تاریخ انتشار
جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۱۳۲۹۲۰

جوابیه‌ای به بیانیه مجمع نیروهای خط امام در استان/ در ادبیات خودتان دقت کنید

۴
۰
کبنا ؛پس از انتشار بیانیه مجمع نیروهای خط امام شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد که پیرامون سفر هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام کشور و اظهارات برخی از سیاسیون و مسئولان منتشر شده بود [کلیک کنید]، مطلبی در واکنش به آن بیانیه توسط یکی از مخاطبان این پایگاه خبری صادر شد که عیناً منتشر می‌شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن کامل این مطلب به شرح زیر است؛javabieh8

در حالی مردم فهیم و عاشورایی ایران زمین به استقبال محرم ماه حزن و اندوه خاندان عصمت طهارت میرفتند که شهادت سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی و همرزمانش و ورود جمعی از جانباختگان حادثه منا این مهاجرین الی الله بر غم و اندوه این ملت بیش از بیش سنگینی نموده و فضای حاکم بر این مملکت قبل از عاشورا، عاشورایی شده است و از آنجا که قسمتی از پاره تن امت اسلامی مدتی طولانی مورد هجوم وحشیانه مزدوران آل سعود قرار گرفته و جهان جهانیان کشتار و آوراگی میلیونها انسان یمنی را در میان آتش و خون به نظاره نشسته و حداقل حقوق انسانی آنها در میان شعارهای عوام فریبانه و مزورانه حقوق بشر محو گردیده و جرئت محکومیت این نسل کشی آشکار رابه خود نداده اند. آری یمن مظلوم با همه مظلومیت تنهایی با استقامت عاشورایی خود خواب را از چشم مستکبرین و مزدوران آل سعود ربوده است و در همین ایام حزن و اندوه در پایگاه خبری کبنا نیوز بیانیه مجمع نیروهای خط امام شاخه استان کهگیلویه و بویر احمد جلب و توجه می نمود که پس از مطالعه بیانیه به خود گفتم شاید این همه تاخت و تاز و قلم فرسایی مخاطبش آمریکاه جنایتکار باشد اما با تعجب و تأسف متوجه شدیم که این قلمها در برابر آمریکا سالهاست شکسته و جوهری ندارد و هر زمانی که با تغییر مدیریتها فضائی را برای تاختن به ارزشها و نهادهای ارزشی و مسؤلین و افراد دلسوز مناسب می دانند سالم و پررنگ می شود.گرچه این جماعت در ۸ سال مدیریت اصلاحات با جوسازی و تهمت و افترا و سعی بر بایکود نمودند رقیب و برای زیر سوال بردن ارزشترین نهادهای این نظام کم نگذاشتند و دیگران را متهم به آن خصوصیاتی می نمایند که زیبنده جماعت خود بوده و بس. اگر یکبار با دقت و خالی از ذهن و بدون از پیش داوری بیانیه صادر شده خود را بخوانند متوجه خواهند شد آنچه را تاختن و نوشتن بر خلاف هدف خداوند بزرگ از فرستادن انبیاء و شریعت که چیزی جز هشدار برای بشر نبوده و دین مبین اسلام و قرآن مجید این کتاب هدایتگر و هدایت بخش و حیات پر برکت پیامبر العظیم الشأن اسلام پر از هشدار و تذکر می باشد. حالِ شما جماعت به گفته بزرگان علم و ادب و اخلاق مانند کسی است که شوری در دل ندارد و هرچه به تصنع بسازد و به تکلف بپردازد مانند شخصی است که عاشقی ندارد و سرود و غزل نوازد و یا باغ وگلستان را مشاهده نکرده به وصف طراوت گل سخن بگوید. پس به خود آیید برای یک بار که شده به هشدارها دقت کنید گرچه نمیدانیم و بر ما پوشیده است که شما از کدام هشدار ناراحت و برآشفته شده اید که هر خواننده ای متوجه می شود که این آشفتگی در جمع شما به نقطه انفجار رسیده است اگر به سالهای گذشته توجه نمایید و به هشدارها دقت می کردید غائله ۷۸ به وجود نمی آمد و اگر اسلاف شما و سران فتنه هشدارها را جدی می گرفتند فتنه ۸۸ رقم نمی‌خورد تا باعث شادمانی اسرائیل غاصب و دشمنان قسم خورده این مرزبوم و وارد شدن آن همه خسارت و لطمعه های مادی و معنوی به این مملکت و آزرده خاطر شدن مردم همیشه در صحنه و رهبر معظم انقلاب گردد. راستی اگر به دنبال شادی روز انتخابات هستید بدانید هشدارها و هشدار دهنده می خواهد ماقبل و مابعد از انتخابات برای همه دلسوزان و دلبستگان به انقلاب اسلامی، خرم و همه ایام خرم باشند، امیدواریم در بیانیه‌های خود نسبت به ادبیات به کار گرفته دقت نمایید و خودتان را شفیع یوم الحشر حساب نکنید و به رهنمودها امامی که حرب جماعتتان به نام آن عزیز سفر کرده می باشد دقت نمایئد.

