تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۲۷۶۷۲

بازدید مسئولان بویراحمد از دشتروم یاسوج

۰
کبنا ؛علی‌اکبر پاک
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی از روستای منصور آباد دشتروم بازدید و مشکلات انها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این سفرغلام محمد زارعی با استقبال گرم مردم وارد این روستاشد وپروژهای دردست اقدام را مورد بررسی قرارداد.
شاهرخ کناری از یکی از اهالی منصورآباد با اشاره به اینکه در سه ساله اخیر به همت نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی خدمات خوبی به این روستا داده شده است تصریح کرد:خوشبختانه با نگاه مثبتی که دولت تدبیر وامید به مناطق کم تر توسعه یافته داره و پیگری نماینده مردم در مجلس سال قبل مبلغ ۲میلیارد ریال برای طرح هادی روستایی در منصور آباد هزینه شد.
کناری با بیان خدمات صورت گرفته در منصور آباد دشترم اظهار کرد:افتتاح کتابخانه عمومی این روستا با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال ،تامین اب شرب مناسب،گازرسانی ،اسفالت از مهم ترین خدماتی است که با عنایت دولت و پیگری نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی برای مردم منصورآباد ارایه شده است.
وی گه به نمایندگی از مردم در مسجد این روستا صحبت کرد با تقدیر از تلاش های نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی بیان کرد: زارعی تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به مردم روستاها کرده و این نشان دهنده مردمی بودن وی است.
اجرای برنامه‌های توسعه کشاورزی و عمران روستایی منصورآباد دشت‌روم
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های اولویت‌دار برای توسعه منطقه منصورآباد دشت‌روم خبر داد.
غلام‌محمد زارعی با اشاره به وظیفه‌ای که مسئولان در قبال مناطق محروم دارند، اظهار کرد: مناطق محروم زیادی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا وجود دارد که نیاز است برای برون‌رفت از وضعیت کنونی بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مناطقی که در شهرستان بویراحمد همه ظرفیت‌های لازم را برای توسعه دارد منطقه دشت‌روم است که خود از چند منطقه تشکیل شده است.
وی ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری منطقه دشت‌روم به اضافه ظرفیت گردشگری آن را از مهم‌ترین داشته‌های این منطقه برشمرد و گفت: برای رفع مشکلات در این سه زمینه، یاری و همت مسئولان را می‌طلبد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: تنها با کمی توجه بیشتر به این منطقه در بحث تولیدات کشاورزی و به خصوص باغی از جمله سیب می‌توان به افزایش تولید بیشتر در استان همراه با اشتغال‌زایی بیشتر کمک کرد.
زارعی در همین خصوص به نیازهای اصلی مردم منطقه منصورآباد دشت‌روم اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته‌های مردم در خصوص بحث اصلاح شبکه برق است که مسئولان در برق شهرستان بویراحمد قول همکاری در این خصوص را دادند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به غیر از اصلاح شبکه، توسعه شبکه برق یکی دیگر از خواسته‌های مردمی است که این مورد نیز در دستور کار مسئولان در حوزه برق قرار دارد.
بهسازی روستایی از دیگر خواسته‌های مردمی بود که زارعی به آن اشاره کرد و گفت: البته بحث بهسازی روستای مرکزی منصورآباد در سال گذشته انجام شده است.
آب کشاورزی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی به منطقه منصورآباد دشت‌روم از دیگر طرح‌هایی بود که نماینده بویراحمد و دنا به آن اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت بخش کشاورزی در این منطقه با جدیت این موضوع در حال پی‌گیری بوده و کارهای خوبی نیز انجام شده است.
وی افزود: در همین بحث آب کشاورزی یک حلقه چاه در منطقه وجود داشت که به علت آلوده شدن این چاه در اختیار جهاد کشاورزی قرار  گرفت.
زارعی روکش راه روستایی منصورآباد را یکی دیگر از خدمات به این منطقه برشمرد و گفت: این جاده از رو به‌روی پاسگاه دشت‌روم برای دسترسی هر چه بهتر مردم روکش آسفالت می‌شود.
IMG_3893 IMG_3894 IMG_3898 IMG_3900 IMG_3905 IMG_3904 IMG_3903 IMG_3901 IMG_3917 IMG_3913 IMG_3908 IMG_3907 IMG_3949 IMG_3943 IMG_3939 IMG_3923 IMG_3952 IMG_3950
نام شما

آدرس ايميل شما

مینا علوی
Iran, Islamic Republic of
سلام، در ود بر زارعی،
این روزها متاسفانه بی اخلاقی در جامعه زیاد شده است، مخالفین با هر دست آویزی نماینده مردمی بویراحمد ودنا را تخریب می کنند.
ولی مردم آگاه تر از این مباحث هستند، حتی اگه زر و زور و تزویر دست در دست هم نهند.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
به زودی ... مارگون حضور زارعی در مناطق روستایی را تکذیب خواهد کرد،
حق گو
Iran, Islamic Republic of
درود برنماینده دلسوز استان
رحمان
Iran, Islamic Republic of
بزودی شکست این نامزد محترم را خواهیم دید
محمودی
Iran, Islamic Republic of
زارعی همین الان استعفاء بدهد حداقل کمی محبوب می ماند. نگذارد با خشم نهفته مردم رو در رو گردد.........
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1