تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۳۶۱۴۳

تنش دانشجویان؛ از شعار «مرگ بر فتنه‌گر» تا ترک جلسه از سوی «بهرامی»

۲۲
۰
کبنا ؛نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حاشیه‌ها زیادی همراه و آنچه در ادامه می‌آید صحبت‌های است که در این جلسه بیان شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان به مناسبت ۱۳ آبان برگزار شد.
محمد بهرامی که در جلسه حضور داشت بعد از اتمام سرود جمهوری اسلامی ایران این نشست را ترک کرد.
این جلسه با مجری‌گری حسین روحانی شروع شد. شعر سرایی او در وصف استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران برایش آخر هم دردسرساز شد.
 
شعار مرگ بر فتنه‌گر دانشجویان
بعد از خیرمقدم ارجمند دبیر حزب ندای ایرانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه صوتی جلسه با مشکلی مواجه شد، حسین روحانی مجری برنامه گفت: به قول سید محمد خاتمی ما هیچ وقت سیستم صوتی ایران درست نمی‌شود که در همین حین یکی از دانشجویان از آخر سالن فریاد زد؛ «مرگ بر فتنه‌گر»، روحانی خطاب به آن دانشجو گفت: دست شما درد نکند، «مرگ بر فتنه‌گر واقعی» و این سرآغاز تنش در بین دانشجویان  و جلسه پرسش و پاسخ شد.
در ادامه مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و مبارزه حق طلبانه ملت ایران است.
فراهانی تصریح کرد: شعار اصلی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران بود و اکنون جمهوری اسلامی بر تارک این انقلاب می‌درخشد.
وی افزود: هدف و چشم انداز اصلی انقلاب رسیدن به این شعار بود و ملت ایران آرمان‌های را دنبال می‌کرد که در طول صد سال مبارزه به دست آمد.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور گفت: انقلاب اسلامی واکنشی به نظام و سیستم دیکتاتوری بود که سال‌ها بر گرده این مملکت سایه افکنده بود، در آن دوره یک نفر تصمیم می‌گرفت و نخبگان در حصر بودند.
فراهانی افزود: شعار استقلال به معنای توسعه همه جانبه کشور بود، کشوری که در عرصه منابع طبیعی از جمله نفت و گاز مقام‌های اول و دوم را دارد و در دیگر زمینه‌ها از جمله گردشگری و معادن جایگاه ویژه‌ای دارد نباید اینچنین وضعیتی داشته باشد.
نباید غم نان همچنان بر مردم سایه افکنده باشد
وی اضافه کرد: نباید در این کشور فارغ‌التحصیلان آن بیکار باشد. نباید غم نان همچنان بر مردم سایه افکنده باشد.
فرهانی تصریح کرد: توسعه باید جهان شمول باشد و هدف نظام اسلامی حاکمیت شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اگر بیش از ۳۰ سال گذشته دانشجویان و جوانان تصمیم گرفته لانه جاسوسی را تسخیر کنند برای رسیدن به این شعار بود.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور افزود: اگر امروز در برجام می‌نشیند و بر سر منافع کشور با قدرت‌های جهانی گفت‌وگو می‌کنند بر اساس همان آرمان است. خط انقلاب اسلامی و تعامل جهانی در سال ۱۳۹۴ بر سر رسیدن به استیفای حقوق ملت ایران یکی هستند و هدف توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
فرهانی گفت: یک روز فرزندان این مملکت با روحیه ایثارگری و جهاد در جنگ تحمیلی  مقابل صدامیان و بعثیان ایستادند و امروز با استراتژیکی جدیدتر مقابل دشمن می‌ایستند.
وی گریزی به تاریخ زد و گفت: در طول تاریخ اسلام پیامبر اسلام و ائمه اطهار صلح و مبارزه‌های مختلفی برای تأمین منافع مسلمانان و اسلام داشتند و امروز برجام به همین منظور است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و منطقه الهام بخش است برای همه کشورهای منطقه و این قدرت الزامات خود را می‌خواهد.
در ادامه دانشجویان سئوالات خود را مطرح که دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور به آن پاسخ داد.