والسلام علی من اتبع الهدا


یادآوری:

مجمع نیروهای خط امام شاخه استانی کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در خصوص سفر هادی خامنه‌ای دبیرکل این مجمع به استان صادر کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن این بیانیه بدین شرح است؛
به نام خداDSC_0104

هم استانی‌های عزیز
در حالی واپسین روزهای ماه ذی الحجه را سپری می نماییم و به ایام حزن و اندوه شهادت امیر آزادگان، آیینه شرافت و شجاعت و معیار جوانمردی حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) نزدیک می شویم که با بی کفایتی آل سعود در مدیریت مراسم معنوی حج، اعیاد مسلمانان در ماه ذی الحجه رنگ خون گرفت و با جان باختن زائران حرم امن الهی از جمله زائران عزیزی از کشور جمهوری اسلامی ایران احساسات مسلمانان جریحه دار گشت. این فاجعه غم انگیز را به رهبری معظم، دولت محترم وعموم ملت عزیز ایران اسلامی علی الخصوص خانواده‌های داغدار جان باختگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از محضر حضرت ربوبیت اجر جزیل برای جانباختگان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.
همانگونه که مستحضرید در اواخر شهریور ماه سال جاری به دعوت شاخه استانی مجمع نیروهای خط امام، دبیرکل محترم مجمع نیروهای خط امام کشور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدهادی خامنه‌ای ضمن سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در برنامه‌های متنوعی به تبیین مبانی گفتمان جریان اصیل انقلاب (گفتمان اصلاح‌طلبی) پرداختند. بدینوسیله از همراهی و همیاری همدلانه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، اصلاح‌طلبان عزیز همیشه در صحنه، احزاب اصلاح طلب، اصحاب محترم رسانه‌های محلی، مسئولین محترم اجرایی و نیروهای محترم انتظامی و امنیتی کمال تقدیر و تشکر بعمل می‌آید. بدیهی است میزان تاثیرگذاری برنامه‌های اجرا شده را با شاخص‌ها و معیارهای متعدد و گاهاً متفاوتی می‌توان اندازه گرفت. حضور حماسی مردم عزیز شهرستان‌های چرام و بهمئی در همایش به یادماندنی اصلاح‌طلبان گواه صادقی است بر هوشمندی و آگاهی هم استانیهای عزیز. این استقبال شکوه آفرین پاسخ قاطع و روشنی به تریبون دارانی بود که سالهای متمادی با بمباران تبلیغاتی یک سویه جریان اصیل انقلاب اسلامی و دوستداران و یاران واقعی خمینی کبیر را آماج حملات هتاکانه قرار داده بودند. زهی خیال باطل که مردم شجاع ایران زمین را در ادامه مسیر قانونگرایی و آزادیخواهی شان با چالش مواجه نمایند. آن چیز که مایه شگفتی است و حیرت آگاهان را دوچندان می نماید عبرت نگرفتن این غوغاسالاران از بی تاثیری هتاکی ها، تهمت پراکنی ها و شایعه سازیها است.
شاخه استانی مجمع نیروهای خط امام با عنایت به شناخت جامعی که از ماهیت و ماموریت قانون ستیز برخی افراد و جریانات غوغاسالار و موج آفرین داشت؛ هجمه ها و تخریب های احتمالی را پیش بینی می نمود. مواضع غیرمسئولانه برخی از افراد پس از سفر جناب آقای خامنه ای نشان داد که چگونه پیش بینی های صورت پذیرفته رنگ واقعیت به خود گرفت. موجی از هجمه ها، حمله ها، تخریب ها و بعضا تهدیدها بر اساس عادت مالوف و مرسوم به راه افتاد. گرچه بنای اولیه مجمع عدم پاسخ گویی به هجمه ها و حمله ها بود، ولی با توجه به خاستگاه و پایگاه‌های برخی از این هجمه‌ها که با نقش وحدت آفرین و فراجناحی آنها مغایرت داشت ضرورت می دانیم به اختصار توضیحاتی را به حضور هم استانی‌های عزیز عرضه بداریم. در درازنای تاریخ همیشه مصلحان روشناندیشی وجود داشته و دارند که حوادث جامعه خویش را رصد و پس از تجزیه و تحلیل چرایی و چگونگی آنها موارد خطا، اشتباه و انحراف را گوشزد و فرجام ناگوار آنها را بیان می‌نمودند. به زعم آنها فردفرد جامعه انسانی نسبت به روندها و