تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۱۲۲۰۸۲

تجمع مردم معترض مارگون در جلوی کارخانه سیمان

۱۲
۰
کبنا ؛


عضو شورای اسلامی شهر مارگون از تجمع مردم این شهر در جلوی کارخانه سیمان خبر داد و گفت: مردم شهر مارگون به دلیل استخدام‌های اتوبوسی غیر بومی‌ها در جلوی این کارخانه تجمع کردند و مراتب اعتراض خود را به مسئولان این کارخانه رسانند.SIMAN

محمد مهدی حیدرخواه عضو شورای اسلامی شهر مارگون به مسئله دنباله‌دار استخدام‌های اتوبوسی غیربومی‌ها در کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: علی‌رغم مصوبه اجرایی شده از سوی شورای تأمین و مسئولان استانی هنوز استخدام‌های این کارخانه به سمت غیربومی‌هاست.


 وی با بیان اینکه طبق این مصوبه اولویت استخدام با بومی های منطقه است،تصریح کرد: در طی روزهای گذشته این کارخانه دوباره مبادرت به استخدام نیروهای غیربومی کرده که این موضوع باعث عصبانیت مردم این منطقه شده است.

 استخدام های غیربومی در کارخانه سیمان جولان می دهد

نایب رئیس شورای اسشلامی استان با انتقاد از مسئولان این کارخانه به اعتراض و تجمع مردم مارگون در جلوی این کارخانه اشاره کرد و افزود: در همین زمینه مردم مارگون در پی اعتراض به این استخدام های اتوبوسی غیر بومی ها در جلوی این کارخانه تجمع کردند که با بی مهری مسئولان کارخانه مواجه شدند و مسئولان این کارخانه حتی درهای این مجتمع را بر روی مردم نیز بستند.

 حیدرخواه با بیان اینکه استخدام نکردن فرزندان این منطقه جفایی در حق آنان است، ابراز کرد: به جد پیگیر موضوع استخدام های جوانان مارگونی در کارخانه سیمان هستیم و امیدواریم مسئولان استانی به این موضوع نیز ورود پیدا کند.

 شهرستان شدن مارگون مطالبه عمومی است
عضوشورای شهر مارگون گفت: با افتتاح پروژه های مهمی مانند کارخانه سیمان مارگون و کلنگ زنی فولاد این شهر و توجه به مسئله راههای ارتباطی،شهر مارگون در آینده نزدیک شاه راه توسعه استان خواهد شد.

محمد مهدی حیدرخواه  به ظرفیت های اقتصادی و گردشگری مارگون به عنوان ظریتی ناشناخته در استان اشاره کرد و گفت: شهر مارگون به دلیل قرار گرفتن در یک کریدر مواصلاتی مناسب می تواند درآینده منبع توسعه درآمد خوبی در حوزه اقتصادی و گردشگری برای استان باشد.
وی با بیان اینکه کارخانه سیمان مارگون در حال حاضر و کلنگ زنی کارخانه فولاد این شهر در آینده می تواند ظرفیت های ناشناخته این شهر را بیشتر از این به مسئولان و سرمایه گذاران نشان دهند،ابرازکرد: مارگون به عنوان یکی از ظرفیت های پنهان استان در آینده حرفه های زیادی برای گفتن دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به شهرستانی شدن مارگون را یکی از مطالبات عمومی مردم این شهر دانست و گفت: درست است که هنوز برخی از زیرساختهای شهرستانی این شهر محیا نیست، اما این موضوع یک مطالبه عمومی است.
حیدرخواه به همکاری خوب شورا و شهرداری مارگون اشاره کرد و افزود: همدلی و همزبانی بین شورا و شهردار این شهر موج می زند که همین موضوع باعث در دست اقدام قرار گرفتن پروژه های خوب و درخور شأنی برای این مردم شده است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید بیشتر از این به شهر مارگون و توسعه زیرساختهای آ« توجه کنند، گفت:نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا توجه خوبی به زیرساختهای این شهر داشته که این زحمات قابل تقدیر است.
----------------------------------------
خبر: اخلاقی