فراهانی در ادامه با بیان اینکه همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، تصریح کرد: باید اوج حضور حداکثری را داشته باشیم چراکه در چشم‌انداز ۲۰ ساله به قدرت اول منطقه تبدیل می‌شویم.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور ‌‌با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در اصل با استکبارستیزی مخالفتی ندارند، افزود: باید با عقل و منطق و سپردن کار به دست کارآفرینان و با شناساندن صنعتگران و صدور خدمات فنی و مهندسی ‌شعار «مرگ بر آمریکا» را در عمل محقق کنیم.
شعار «مرگ بر آمریکا» یک شعار صرفاً سیاسی نیست و یک شعار انسانی، ضد اخلاقی و ضد نژادپرستی است
به گزارش کبنا، قباد خلیلی از جامعه دانشجویان مسلمان اولین کسی بود که سئوالات خود را مطرح کرد، وی گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» یک شعار صرفاً سیاسی نیست و یک شعار انسانی است که امریکا در طول تاریخ بر جامعه بشریت وارده کرده است، [صلوات موافقان] این شعار علیه سیاست‌های ضد اخلاقی، انسانی و بشریت و نژادپرستی امریکا است و تسکینی بر دردهای است که بر مردم جهان روا شده است.
سئوال اول) با وجود عدم تغییر در رفتار امریکا عده‌ای به دنبال سرپوش گذاشتن بر ظلم‌های تاریخی امریکا است، اعضای ندای ایرانیان در زمان فتنه چه مواضعی داشتند؟ اسم ندای ایرانیان ذهن‌ها را ناخداگاه با برخی فتنه‌گران درگیر می‌کنند، آیا این حزب برای زنده نگه‌داشتن آن فتنه‌ها است؟
شعار مرگ بر امریکا باید عملی محقق شود
فرهانی پاسخ داد: هیچ بشری ظلم‌ها را تحمل نمی‌کنند، من سئوال می‌کنم؛ ایران بیشتر از امریکا لطمه دیده یا ژاپن؟ هنوز ژاپن نتیجه آن حمله اتمی امریکا را می‌بیند و ژاپنی‌ها استقلال امریکا را نشان رفته است. اختلاف ما در روش‌ها ولی در اصل استکبار ستیزی و تحقق خواسته‌های مردم و استقلال هیچ اختلافی نداریم. اما شعار نمی‌تواند جای تعامل اقتصادی و گسترش کسب و کار را بگیرد، با ارج نهادن به روشنفکران و مسند نشاندن صنعتگران و تعامل آزاد و گسترش کسب و کارهای بین‌المللی و با صدور خدمات فنی و مهندسی و با تعاملات تکنولوژیکی و با گسترش هایتک و .. باید قدرت ایران را نشان داد و غرب را به عقب راند.
فرهانی اضافه کرد: این افتخار ما نیست که ۳۰ درصد از فارغ‌التحصیلان ما بیکار باشد و شعار بدهیم، حداکثری سازی منافع ملی و قدرت سازی ملی و بنابراین باید مذاکره کنیم.
ندای ایرانیان با فتنه ۸۸ ارتباطی ندارد
وی گفت: ما با آرمان‌ها مشکل نداریم و همه دنبال یک آرمان هستیم اما با چه روشی؟  این حزب در کل یک سال است که شروع به کار کرده و کمتر از یک ماه از صدور پروانه فعالیتش‌ می‌گذرد‌ و نسل دوم اصلاح‌طلبان است و نوید این را می‌دهد که خون تازه‌ای در رگ‌های اصلاحات جاری کند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان کشور با بیان اینکه اکنون در کل کشور ۳ هزار نفر جذب این حزب شده‌اند، گفت: ‌شعار اصلی حزب نیز توسعه همه‌جانبه ‌بوده ‌و اصلاحات گام‌به‌گام و حرکت در مسیر منافع ملی از دیگر شعارهای ما به شمار می‌رود بنابراین اسم ندای ایرانیان هیچ ارتباطی با ‌فتنه ۸۸ ندارد.
در ادامه خانم میرفردی از تشکل راه امید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، یزدانی از فرهنگ و سیاست، بهنام ترکمان از بسیج دانشجویی سئوالاتشان را مطرح کردند.
