تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۱۳۴۶۲۲

همایش پدافند غیرعامل انرژی و آب در یاسوج برگزار می‌شود

۳
۰
کبنا ؛عبدالحسین صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: یکی از برنامه‌های استانی که در این هفته انجام خواهد شد همایش و کارگاه آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل با محوریت انرژی و آب خواهد بود.IMG_8727

دبیر کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ششم آبان‌ماه جاری  در سالن اجتماعات حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش ۶ شرکت خدمات‌رسان استان از جمله آبفای شهری، آبفای روستایی، آب منطقه‌ای، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت نفت و گاز گچساران حضور خواهند داشت.

رئیس اداره پدافند غیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن مبحث پدافند غیرعامل و آگاهی‌بخشی هرچه بیشتر دستگاه‌های حاضر در همایش نسبت به پدافند غیرعامل دانست و گفت: حدود ۳۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های خدمات‌رسان در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این همایش علاوه بر سخنرانی تنی چند از مسئولان استانی، کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل نیز برگزار خواهد شد.

دبیر کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب کهگیلویه‌ و بویراحمد با تقدیر از دستگاه‌های متولی برگزاری این همایش اظهار کرد: هزینه‌های برگزاری این همایش را دستگاه‌های شرکت‌کننده در این همایش متقبل شده‌اند که جا دارد از همه شرکت‌های عضو پدافند غیرعامل انرژی و آب استان به دلیل همکاری بی‌شائبه در این زمینه تقدیر کرد.

صالحی با بیان اینکه دستگاه‌های عضو کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب استان همکاری همه‌جانبه با هم دارند، تصریح کرد: اصلی‌ترین عامل پیشبرد برنامه‌های این کارگروه همین همکاری و هم‌افزایی‌ها خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالت چهره خشن به نظر میاد برا پدافندعامل خوبه یه عکس نرم وملایم میگرفتی
ع-همکارستادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر همکاری وهمیاری مهندس لدنی نژاد مدیر عامل محترم شرکت آبفا استان وجناب مهندس صالحی مسئول محترم کار گروه پدافند غیر عامل در برگزاری همایش پدافند غیر عامل.
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1