تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۱۲۸۴۳۵

ملک‌حسینی: به اسم انتخابات با احساسات مردم بازی نکنید

۱
۰
کبنا ؛

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی حق ندارد به اسم رأی و انتخابات با احساسات مردم بازی کند.malkhosine (2)


آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در بازدید از منطقه بردپهن زیلایی که به همراه برخی از مسئولان برای پیگیری مشکلات محروم‌ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت اظهار کرد: یکی از مشکلات که مردم در مناطق مختلف از ما پیگیر هستند وضعیت اشتغال است که باید فکری اساسی به حال این مشکل بزرگ شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئولان اگر در فکر ایجاد اشتغال برای مردم هستند باید فارغ از هرگونه موضوعات حاشیه‌ای و بالاخص خط و خط بازی برای مردم کار انجام دهند.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه افزود: مسئولان باید بدون خط و خط بازی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و به همین دلیل مسئولان باید از این جوانان بیکار خجالت بکشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر مسئولی که غیرت داشته باشد باید به فکر مشکلات کار و اشتغال جوانان باشد و بدانیم که اگر تعلل‌ها و کم کاری‌ها از گذشته‌ها تاکنون نبود چنین مشکلاتی را در استان نداشتیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهارات خود با تأکید بر این که با شعار نمی‌توان برای جوان ایجاد کار و اشتغال کرد، افزود: مردم عاقل هستند و خود و بد را تشخیص می‌دهند بنابراین نباید با احساسات مردم بازی کرد.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات و حضور مردم در انتخابات هم گفت: مردم شعور دارند و به هر کس که بخواهند رأی خواهند داد.

وی با انتقاد شدید از کسانی که به اسم رأی با احساسات مردم بازی می‌کنند، افزود: مردم اعم از دختران و پسران تحصیل کرده به پای صندوق‌های رأی می‌روند و اجازه نمی‌دهند کسی با احساسات آن‌ها بازی کند.

وی انجام چنین کارهایی را موجب ایجاد غضب پروردگار دانست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوزتر
Iran, Islamic Republic of
یعنی میفرمایید شما در قبال بیکاری مسئول نیستین مگه میشه . حاج آقا
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1