آقای مجری مهمان برنامه را با لقب «زبان بسته» صدا نمی‌زنند
اما همه ماجرا به اینجا ختم نشد، بهنام ترکمان که به میکروفن رسید ابتدا به مجری برنامه تذکر و از مهمان جلسه به دلیل اینکه مجری لقب «زبان بسته» به او داد، عذرخواهی کرد و گفت در فرهنگ لر به حیوان زبان بسته می‌گویند.
در همین حین یکی از دانشجویان گفت: آقا جوسازی نکنید. ترکمان پاسخ داد: جوسازی نکردم عین جمله مجری برنامه را روایت کردم.
ترکمان خطاب به مجری برنامه گفت: شما نیم ساعت شاهنامه‌خوانی و شعرخوانی کردید، من وقت ندارم برای صحبت کردن.
وی گفت: چرا دولت یازدهم به خودشان هم رحم نمی‌کند و همدیگر را با لحن‌های مفت خور و... مورد خطاب قرار می‌دهند.
کهگیلویه و بویراحمد شهر کمانداران خورشید و شهید آریو برزن است
صدای «مرگ بر امریکا» بلند شد و ترکمان در ادامه گفت: اگر دوستان شما به ما می‌گویند افراطی، افتخار می‌کنیم که سر لیست این افراطی‌ها امام خمینی(ره) هستند.
ماجرا ادامه داشت تا «بابک حاتمی» از دانشجویان انجمن اسلامی میکروفن را به دست گرفت و صحبت‌های ایشان حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. وی به مهمان گفت: به شهر کماندارن خورشید و شهید عزیزمان آریو برزن خوش آمدی. اعتقاد داریم ۷۵ میلیون بسیجی داریم و همه مدافع مملکت اسلامی ایران و بسیج منحصر به چند نفر نیست.
این دانشجو گفت: من اعتقاد به سه سید خمینی، خامنه‌ای و خاتمی هستم. آقای ظریف و دولت روحانی توانست حق مسلم هسته‌ای ما را بگیرند.
شعار «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر» نیز همواره در سالن داده می‌شد. البته درود بر «میرحسین موسوی» و «مرگ بر احمدی‌نژاد» نیز هم از سوی یکی از دانشجویان مطرح شد.
اگر چیزی به اسم حزب باد نبود، نان خیلی‌ها آجر می‌‍شد
همچنین در این جلسه یکی از دانشجویان گفت: اگر چیزی به اسم حزب باد نبود، نان خیلی‌ها آجر می‌‍شد.
به گزارش کبنا، دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: موفقیت برجام حاصل اراده و خرد جمعی حاکمیت و در رأس آن مقام معظم رهبری بود.
مجید فراهانی با اشاره به اینکه هیچ بشری در دنیا قائل به تحمل ظلم و ستم و زیرپانهادن حقوق مردم نیست،اظهار داشت: اصلا‌ح طلبان در اصل استکبارستیزی هیچ تردیدی ندارند ولی شاید در روش‌ها اختلاف است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان با تأکید بر اینکه در قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران شکی نیست،گفت: اصلاح طلبان و اصول گرایان در تحقق منافع ملی مردم اختلاف ندارند و تنها در روش‌ها اختلاف وجود دارد.
وی ابراز کرد: حزب ندای ایرانیان نسل دوم اصلاح طلبان و نوید دوباره اصلاحات خون جدیدی در رگ‌های جنبش اصلاح طلبی ایران است.
فراهانی عنوان کرد: توسعه همه جانبه کشور،اصلاحات گام به گام و حرکت در مسیرمنافع ملی با محور مدارا و مدیریت است و هیچ گونه ارتباطی به فتنه ۸۸ ندارد.
موفقیت برجام به دلیل درایت مقام معظم رهبری اتفاق افتاد
وی با اشاره به اینکه تسخیر سفارت آمریکا در آن زمان مورد حمایت تمام جریان‌های سیاسی کشور بود،افزود: تسخیر سفارت آمریکا و هر اقدام سیاسی اگر مبتنی بر اراده ملت و خرد جمعی باشد مورد تایید است.
