تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۱۳۴۲۵۷

اصلاح‌طلبی و اصولگرایی دکان برخی شدند

۱
۰
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: برخی اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی را تبدیل به دکان کرده‌اند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد با اشاره به نامه حضرت امیر (ع) به مالک اشتر گفت: آن حضرت فرمود باید خدا را با دست و دل و قلب یاری داد.boyer-nazari-rahime- (70)
امام جمعه کبگیان افزود: مسئولان باید مواظب باشند که در کارها رضای خداوند حاکم باشد نه اینکه برای خوشایند تفکر سیاسی خود عمل کنند.
وی در ادامه گفت: مهربانی با فقرا و مستضعفین یکی از ویژگی‌های مدیران در حکومت اسلامی است که حضرت علی (ع) در همه فرمایشات خود از مسئولان چنین انتظاری داشته‌اند.
وحدانی‌فر به اعتدال و میانه‌روی در کارها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید اعتدال را در کارهای خود پیشه کنند و در حکومت اسلامی تندروی جایگاهی ندارد.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد: مسئولان باید به گونه‌ای رفتار کنند که بعد از مدیریت خود در نزد مردم جایگاه داشته باشند و مردم از آن‍ها به نیکی یاد کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه در قرآن تحزب نداریم تصریح کرد: در قرآن نیامده که اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بلکه از حزب‌الله سخن به میان آمده است.
وحدانی‌فر به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی واقعی اشاره کرد و  با بیان اینکه برخی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را تبدیل به دکان‌بازی کرده‌اند، گفت: اصولگرای واقعی مانند حجربن عدی است که گردن خود را داد ولی دست از امیرالمومنین (ع) برنداشت.
امام جمعه کبگیان در ادامه با قدردانی از زحمات هوشنگ یاری‌پور فرماندار سابق بویراحمد اذعان کرد: یاری‌پور یکی از مدیران با اخلاق استان کهگیلویه و بویراحمد است که اخلاق‌مداری یکی از ویژگی‌های مهم مدیران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تنها نیرویی که خود را متعلق به همه جریان ها می داند و همیشه اظهار داشته که من اصولگرای اصلاح طلب هستم و این را فقط نه در شعار بلکه در عمل و وجناتش عیان است کسی نیست جز حاج محمدرحیم دهراب پور
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1