تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۱۳۰۱۲۴

مقام سوم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشتی جام مهر اروند

۴
۰
کبنا ؛مقام سوم کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشتی جام مهر اروند
نایب‌رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد از دستیابی این استان به مقام سوم مسابقات کشتی جام مهر اروند خبر داد.

احتشام پورمحمدی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رشته کشتی استعدادهای نابی دارد که با کمی توجه قابلیت درخشش را در کشور دارند.
نایب‌رئیس هیئت کشتی استان، مهم‌ترین مشکل کشتی استان را نبود حامی مالی ذکر کرد و افزود: در صورت حمایت مالی خبرهای خوبی در آینده از این رشته ورزشی خواهیم شنید.
این مسئول گفت: برگزاری اردوهای تیم‌های ملی پایه کشتی در استان یکی از کارهای ارزنده‌ای بود که صورت گرفت و تبعات خوبی برای استان و کشتی ما داشت.
پورمحمدی به موفقیت‌های چند وقت اخیر استان در کشتی هم اشاره‌ای کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور نتایج خوبی گرفتیم که طی سالیان اخیر کم‌سابقه بود.
وی حضور در تورنمنت‌های کشوری را یکی از راه‌های موفقیت کشتی دانست و افزود: یکی از این تورنمنت‌ها مسابقات کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان جشنواره مهر اروند بود.
نایب‌رئیس کشتی استان گفت: در مجموع دو رده سنی تیم هیئت کشتی آبادان با کسب ۱۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های تهران با ۹۲ امتیاز و نماسازان کهکیلویه و بویراحمد با ۷۹ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
پورمحمدی گفت: این مسابقات در رشته فرنگی با حضور ۱۶۲ کشتی‌گیر از ۶ استان کشور و ۵ تیم داخلی با نام هیئت کشتی آبادان برگزار شد و تیم ما درخشش خوبی در این مسابقات داشت.
 
نایب‌‌رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
کسب دو مقام ارزنده کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز از مسابقات کشتی جوانان کشور
نایب‌رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد از کسب دو مقام ارزنده کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور خبر داد.
خبرگزاری فارس: کسب دو مقام ارزنده کهگیلویه و بویراحمد در دومین روز از مسابقات کشتی جوانان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احتشام پورمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی برای درخشش در رشته ورزشی کشتی دارد، اظهار کرد: استان‌های زاگرس‌نشین این توان را دارند که با سرمایه‌گذاری بیشتر در رشته ورزشی کشتی حرف‌های زیادی در کشور برای گفتن داشته باشند.
نایب‌رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه بیشتر مسئولان و حمایت از این رشته می‌توان در سال‌های آینده در سطح کشور شاهد درخشش جوانان کهگیلویه و بویراحمد در رشته کشتی بود.
وی یکی از مشکلات اصلی را در استان نبود حامی مالی عنوان کرد و گفت: اگر حامی مالی داشته باشیم قادر به هنرنمایی در سطح کشور خواهیم بود همچنان که در مسابقات فرنگی جوانان کشور در کرمانشاه مقام‌های خوبی کسب کردیم.
پورمحمدی با اشاره به اینکه استان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در کشتی کشور راه زیادی را باید طی کند و بدون حمایت از این رشته و توجه ویژه به آن قادر به پیمودن پله‌های ترقی نخواهیم بود، افزود: باید به جای اندیشیدن به رشته‌هایی که تاکنون موفقیتی از رهگذر توجه به آن‌ها حاصل نکرده‌ایم رشته‌هایی همانند کشتی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
این مسئول به موفقیت‌ها در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در اسلام‌آباد کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کسب یک مقام سومی و یک مقام ششمی و راهیابی دو تن از کشتی‌گیران دیگر ما به مرحله بعدی مسابقات موفقیتی بوده که در سال‌های اخیر کسب نکرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا.واقعا از صحبتهای این اقای باصطلاح نایب رییس
شگفت
زده شدیم .
ذر سالهای گذشته ما ذر مسابقات کشتی جوانان ونونهالان ونوجوانان مقامهای بهتر وخوبی کسب می کردیم که امسال یکی از ضعیفترین نتایج را کسب کردیم

چرا اطلاعات ..ت به مردم می دهی .جایگاه شما در
کشتی استان چه چیز بوده که
نایب رییس شد ه ای .در ..
جز اینکه .. کشتی استان یکی از بدترین دور
ران خود را می گذراند. انهم به خاطر افراذ .. است که در این هیات هستند .هیات کشتی هیچ ح
ما یتی از کشتی گیران ومربیان نکرده واین نتایج کم رنگ هم حاصل زحمات این مربیان مظلوم استان است
ورییس هیات در استان نیست واز هیاتش خبر نداره بی خود سر مردم را ..ن .
حامد
Iran, Islamic Republic of
کشتی استان واقعا ضعیف شده .اینها همه خیالات وشعار ه .حیا کنید
دوست
United States
سلیمانی خودش که نیست سکان کشتی استان داد دست دهدشت و یاسوجی که باحرفه گری کشتی گچساران نیست و نابود کردن متاسفم برای مسولین کشتی گچساران که خوابند نمد دانند از کجا ضربه می خورند......................
یاس
Iran, Islamic Republic of
دروغ نزنید تو سایت در جام اروند ششم شدیم.نتایج جام اروند تو سایت فدراسیون هست.اقای پور محمدی تو کجای این کشتی بودی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1