هم در ابعاد استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی و هم در ابعاد علمی و پژوهشی است.

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه اگر استقلال‌طلبی و علم و دانش را با هم پیوند نزنیم و فلسفه واحد آن را درک نکنیم به سر منزل مقصود نمی‌رسیم، عنوان کرد: اگر به دنبال توانمند شدن در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستیم باید ابتدا قبل از هر چیز توان علمی را بالا ببریم.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: اقتصادی موفق خواهد بود که مبتنی بر علم و دانش باشد و موفقیت در اقتصاد مقاومتی مستلزم اقتصاد دانش‌بنیان است.



 

حمایت از تشکیل تیم‌های تحقیقاتی در دانشگاه یاسوج
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: از تشکیل تیم‌های تحقیقاتی در دانشگاه یاسوج حمایت می‌کنیم.


محمودرضا رحیمی عصر امروز در اولین روز از برگزاری کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران که در دانشگاه یاسوج و با حضور معاون وزیر علوم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان دیگر برگزار شد با قدردانی از برگزار کنندگان این کنفرانس در دانشگاه یاسوج اظهار کرد: دانشگاه یاسوج آمادگی برگزاری چنین برنامه‌هایی را در همه حال دارد.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: حمایت خود را از برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی در دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان اعلام می‌کنیم.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کنفرانس ملی مصالح و سازه‌ها برنامه علمی خوب و اثرگذاری است که آثار خوبی در استان بر جای خواهد گذاشت.

وی گفت: در بره زمانی کنونی و با ازدیاد ساخت و سازها باید به دنبال سازه‌های نوین با استفاده از مصالح نوین باشیم تا امنیت و مقاومت در ساخت و سازها بیشتر شود.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در دانشگاه یاسوج از تشکیل تیم‌های تحقیقاتی حمایت کنیم چرا که معتقدیم از مهم‌ترین راه‌های توسعه و پیشرفت استان توجه به تحقیق و پژوهش و استفاده کاربردی از این پژوهش‌هاست.

این مسئول گفت: لذا از همه کسانی که در دانشگاه به دنبال کارهای تحقیقاتی و برنامه‌های پژوهش‌محور هستند حمایت می‌کنیم.

 

توان کهگیلویه و بویراحمد در تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز سایر استان‌ها
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توان استان در تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز سایر استان‌ها خبر داد.


سید موسی خادمی امروز در چهارمین همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین با اشاره به برگزاری این همایش به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی شاهد بهبود وضعیت مسکن و مصالح استان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از میزبانی دانشگاه یاسوج از همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین اذعان کرد: جای خوشحالی و خرسندی است که دانشگاه یاسوج به نقطه‌ای رسیده که با ظرفیت علمی خود توان برگزاری چنین همایشی را دارد و این نشان از تلاش مدیران و هیئت علمی این دانشگاه است.

خادمی با بیان اینکه مصالح و سازه‌های نوین در اقتصاد مقاومتی نقش مهم و علمی دارد، گفت: واقعیتی که در مسکن ایران وجود دارد این بوده که مسکن در کشور ما بعد از ۲۰ سال به بافت فرسود تبدیل می‌شود که بخشی از آن به مصالح بر می‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه از مصالحی استفاده می‌شود که در کاهش مصرف انرژی خوب عمل نمی‌کنند، گفت: باید در ساخت و سازها از مصالحی استفاده شود که کاهش مصرف انرژی را به همراه داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سریع‌سازی، مقاوم‌سازی و کم وزن بودن را از شاخص‌های مهم مصالح نوین در ساخت و سازها ذکر کرد و گفت: امیدواریم با آثار علمی این همایش شاهد توسعه و ارتقاء سازه‌ها در سطح جامعه باشیم.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین تصریح کرد: از کسانی که تولید مصالح سالم، سبک و ارزان دارند حمایت می‌کنیم و توان تولید مصالح مورد نیاز استان‌های فارس و خوزستان را خواهیم داشت چرا که کهگیلویه و بویراحمد شرایط خاصی را برای حمایت از سرمایه‎گذاران دارد و تسهیلات بانکی خوبی را ارائه می‌کند.

DSC_0198 DSC_0200 DSC_0201 DSC_0204 DSC_0205 DSC_0206 DSC_0207 DSC_0209 DSC_0210 DSC_0211 DSC_0212 DSC_0215 DSC_0216 DSC_0217 DSC_0218 DSC_0220 DSC_0221 DSC_0222 DSC_0223 DSC_0224 DSC_0226 DSC_0228 DSC_0231 DSC_0232 DSC_0236 DSC_0238 DSC_0239 DSC_0249 DSC_0250 DSC_0252 DSC_0253 DSC_0254 DSC_0255 DSC_0258 DSC_0259 DSC_0263 DSC_0266 DSC_0267 DSC_0269 DSC_0271 DSC_0274 DSC_0279 DSC_0282 DSC_0284 DSC_0285 DSC_0287 DSC_0288 DSC_0289 DSC_0290 DSC_0292 DSC_0296 DSC_0297 DSC_0298 DSC_0299 DSC_0300 DSC_0301 DSC_0305 DSC_0306 DSC_0307 DSC_0311 DSC_0312 DSC_0313 DSC_0314 DSC_0316 DSC_0318 DSC_0320 DSC_0334 DSC_0337

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عکس اخر با حال بود
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1