تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۱۳۴۷۸۷

آغاز به کار مجتمع آموزش عالی سلامت در گچساران

۶
۰
کبنا ؛



بر طبق آنچه که در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۴ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آمده است مجتمع آموزش عالی سلامت گچساران دارای مجوز برگزاری دوره از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی در رشته تکنسین سلامت دهان دانشجو می پذیرد.
گفتنی است این مجتمع وابسته به  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می باشد. متقاضیان پذیرش در این کدرشته محل، می بایست علاوه بر دارا بودن شرایط اختصاصی بومی منطقه جغرافیایی مربوط باشند.
داوطلبان کلیه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند این کد رشته محل را انتخاب کنند.
همچنین بر طبق اعلام سازمان سنجش پذیرش در این کدرشته محل ها بصورت نیمه متمرکز انجام می شود و داوطلبان واجد شرایط به میزان چند برابر ظرفیت های اعلام شده برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند. پس از اعلام نتیجه مصاحبه، اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.
- پذیرفته شدگان از مزایای آموزش رایگان برخوردار می باشند(به استثنای افرادی که بنا به سفارش بخش خصوصی تربیت می شوند) تسهیلات اعطایی به پذیرفته شدگان دولتی، همانند سایر پذیرفته شدگان از محل آزمون سراسری می باشد.
 مدارک تحصیلی اعطایی به پذیرفته شدگان توسط دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی مربوطه و برای دوره های برگزار شده در مجتمع ها توسط دانشگاه های علوم پزشکی متولی مجتمعها، صادر می شود.
 تعهد خدمت پذیرفته شدگان سه برابر مدت تحصیل است که می بایست توسط پذیرفته شدگان تعهد لازم به دانشگاه/دانشکده و یا مجتمع محل قبولی، سپرده شود و ادامه تحصیل دانش آموختگان این رشته ها، مشروط به اتمام تمامی دوره تعهد خدمتی آنها میباشد.


نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام رشته سلامت عالیه ازشماها ممنونم که به فکر ماها هستین .فقط منم قبول نهایی شدم ولی هنوز دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه نزده خواهشا پیگیری کنین
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه مسولان دانشگاه خواهشا پیگیری کنین که به ماها دانشجویون خوابگاه بدن ممنونم
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشین خواهشا مسولین پاسخ دهید سرانجام ما دانشجویان چیه آیا استخدامیدرکاره این که میگن بورسیه نیست راسته.ممنون
علی
Iran, Islamic Republic of
ایا مجتمع خوابگاه دارد
رها
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید من کارشناسی زیست دارم ودوست دارم تو رشته کاردانی علوم آزمایشگاهی بدون کنکور واحد گچساران ثبت نام کنم باید کجابرای ثبت مراجعه کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید
حسین
Greece
با تشکر از مطلب خوبتون
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1