پیوندهای جامعه خویش مسئول و مبتنی بر این مسئولیت ازحق مشارکت، حق ابراز عقیده و حق آزادی انتقادبرخوردار است. واکنش همیشگی مخاطبان و مخالفان این مصلحان روشن اندیش علاوه بر انکار، تکذیب و اصراربر مشی ناصواب خویش،گمراه دانستن و توطئه گر پنداشتن آنها بود. شوربختانه شاهد بودیم تریبونهایی که باید شان و شئون فراجناحی آنها حفظ گردد. مع الاسف به سبک دائمی برخی روزنامه های خاص، در حق دلسوزان فهیم و علاقمندان به این ملک و مملکت صرفا به جرم اینکه شیوه و مدل برخی از جریانها و گروه‌ها را نمی‌پسندند و هشدار دادن نسبت به عاقبت سوء سیاست های ناصواب آنها را رسالت انقلابی، اجتماعی و سیاسی خود می پندارند چه تعابیر زننده و تهمت های ناروایی را روا داشتند. خیرخواهانه متذکر می‌گردیم شایسته نیست عزیزانی که می‌بایست هدایت معنوی و مذهبی مردم را عهده دار باشند به سبک ژورنالیستهای حزبی و با عبارات هیجانی و صرفا خطابه ای شان و جایگاه والای خویش را تنزل دهند. تاسف بارتر اینکه کسانی که می بایست با قدرت اعطایی قانون سعی بلیغ نمایند تا روز انتخابات این مردم روز خرم آنها باشد چنان به پیش داوری در خصوص افراد و جریانات سیاسی پرداخته اند که خدشه ای روشن بر اصل اصیل بی طرفی خود وارد نمودده اند. به راستی آیا مردم به سفارش رعایت قانون سزاوارترند یا مسئولین؟ آیا لحظه ای می اندیشند که با اینگونه مواضع و اظهارات سوال برانگیز چه تصویری از جمهریت، اسلامیت، آزادی بیان و مردمسالاری دینی در اذهان جوانان عزیز ترسیم می نمایند؟ در این میان تاسف وقتی مضاعف می گردد که فردی از مجاهد نستوه جناب آقای خامنه‌ای درخواست عذرخواهی می‌نماید که طرفداران تفکر اصلاح طلبی در برش خاصی از زمان اسب مرادش را زین و برگ نمودند و ایشان غافل از این واقعیت بر اسب مراد خویش می تازد. جهت اطلاع متذکر می شویم جناب آقای سیدهادی خامنه ای در دوره هایی که عرصه رقابت رونقی داشت و خرقه وکالت ثمنی، بارها با رای بالای مردم به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه یافته و از افتخارات ایشان این است که هیچ گاه پس از دستیابی به کرسی مجلس عهد و پیمان خویش را با ولی نعمتانش از یاد نبرد. پس آنکسی که باید از مردم معذرت خواهی نماید نمک خوران نمکدان شکنند نه جناب آقای سیدهادی خامنه‌ای.
در پایان یکبار دیگر از همراهی هم استانی های عزیز، اصلاح طلبان گرامی و اهالی محترم رسانه سپاس ویژه خویش را تقدیم و سرافرازی و مجد نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه ها از خداوند منان مسئلت می نماییم.

ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ماتوفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

مجمع نیروهای خط امام شاخه استان

کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

هوایی
Iran, Islamic Republic of
این برداشت تو است ۶۵ در صد مردم این طور فکر نمی کنند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
در بد اخلاقی و ادبیات بد این بیانیه شکی نیست
سما
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد شخص نگارنده که مطمعنا دل پر خونی از بیان و یا شاید بگوییم نفس کشیدن جریان اطلاح طلبی دارد خود خلاف حرفهایش را بیان کرده نمونه «حرف خود را گرچه این جماعت در ۸ سال مدیریت اصلاحات با ...
و سعی بر بایکود نمودند رقیب و برای زیر سوال بردن ارزشترین نهادهای این نظام کم نگذاشتند و دیگران را متهم به آن خصوصیاتی می نمایند که زیبنده جماعت خود بوده و بس. »
بر چه سند و مدرکی می گویید تهمت، افترا و زیر سوال بردن ارزشترین نهادهای نظام!چه دروغی چه تهمت و افترایی؟
مردم
Iran, Islamic Republic of
اولا چرا مجهول الهویه هستی دوما اصلا خودت میدونی چه گفتی
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1