تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۲۳۳۶۵

کاری به اهل فتنه ندارم/ با نمایندگان همراه نیستم

۷
۰
کبنا ؛

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی خواستم به این استان بیایم مجمع نمایندگان با آمدن من مخالف بودند.farzane

 ابراهیم فرزانه چهارشنبه در نشستی با دست اندرکاران رسانه‌ها در محل اداره کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند انتصاب خود در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: البته من اکنون سرپرست بنیاد مسکن بوشهر هم هستم و چون مادرم لر است و کهگیلویه و بویراحمد نیز دارای قرابت‌های زیادی با بوشهر است این مسوولیت را پذیرفتم.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی خواستم به این استان مسوولیت‌های دیگری حتی استان تهران به من پیشنهاد داده شد اما آن را نپذیرفتم و دوست داشتم در این استان مسوولیت را برعهده بگیرم و به مردم محروم منطقه کمکی کرده باشم.
فرزانه با تاکیدبراینکه من وظیفه دارم در برنامه‌ها با هرنماینده‌ای اعم از ولی فقیه، مجلس شورای اسلامی و یا دولت همراهی داشته باشم، ادامه داد: همراهی من با نماینده مجلس شورای اسلامی به معنای همراهی با وی در سیاست نیست چون من آدم عمرانی هستم.
وی گفت: تاکنون از هیچ نماینده مجلسی حمایت نکرده‌ام و در تمامی دولت‌ها مسوولیت برعهده داشته‌ام و کاری هم به اینکه چه کسی اهل فتنه است چه کسی نیست ندارم.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هردولتی که سرکار بیاید چون موردتایید رهبری انقلاب است با آن دولت همراهی خواهم نمود و باهیچ نماینده‌ای عهد اخوت و برادری نبسته‌ام.
فرزانه با اظهارتاسف از اینکه برخی در کهگیلویه و بویراحمد بخاطر ۴۵ هزارتومان به نماینده مجلس فشار آورده تا با وی تماس بگیرند، تصریح کرد: عزل مدیران شهرستانی برعهده خودم است اما در انتصابات با فرماندار هماهنگ خواهم بود.
وی گفت: اگر مدیری از مجموعه بنیاد مسکن کارسیاسی کند و یا از فرد خاصی در ساعات اداری حمایت کند بدون شک عزل خواهد شد و سریعا وی را عزل می‌کنم.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه در این استان تعامل بین دستگاهی چندان مطلوب نیست و باید این تعاملات بیشتر شود و از سویی به این بنیاد جهت مشارکت در پروژه‌های عمرانی بزرگ اعتماد ندارند.
فرزانه با انتقاد از اینکه به توانایی‌های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی اعتمادی ندارند، ادامه داد: کاری در این استان عده‌ای کرده‌اند که سیمای استان را بدجلوه داده‌اند.
وی گفت: برخی از مسوولان کشوری حاضر نیستند به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند و مدتی پیش یکی از این مسوولان را بعد از ۱۷ سال به استان آوردیم که اذعان داشت چهره استان تغییر اساسی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خورشید
Iran, Islamic Republic of
فقط نیروی قبلی سنگ اندازی میکرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر این شجاعت تداوم داشته باشد و در میانه راه به بهانه تعامل سرد نکنی شایسته غیرت واقعی لر و درایت دولت تدبیر و امید هستی
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
چهل و پنج هزار که زیاده مطمئن باش همان نماینده محترم برای پنج هزار تومان هم تحت فشارت میگذارد . شب و روز پاشنه درب خونتو از ریشه درمیاره ! فعلا عجله نداشته باش بعداز مدتی مردم میبینند و میفهمند که چندمرده علاجی داداش !
خیلی سرخودی
Iran, Islamic Republic of
مطمعن باش هرمدیری بانمایندگان هم سونباشندعزل خواهندشد پس مثل اینکه بوی رفتن شما به مشام میخورد خیلی خیلی ازخودت ... ایشاالله جای شمارامهندس امیدوارخواهدگرفت ایشاالله......
Iran, Islamic Republic of
عزیزگردوخاک راه ننداز اگرکسی بعداز۱۷سال به استان امدکارتاجگردون بوده نگومن اوردمش درضمن تاج خواسته امیدوارمعاونت شود
ناشناس اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرزانه چرا تا بحال رئیس بنیاد مسکن دهدشت را عزل نکردی جای تعجب است
تيرتاجي(دهنو)
Iran, Islamic Republic of
هر خبری که می بینیم از قدرت ولیاقت جناب آقای تاجگردونه.
خسته نباشید جناب آقای تاجگردون
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1