تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۱۳۰۴۰۴

چشم طمع به زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج

۸
۰
کبنا ؛
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از پیگیری برخی دستگاه‌ها برای تصرف زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج خبر داد.amire


 امشب نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور اکثریت اعضا در حالی برگزار شد که در دوره جدید فعالیت‌های شورا با هیئت رئیسه جدید بنا بر حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شورا گذاشته شد و به همین خاطر برخی رسانه‌ها در این نشست حضور داشتند.
در پایان این نشست هدایت‌الله امیری رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در شهر یاسوج به دنبال تصرف زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج هستند، اظهار کرد: هر چند که واگذاری زمین‌ها در اطراف شهرها بر عهده راه و شهرسازی است اما در خصوص زمین‌های اطراف هتل آزادی یاسوج وضعیت تفاوت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در این زمین‌ها بحث تغییر کاربری مطرح است و کاربری آن‌ها فضای سبز و پارک است که با توجه به نیاز شهر یاسوج به فضای سبز نباید این زمین‌ها به ساخت و ساز ادارات و دستگاه‌هایی مانند سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تبدیل شوند.

امیری با انتقاد از این رویه و با بیان اینکه چنین کارهایی موجب می‌شود که شهر یاسوج نتواند در آینده نام پایتخت طبیعت ایران را به دنبال داشته باشد، افزود: چنین کارهایی موجب می‌شود که شهر یاسوج با چشم‌اندازی که دارد در سال‌های آینده شکل کنونی را از دست بدهد، بنابراین همه نسبت به حفظ این چهره وظیفه داریم.

وی با تأکید بر اینکه در همین زمینه نامه‌هایی با امضای اعضای شورای شهر یاسوج برای استاندار تنظیم خواهیم کرد، افزود: بهترین کار در این اراضی تبدیل به فضای سبز است.

------------------------------

بهنیازاده

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
زمینی که از شهرداری به قیمت .. به شما دادند که سینما بسازی روی ÷ل سالم اباد مگه با قیمت چند برابر ..به .. شما دلسوز مردم نیستید اگر ÷رونده همین . بررسی بشه خیلی چیزا برای
علی
Iran, Islamic Republic of
بگذارید عمران و آبادی در آن صورت نگیرد شاید بعدا دوبراه تونستید بین اعضای شورا تقسیمش کنید
جليل
Iran, Islamic Republic of
امکان ندارد زمین خواری در جایی رخ دهد ومسئولین ارشد ان استان بی نقش باشند،اینجا جای امتحان است ،سازمان مدیریت وبرنامه ریزی هم از زیر مجموعه های استانداری است،بنا براین تا این اقدام عملی نشده باید سازمان بازرسی و دادگستری وارد عمل شوند کوالا ابی از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و راه. شهرسازی و.......گرم نمیشود،یکی مطیع نماینده است و یکی مطیع استاندار و یکی مطیع میز و پست. ومی افتد ان اتفاقی که نباید بیفتد خواهشا نگذارید گردنه حیران دیگری نابود شود
محسنیان
Iran, Islamic Republic of
افرین بر هدایت امیری ...با ادب و مردمی ..کاش بعضی از .که توی شورا هم هستند کمی از غرورشان را میشکستند و از هدایت یاد میگرفتند ....بی دلیل نیست مردم اینقدر دوستش دارند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
از همه مسئولین محترم استان و شهرستان انتظار می رود که از تصرف اراضی ملی در محدوده داخل و اطراف شهر که برای توسعه سالم شهر اهمیت حیاتی دارند قاطعانه جلوگیری نمایند. از ریاست محترم شورا شهر جناب امیری بخاطر احساس مسئولیت و تلاش زیاد برای پیشرفت سالم شهر تشکر و سپاس داریم.
آینه
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این تیز بینی
Iran, Islamic Republic of
مگه سازمان مدیریت چقد مساحت میخواد که شما ترس گرفتتونه جلوى مشکلات دیگه رو بگیریتون لطفأ
البرزی
Iran, Islamic Republic of
هدایت امیری درد اشنای مردم شهر یاسوج یادتان رفته زمانی میخواستن زمین روبروی پارک ساحلی را به منا زل سازمانی یکی از ادارات تبدیل کنند باچه شهامتی مخالفت کرد هدایت امیری واکنون اون زمین به زیباترین چشم انداز شهر یاسوج. تبدیل شده احسن بر هدایت امیری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1