تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۳
کد مطلب : ۱۲۸۷۷۷

از قول سخت آل‌بویه تا معرفی کارمندان نمونه دانشگاه آزاد یاسوج

۱
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قول می‌دهم دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج را در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور جای دهم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی ‌آل‌بویه در دیدار با برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، اظهار کرد: با تکیه بر علم و دانش دانشجویان این دانشگاه را در بین ۴۶۵ واحد دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر معرفی می‌کنم.
وی افزود: در این راه از همکاری کارکنان، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج بهره خواهم برد.
azad yasuj (1) azad yasuj (2) azad yasuj (3) azad yasuj (4) azad yasuj (5) azad yasuj (6) azad yasuj (7) azad yasuj (8) azad yasuj (9) azad yasuj (10) azad yasuj (11) azad yasuj (12) azad yasuj (13) azad yasuj (14)

خادمی: تاثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در تربیت مدیران استان/ اقدامات میرزاده در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست های مدبرانه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راستای نحوه اداره دولت تدبیر و امید حاکم می باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، موسی خادمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دکتر میرزاده در اجرای طرحهای تجمیع یک و دو که موفقترین طرح ها در خصوص اداره دانشگاه در شرایط کنونی می باشد را به نحو صحیح اجرا نمودند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نحو  اصلاح ساختار اداری از طریق حذف و ادغام برخی واحدها و چابک سازی دانشگاه، افزایش اختیارات استان‌ها و تشکیل هیات امنای استانی-توسعه تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری و سیاست‌های مربوط به افزایش تعداد هیات علمی و کاهش پرسنل کارمندی از جمله سیاست های اساسی صحیح دوره مدیریت ایشان می باشد که بطور قطع آثار این سیاست های در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.
خادمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از قدیم ترین واحدهای آموزش عالی در سطح استان است، اضافه کرد: این مرکز دانشگاهی تاثیر زیادی در تربیت نیروی تحصیل کرده و مدیران مورد نیاز استان داشته است و به حمدالله در حال تداوم است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سال گذشته با اصلاح روش های مدیریتی و سیاست های حاکم بر دانشگاه، بهبودهای جدی در کیفیت دانشگاه و تاثیر جایگاه آن ایجاد شده است.
وی گفت: توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری  همچنین اصلاح ساختار تشکیلاتی و شورای واحدهای استانی و افزایش اختیارات تصمیم گیری در استان از جمله نشانه هایی است که بیان گر آینده ای بهتر برای دانشگاه آزاد اسلامی  استان می باشد.
خادمی در ادامه بیان داشت: به واقع دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه فرهنگی و تعلیم و تربیت در حوزه تحصیلات عالی نقش اصلی را در استان ایفا نموده است.
وی افزود: این نقش در حوزه‌های اجتماعی با پذیرش از اقصی نقاط ایران در دهه  ۷۰ عملاً باعث معرفی استان و ایجاد مبادلات فرهنگی نیز در سایر استان ها گردید.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در حوزه ی اقتصاد علاوه بر اشتغال ایجاد شده و سرمایه گزاری فیزیکی که در سراسر استان انجام شده است ورود نیروی تحصیل کرده به جامعه و حضور آنها در عرصه های مختلف فعالیت های اقتصادی باعث افزایش بهره وری و توسعه کمی و کیفی فعالیت های اقتصادی در استان شده است.
 

 
طبق شاخص های دهگانه کارمندان نمونه واحد یاسوج معرفی شدند.
در جلسه ای با حضور شورای معاونین دانشگاه، کارمندان نمونه واحد یاسوج معرفی شدند.
معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان داشت: در این جلسه شاخص های کارمند نمونه طبق بخشنامه واصله از سازمان مرکزی از شش حوزه، ۱۸ نفر معرفی که سه نفر به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردید.
مازیار صابری در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: بر اساس شیوه نامه انتخاب کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای پاسداشت خدمت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و بر اساس نحوه شاخص های ده گانه پیش بینی شده، سطوح عملکردی کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفت و بر مبنای درجه واحد سه نفر کارمند به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.
معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان داشت: مقرر گردید در پایان نیمه اول مهرماه در مراسمی که به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و کارمندان برگزار می گردد، از کارمندان نمونه تجلیل به عمل می آید.
آقایان مهرداد کرمی و نوذر فیاض بخش و خانم خدیجه توفیقیان به عنوان کارمندان نمونه واحد یاسوج معرفی شدند.

 
تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
صبح امروز تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت و معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد گردید.
در این جلسه علی آل بویه  با اشاره به سابقه همکاری با سازمان صنعت و معدن و تجارت بیان داشت: در راستای اهداف سند چشم اندازوسیاست های کلی دانشگاه آزاداسلامی و ایجاد زمینه‌های نوآوری و شکوفائی در پژوهش‌های علمی همچنین دستیابی به خود کفائی علمی و ارتقاء سطح تحقیقاتی تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت و معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج منعقد گردید.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد همکاری درجهت بسط وتوسعه همکاری های علمی،پژوهشی،آموزشی و فرهنگی است.
san4
علی آل بویه در ادامه اظهار داشت: این همکاری به منظور توسعه کار آفرینی و تسهیل و تشویق و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و پارک های علم وفناوری،صنفی و خدماتی و همچنین طرح شهرک های فناوری آزاد(شفا) می باشد.
در ادامه رئیس سازمان صنعت و معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با تعهدات مشترک افزود:در این تفاهم نامه متعهد شدیم با در اختیار قرار دادن و اعطاءمجوز ایجاد شهرک یا ناحیه صنعتی و خدماتی در محدوده و حریم پارک های علم وفناوری بتوانیم ارتباط موثر و روز آمد جهت به کارگیری ظرفیت های موجود برای اجرای مفاد تفاهم نامه را برقرار نماییم
داریوش دیودیده گفت: در صورتی که اجرای پروژه های تحقیقاتی منجر به دستیابی به ثبت اختراع و دانش فنی شود،استفاده و بهره برداری از نتایج آن بر حسب مورد و شرایط اجرایی متناسب با سهم هر یک و با توافق طرفین انجام خواهد گرفت.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد یاسوج نیز بیان داشت: به منظور پیشبرد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم نامه کارگروهی مشترک به عنوان کارگروه اجرای تفاهم نامه تشکیل می شود.
صمد نجاتیان در ادامه افزود:هدایت پروژه ها و پژوهش های اعضاء هیأت علمی در جهت اولویت های سرمایه گزاری و برگزاری دوره های کوتاه وبلند مدت برای ارتقاء سطح تحصیلی مدیران و کارکنان بخش سازمان صنعت و معدن وتجارت در اولویت قرار گرفته است.
:
نام شما

آدرس ايميل شما

ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال ..
Iran, Islamic Republic of
عزیز من این قول اجرا شدنش برنامه میخواد. باید اساتید با سواد از دانشگاههای معتبر بیاد. نه اساتیدی که بلد نیستند یک مقاله بنویسند. اساتید باید بر اساس کفایت باشند نه سفارش. این کار با این وضعیت عملی نمیشه.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1