فراهانی عنوان کرد: اگر شریعتی‌ها و احمدی‌نژادها و پایداری‌ها تلاش می‌کردند که برجام شکل نگیرد همان حرف نتانیاهو را می‌زدند، موفقیت جمهوری اسلامی در برجام حاصل اراده و خرد جمعی حاکمیت و در رأس آن مقام معظم رهبری است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان عنوان کرد: دولت روحانی و اصلاح طلبان برای موفقیت و تحقق شعارهای داده شده باید به دنبال تغییر آرایش سیاسی مجلس آینده باشیم تا بتوانیم گام‌های بهتری برداریم.
در پایان امین کشاورز رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: در این نشست به موضوع اصلی که ۱۳ آبان بود، پرداخته نشد. شعار مرگ بر امریکا یک ایدئولوژی است و ملت‌ها از ایران این شعار را گرفته‌اند.
وی گفت: مطالبی که مطرح شد مواضع رسمی بسیج دانشجویی نبود و بسیج همه دولت‌ها را مورد حمایت قرار داده است و هرگاه دولتی به وظایف خود عمل نکرده باشد، بسیج دانشجویی آن را نقد کرده و تذکر داده است.
محمودی از تشکل‌های دانشجویی در پایان جلسه گفت: حوادث تاریخی را باید در همان بستر تاریخی وجود داشته بررسی کنیم.
وی ادامه داد: سفر پر خیر و برکت به نام «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» برای عده‌ای پهن شده است.
DSC_0006 DSC_0011 DSC_0015 DSC_0016 DSC_0018 DSC_0019 DSC_0021 DSC_0023 DSC_0026 DSC_0031 DSC_0034 DSC_0036 DSC_0037 DSC_0040 DSC_0042 DSC_0043 DSC_0047 DSC_0050 DSC_0052 DSC_0054 DSC_0059 DSC_0061 DSC_0062 DSC_0064 DSC_0065 DSC_0067 DSC_0068 DSC_0069 DSC_0072 DSC_0073 DSC_0076 DSC_0082 DSC_0083 DSC_0086 DSC_0089 DSC_0090 DSC_0093 DSC_0097 DSC_0099 DSC_0100 DSC_0101 DSC_0102 DSC_0103 DSC_0104 DSC_0105 DSC_0106 DSC_0107 DSC_0111 DSC_0112 DSC_0113 DSC_0115 DSC_0117 DSC_0118 DSC_0119 DSC_0120 DSC_0123 DSC_0129 DSC_0130 DSC_0131 DSC_0132 DSC_0133 DSC_0134 DSC_0136 DSC_0137 DSC_0138 DSC_0139 DSC_0140 DSC_0142 DSC_0144 DSC_0146 DSC_0147 DSC_0150 DSC_0151 DSC_0154
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
...زیر سر سجاد نوبهاره
فرشید رحیمی
Iran, Islamic Republic of
ولمون کنید یه مشت بیکارییت
Iran, Islamic Republic of
از میون هزارنفر قیافه های یاسوجیا تابلویه
دانشجو سیاسی
Iran, Islamic Republic of
چیزی که تو دید نزد این بود که د. بعد از صحبت های فراهانی و قبل از بحث و جدل ها جلسه را ترک کرد تا شریک شعار هاو موضع گیری ها نشود.هرچی من میگم اینا .. کسی قبول نمی کنه.دستش تو کاسه همه هست.این برخوردای ایشون درست نیست بحرحال باید یا حسینی باشه یا حسنی
مطهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
اولا که به فرموده حضرت آقا،محمد خاتمی باغی بر انقلاب است
دوما که به قول شهید آیت الله مطهری باید در جامعه آزادی بیان باشد هرکسی حرف خود را بزند ولی جلوی انحراف و دروغ را گرفت.
سوما دانشگاه محیطی انسان زا هست که باید از ظرفیت های آن استفاده کرد
چهارما هوچی گری و شوت و هورا و هوار نشان بی شخصیتی هست
پنجما استان ما استانی ست که از نظر اقتدار و ولایتمداری در صدر بعض استان ها هست اما عده ای نو کیسه میخواهند قیافه روشنفکرنما به خودشون بگیرند برای جذب مرید و مراد
سبز سبز
Iran, Islamic Republic of
ما بیشماریم .
خداروشکر بیش از ۷۰ میلیون .. .
آزادی بیان
Iran, Islamic Republic of
درود
خوشحالم که بعد از هشت سال ..
