تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۲۴۴۷۷

تجمع باغداران کاکان در مسیر استاندار

۲
۰
کبنا ؛

صبح امروز و در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه کاکان، باغداران این منطقه در تجمعی اعتراض آمیز از نابودی ۱۰۰ هکتار باغات استان به دلیل کم‌آبی خبر دادند.silabkolavar (48)


سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به همراه مسئولان ارشد استان برای بازدید از وضعیت راه‌آهن یاسوج ـ اقلید به این منطقه سفر کرده بود که در دهستان کاکان و منطقه کدیور با تجمع و اعتراض باغداران روبه‌ رو شد.
باغداران منطقه کدیور با ابراز گلایه از عدم توجه به مشکلات آب این منطقه خواستار تأمین آب اراضی کشاورزی خود شدند.

همچین باغداران در این منطقه با بیان اینکه ۱۰۰ هکتار از باغ‌های استان به دلیل بی‌آبی از بین رفتند، اظهار کردند: باغات این منطقه برای آبیاری تنها به ۱۴۰۰ متر لوله نیاز دارند که عدم توجه به این امر مهم خسارت جبران‌ناپذیری به کشاورزان این منطقه وارد کرده است.

خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه باغات منطقه کاکان یکی از مناطق استراتژیک استان است، گفت: حل مشکلات باغداران و کشاورزان این منطقه در دستور کار است و امیدواریم مشکلات مردم این بخش هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

وی به بحران کم‌آبی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: سیاست دولت حمایت از آبیاری تحت فشار و قطره‌ای برای اراضی کشاورزی است که با رفتن به سمت آبیاری نوین در این زمینه صرفه‌جویی صورت گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت مناسب دهستان کاکان در تولیدات محصولات باغی استان اشاره کرد و افزود: کاکان ظرفیت کم‌نظیری برای توسعه دارد و کشاورزی این منطقه می‌تواند محور توسعه باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولویت این منطقه کشاورزی است که رفع مشکلات و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم زمینه اشتغال جوانان در این منطقه از استان فراهم شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار چشم بسته غیب میگی ،اغا اینایی که شما. گفتی قبلا وبقیه هم به کرات گفته اند
،شما بگو چه راه حل انی داری ،وکی میخوای مشکل رو حل کنی ،ما قول زیاد. شنیده ایم ولی عمل هرگز!!!!!!!!!
احمدی
Iran, Islamic Republic of
[جناب اقای دکترخادمی ماکارکنان جهادکشاورزی خودمان زیرخط فقریم ونمی توانیم نان شب خانواده هایمان راتامین کنیم چطورانتظاردارید مشکلات کشاورزان راحل کنیم لطف کنیداول فکری به حال خودمان که ضعیف ترین کارمندان دولت هستیم بکنید وکشاورزان عزیز هم انتظاری از اداره فقیری مانندکشاورزی که نمی تواندکارکنان خودش راتامین کند نداشته باشند درعمل هم این حرفها اثبات شده است
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1