تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : ۱۲۲۶۰۱

کسری ماهانه ۲۰ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی استان

۱۷
۰
کبنا ؛ 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کسری ماهانه ۲۰ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت حقوق کارکنان خبر داد.
رضا چمن امشب در مراسم تجلیل از ۶۰ پزشک برگزیده کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به خدمات دولت در بحث طرح تحول سلامت، اظهار کرد: پزشکان در این طرح جایگاه بالایی دارند که قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: جایگاه پزشکان شایسته تجلیل است چرا که قشر نخبه جامعه بوده و از برترین‌های کشور به شمار می‌رود.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وضعیت بهداشت استان در سرآغاز فصل توسعه است و رشد کنونی مدیون همه نیروهای انسانی دانشگاه است.
این مسئول با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از بزرگترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و پزشکان حلقه اصلی موفقیت در این طرح هستند، خاطرنشان کرد: پزشکان ایرانی از قرن‌ها پیش در دنیا درخشیده‌اند و امروز نیز پزشکان ایرانی در دنیا شناخته‌‌شده‌ترین پزشکان به شمار می‌روند.
چمن با اشاره به این مطلب که استان ما در بخش سلامت در بیشتر شاخص‌ها در حد متوسط کشور است، تصریح کرد: در برخی موارد مانند تغذیه و کودکان در رده‌های آخر کشور قرار داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه با بیان اینکه به لحاظ اعتبارات در بدترین سالها قرار داریم، گفت: با همه کمبودها، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اردیبهشت سال گذشته تاکنون در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح تحول سلامت بستری شده‌اند.
وی افزود: در بیمارستانی که ۹۵ تخت ظرفیت دارد، بیش از ۲۵۰ تخت را سرویس می‌دهد، ارتقای کیفیت خدمات سخت است.
این مسئول با تاکید بر اینکه با هزاران دردسر و خون دل و از راه‌های دیگر دانشگاه را اداره می‌کنیم که در این بین بخش آموزشی و دانشجویی از بخش‌های دیگر مشکلات بیشتری دارد، گفت: کل اعتبارات پژوهشی دانشگاه اندازه هزینه سرویس سلف دانشگاه هم نیست.
چمن با متذکر شدن این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، فاصله زیادی دارد، تصریح کرد: ما دانشگاهی هستیم که پس از ۲۰ سال، هنوز نتوانسته‌ایم ۴ رشته عمومی داشته باشیم.
وی در پایان عنوان کرد: متوسط عضو هیئت علمی ما به تعداد دانشجو  یک به ۱۵ بوده در حالی که در کشور یک به ۱۳ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر استاد ارجمند جناب دکتر چمن که در همه بخش های دانشگاه علوم پزشکی تحولات چشمگیری ایجاد کرده امیدوارم که تلاشها با همین قوت ادامه پیدا کنه. در پزشک خانواده روستایی استان که الحق سنگ تمام گذاشتن.
حاضر
Iran, Islamic Republic of
منظورشون چهار رشته تخصصی بوده و گفتند که رشته ها ی اطفال و داخلی قبلا راه اندازی شده و با تلاش ایشون رشته های جراحی و زنان از امسال جذب می شن.
Iran, Islamic Republic of
کبنا یه کمی حواست رو جمع کنی بهتر نیست ؟ من توی جلسه بودم همچین چیزی گفته نشد !!!! در چهاررشته عمومی دانشجو نداریم یعنی چی؟ رییس دانشگاه گفتند در چهاررشته پزشک متخصص تربیت خواهیم کرد .
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
خبرنگارتآن همیشه همین مدلی گزارش مینویسه ؟ از شمابعید بود . در دو رشته متخصص میدگرفتیم و دردو رشته جدید لرای رشته تخصصی جراحی و داخلی دانشجو خواهیم گرفت متن درست این است لطفاتصحیح شود .
پزشک
Iran, Islamic Republic of
در استان به نوعی درحق کادر درمان اجحاف هم میشود چون ما دراستان بخش خصوصی و بیمارستان خصوصی نداریم همه مراجعات به بخشهای دولتی است
شهر ازیاد رفته
Iran, Islamic Republic of
چه پزشکی چه تجلیلی!!!!!!مگه نمیبینید تو بیمارستان دهدشت چه خبره،این همه کشتار بر اثر ناکارامدی و بی توجهی پرسنل بیمارستان دهدشت. نه نظارتی نه حراستی. اینجا تو بیمارستان دهدشت هیشکی پاسخگو نیست
همکار
Iran, Islamic Republic of
در بودجه امسال قیمت هربشکه نفت ۶۵ دلار دیده شده امامادرحال حاضر زیر ۶۰ دلار میفروشیم و این روندحتما همه بخشهاراتحت تاثیر قرار میدهد
Iran, Islamic Republic of
واقعا هزینه ای که مردم پرداخت میکنند ناچیز است .اماسوال اینست که آیااین طرح امکان تداومش وجود دارد؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی از عملکرد های دانشگاه مطرح شد اما بخش کوچکی از آن منعکس شد
محمودی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد علوم پزشکی درخور حمایت همه ماهاست. تا حالا که در این یکی دو سال عالی عمل کرد مشکل یکصد ساله را که یکساله حل کرد.
پزشک متخصص
Iran, Islamic Republic of
طرح تحول در سایر دانشگاهها هم اجرا شد واقعیت اینست که در استان ما خوب مدیریت شد در مقایسه بابسیاری از دانشگاههایی که قطبهای پزشکی هستند و امکانات فوق تخصصی هم دارند استان ما خیلی خوب عمل کرد امید به ادامه موفق طرح
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار در جلسه بودند باید به دو نکته پاسخ میدادند ۱) برای جذب بخش خصوصی در ایجاد بخشهای خصوصی درمانی دراستان چه کارهایی شده ۲) گفته شد رتبه اول در گزارش به نظام پزشکی هستیم خب بااین حساب برای فرهنگ سازی مردم چه کرده اند ؟ چراباید باوجود جمعیت کم در کشور تعداد شکایاتمان زیاد باشد چرااینقدر مردم شاکی زیاد داریم . اگر ما صدنفر پزشک طرحی تازه کار داریم شیراز و استان فارس ۱۰۰۰ نفر کادر جوان دارد
احمد. ع
Iran, Islamic Republic of
تشکر فراوان از کبنانیوز و خداقوت به ریاست دانشمند علوم پزشکی استان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این استان محروم از همه چیز است سینما نداریم . جاده امن نداریم بزرگراه نداریم سد نداریم فرودگاه نداریم کارخانه های اشتغالزا نداریم راه آهن نداریم بخش خصوصی غیر فعال است بنظر من تنها ارگانی که خیلی خوب کار میکند بخشهای بهداشتی ودرمانی است که کاش جناب استاندار همچون گذشته حامی خوبی باشد و رسانه ها هم کمک کنند
پزشک
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی قهرمان با امید موفقیتهای بیشتر
روز پزشک گرامیباد
کارمند برق
Iran, Islamic Republic of
لطفا کارمندان علوم پزشکی اینقدر خدمات شان را به رخ نکشند اگر سایر ادارات هم مدیران شایسته و توانمندی مثل علوم پزشکی داشته باشند کارمندانش هم با تمام ظرفیت و توان در خدمت مردم خواهند بوداگرچه همه میدانیم حضور پرسنل بهداشت و درمان در هرجامعه ای حیاتی است
بیچاره ها
Iran, Islamic Republic of
طرح قاصدک. یعنی. پول. فقط تو جیب روسای بیمارستان ها. بقیه هم هیچ
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1