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی تحویل بگیر. کو آن همه شعار؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایسو رای بدن حاجی......اخ و بخت سفلی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان مارگون خواهان تغییر آقای جهانبخش هستیم که همه اینها زیر سر ایشون است ومسئولی نیست بگوید چه چکار می کنی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شما ببینید در کارخانه سیمان یاسوج به جز نیروهای بومی کسی هست بعد به مردم مارگون حتی کارگری ساده هم نمیدهند آقای استاندار از شما خواهشمندیم از حق این مردم دفاع کرده واز این استخدام ها جلوگیری شود که حق ناسی بسیار بزرگ است
جوان مارگون
Iran, Islamic Republic of
با سلام من به عنوان یک جوان جویای کار ودارای مدرک کارشناسی ،سال ۹۰ در این کارخانه تشکیل پرونده داده ام ولی چند روز پیش رفتم کارخانه متاسفانه هیچ مدرکی از پرونده ام پیدا نکردم که خدا میداند چه بلای به سرشون اومده این کار خانه در ضعف مدیریتی بسیار ی به سر میبرد مسئولان به فکر باشند
سلام
Iran, Islamic Republic of
مثلا چه زیز ساختی ؟؟
غیر از اینکه بعد از سه و چهار سال عالم و آدم و...به هم زدید که چند نفر حق التدریسی و ....پست بگیرند؟
غیر از اینه که نماینده خودش لیست افرادی را برای اشتغال داده که فاقد صلاحیت و تخصص لازم برای هر کاری می باشند...
دلیل مصاحبه جنابعالی اینه که توصیه نماینده و شماها را قبول نمی کنند نه مطالبه حق عموم مردم؟؟؟
اصول
Iran, Islamic Republic of
استخدام افراد بومی مطالبه به حقی است
ولی نمیدانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم ...شما را
باور کنیم که جلسات شما و نماینده برای جمع اوری رای هست یا برای رضای خدا؟
کسانی هستند متاسفانه در ایام انتخابات قول هایی به مردم میدهند که فقط رنگ و بوی اتتخاباتی میدهد؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آن گونه که عیان است، این جور مصاحبه ها، نوعی معامله ی سیاسی و دست و پا زدن برای بکار گیری طرفداران نماینده و جمع آوری رای می باشد
چرا شما نمی گویی افرادی که به زور و سفارش نماینده بکار گرفته شده اند افرادی بی سواد و فاقد سلامت ....می باشند

پس هر کس شناخت داشته باشد و به جو سیاسی اشنا باشد درک میکند که خواسته شما چه جنبه ای دارد؟؟؟
البته خواسته مردم منطقه بحق و بجا می باشد و مسیولین باید فکری اساسی برای همه ی مردم منطقه... نه فقط طرفداران و یا جمع اوری رای و... باشند
کوفه
Iran, Islamic Republic of
این تجمعات برنامه ریزی شده است برای به کار گیری لیدرهای نماینده محترم ... می خواهی مثال بزنم ی. ب و ام. پ . از همین راه جذب کارخانه شدند . مردم بدبخت را جمع می کنند و اقوام خود را به کار می گیرند .
Iran, Islamic Republic of
زارعی عمرا اگه رای بدهیم یکبار خواستیم از شر ارژنگ خلاص بشویم دیگه تمامی فقط سید باقر موسوی و گزینه اجماع اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
اصلا چه ربطی به مارگون دارد کارخانه سیمان در زمینهای متعلق به مردم روستای دهشیخ میباشد خودشان هم از طریق مقامات کشوری پیگیر هستند در ضمن ان تجمع ارتباطی با مردم مارگون نداشته مردم ده شیخ بودند که تمام اسناد ان موجود است الکی مردم را فریب ندهید
Iran, Islamic Republic of
بله خیلی خوب بود نذارین مردم سوءاستفاده کنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1