هشت سالی که حق کلام فقط منحصر به افراد خاصی بود و دیگران اگر سخن میگفتن .. کار بودن و باید نقدا مجازات میشدند و کشته و هنوز بوی.. انسان های ازاد اندیش که در هشت سال دولت احمدی نژاد .. شد می آید و تازگی دارد.
مردم باید ببینند و بدانند و جدا کنند نادان و آگاه رو
ازادی بیان در بین اصلاحات این اجازه رو به میده به همگان با نظرهای متفاوت و گوناگون که بحث کنند و تظر بدن تا همگان به خرد جمعی برسند.
اونی که داد میزنی و توهین میکنی
آیا تو این دو سال فکر کردی چه انسان های و افکار بزرگی این جریان رو دارن هدایت میکنند که حتی اجازه میدن تو که مخالفشونی راحت پشت تریبون قرار بگیری و نظر بدی؟؟؟
آیا تا کنون به این جمله سید اصلاحات فکر کردی
زنده باد مخالف من
بدرود
! اوستا
Iran, Islamic Republic of
باران
باران
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام خمینی فرمودند : هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ..
حضرت امام خامنه ای فرمودند : شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر ملت آمریکا نیست ، مرگ بر سیاستهای آمریکا است ..
مرگ بر آمریکا .
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
هر دوطرف کم ظرفیتیم وهمدیگر راتحمل نمیکنیم واین ایرادی بزرگ است
Iran, Islamic Republic of
بنازم شیخ باقریان و آقا بهنام رو - به به
مراد
Iran, Islamic Republic of
هیاهو برای هیچ
Iran, Islamic Republic of
چه .. مخصوصا . به هم ریخته ..... هر عکسی رو نزارید
Iran, Islamic Republic of
اولا باغی در انقلاب است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد بابا چکارش دارید خونش نشسته دارید با دروغاتو دو تا جوون احساسی گول می زنید
مرگ بر فتنه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گران سال۱۳۸۸٫٫٫مرگ بر کسانی که پشت رهبری رو خالی کردند ...مرگ بر افرادی که خون به دل اقا کردند ...مرگ بر کسانی که حامی گر فتنه بودند ...مرگ بر سران فتنه و افرادی که ازاونا حمایت کردند ..مرگ بر کسانی که ارمان های امام وشهدا رو زیر پا گذاشتند ..لعنت خدا بر شما باد..یه جمله لری هست میگه: تو.. نیسی سی ما. کنی فقط گپ ایزنی من عمل هیچ ..ی ...تقدیم به سران فته ...مرگ بر فتنه وفتنه گران
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بین این ها اصلاحطلبی نمیبینم البته عده ای رو میبینم ولی این ها .... بگذریم به به جناب کامرانی بسیار مودب و با اخلاق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمای بسته عکس ها حکایت از عدم اقبال به این جلسه بودو دیگر هیچ
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تیتر این خبر ب گونه ای انتخاب شده که به خواننده القا کنند بهرامی اصلاح طلب هست.... ببینیدایشون کاش زمانی ب سید باقر در جلسه اصولگرایان برای حمایت از هدایت خواه اونم در منزلش گفت که ایشون تاریخ مصرفش تموم شده دیگه نباید ادعایی داشته باشه من متاسفم که چرا ایشون دارن خودشون و هویتشون پاک می کنن.... کبنا لطفا درج کن
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
انصافانگاه قیافه بعضیهاش بکنی به حزب گروهی نمیخوره این چه قیافه مسخرهای هست که زدیدمملکت مادست اینهامیخادبچرخه
د.ا
Iran, Islamic Republic of
عکاشه
شک داشتم که بویی از... و اخلاق رسانه ای نبرده ای
یقین پیدا کردم که مطلقا نداری
در جواب اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آ سید باقر وقتی داخل تهرون بود چه کاری واسه هم استانیا و هم شهریاش انجام داد؟ منظورم بعد از نمایندگیشونه... لطفا ادم کار امدی انتخاب کنید من نمیدونم بهرامی چیکارتون کرده که ازش میترسید؟!من ک نمیشناسمش اما معلومه نزدیکای زارعی و سید باقر ازش میترسن من باید ته قصیه بهرامیو در بیارم ببینم چرا شما ازش میترسید واقعا؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1