تاریخ انتشار
شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۱۲۷۴۰۶

جان باختن مادر لودابی در اثر بی‌احتیاطی فرزند

۳
۰
کبنا ؛
پسر بچه ۸ ساله ای در بخش لوداب شهرستان بویر احمد اسلحه شکاری پدر را به سمت مادر نشانه گرفت و بی خبر از پر بودن آن به سمت مادر شلیک کرد.

اگر به خانه‌های عشایری و حتی شهر نشینان سری بزنی حتماً اسلحه خواهی دید و تقریبا خانه ها با تفنگ احساس امنیت بیشتری می کنند اما همین موضوع گاه گاهی چنان ناامنی در خانه و سطح جامعه ایجاد می کند که در هیچ شرایطی این ناامنی را تجربه نمی کنیم. اتفاقات تلخی که بوسیله همین اسلحه های مجاز یا غیر مجاز در استان رخ داده و خانواده های زیادی را داغدار کرده و می کند.اتفاقی که دیشب در منطقه لوداب افتاد از همین دست اتفاقات است.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: پسر بچه ۸ ساله ای در بخش لوداب شهرستان بویر احمد اسلحه شکاری پدر را به سمت مادر نشانه گرفت و بی خبر از پر بودن آن به سمت مادر شلیک کرد.
سرهنگ زهرایی با بیان اینکه این حادثه دیشب دربخش لوداب شهرستان بویراحمد رخداد افزود: استفاده از اسلحه در کهگیلویه وبویراحمد طی سالیان اخیر خانواده های بسیاری را داغ دار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رامین
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدایا ! کی ما باید از تجربیاتمان و سرگذشتهایمان عبرت بگیریم؟! چه مردمان نادانی هستیم که فکر میکنیم مرگ فقط برای همسایه است! توی این استان تفنگخیز چند اتفاق مشابه در همین یکی دو سال گذشته افتاده؟مطمئن باشید که این مورد هم آخری نخواهد بود و ما حالا حالا باید تاوان نادانیمان را بدهیم .
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
این امر یعنی نگهداری اسلحه از اصول اسلام است اما متاسفانه آموزش های لازم به والدین و شرایط ایمن نگهداری اسلحه داده نشده و باید جز اصول واگذاری اسلحه لوازم ایمن نظیر قفسه نگداری ایمن یا قفل ماشه باشد که حتی در منطقه عشایری اسم انرا را هم بعضا نشنیده اند .
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1