تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۱۲۲۰۴۶

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵ پروژه در چرام

۱
۰
کبنا ؛ 
سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان وی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان امروز پنج طرح از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان چرام در دو بخش مرکزی و سرفاریاب به نمایندگی از ۱۱ پروژه افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، مراسم استقبال رسمی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد و هیئت همراه به مناسبت تولد امام رضا (ع) و وجود حرم مطهر امامزاده بی بی رشیده در این شهرستان در جوار آرامگاه این امامزاده برگزار گردید.
در این استقبال فرماندار شهرستان چرام ضمن خوش آمدگویی به استاندار و معاونین وی هفته دولت را تبرک گفته و پروژه‌های افتتاحی این شهرستان را بیان کرد.
افتتاح شبکه دیجیتال چرام

 
اولین برنامه افتتاحیه موسی خادمی در هفته دولت در چرام افتتاح و بهره‌برداری از دیجیتال شهرستان چرام بود. این پروژه از مصوبات کاروان دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان چرام بود. این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و فرستندگی تا شعاع ۴۰ کیلومتر را دارا می باشد.
افتتاح ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در چرام
خادمی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان چرام، اظهار کرد: ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان چرام افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته و اعتبارات سال گذشته و جاری در آینده شاهد پروژه‌های بهتر و بزرگ‌تری در چرام هستیم.
علیرضا اشعه معاون فنی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در توضیحاتی با بیان اینکه با راه‌اندازی شبکه دیجیتال در القچین سفلی، شهر چرام زیر‌پوشش قرار می‌گیرد، عنوان کرد: آنتن‌دهی دیجیتال در شهر چرام به دلیل مستقل نبودن ضعیف بود که این مشکل با راه‌اندازی شبکه دیجیتال در این شهر رفع شده و آنتن‌دهی قوی خواهد شد.
پروژه آبرسانی به مسکن مهر چرام
دومین برنامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چرام، پروژه آبرسانی به مسکن مهر چرام بود. این پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و با خط انتقال ۲۲۳۰ متر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی در حوزه آب و فاضلاب شهری چرام است، افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی تامین شده است در مدت زمان یک سال به بهره برداری رسیده است.لدنی نژاد با اشاره به تجهیزات استفاده شده در این پروژه،گفت: لوله‌های بکار رفته  در این پروژه در قطرهای ۲۵۰ و ۳۵۰ میلی متر بوده که طول خط انتقال این پروژه به ۲۲۰۳ متر می رسد.
لدنی‌نژاد گفت: پروژه آب‌رسانی مسکن مهر چرام برای آب‌رسانی به ۳ هزار نفر از ساکنان مسکن مهر انجام شده و در آینده نیز آب شرب ۵ هزار نفر را تامین می‌کند.

 
افتتاح و بهره‌برداری سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان چرام
سومین افتتاحیه استاندار استان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بود. این سالن با ۱۴۵ متر زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال گنجایش ۷۵ نفر را داراست.
مسعود احتشامی در آیین افتتاح کنفرانس شبکه بهداشت و درمان چرام، اظها کرد: این سالن، تنها سالن شهرستان چرام است و در گذشته کمبود سالن برای برگزاری جلسات آموزشی، کارگاه‌ها و جلسات احساس می‌شد، که با افتتاح سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان تا حدودی در این زمینه مشکلات برطرف می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با بیان اینکه احدداث این سالن از فروردین ماه سال جاری شروع شد، گفت: مساحت و زیربنای سالن کنفرانس شبکه بهداشت، ۱۴۵ متر مربع بوده و در کنار سالن، یک باب آبدارخانه احداث شده است.

وی افزود: گنجایش سالن را ۷۵ نفر است که اعتبار آن به میزان یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی مهیا شد.

 
دیدار با خانواده شهید قلی‌پور
سیدموسی خادمی در ادامه این سفر با حضور در منزل یکی از خانواده‌های شهدای شهر چرام یاد و خاطره شهدا را گرامی‌داشت که خانواده شهید قلی‌پور میزبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.
با پایان طرح‌ها و افتتاحیه‌های نمونه در بخش مرکزی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه وارد بخش سرفاریاب شدند و در اولین گام با حضور در گلزار شهدای سرفاریاب به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
افتتاح احداث کانال هدایت سیلاب سرفاریاب
پنجمین افتتاحیه مربوط به پروژه احداث کانال هدایت سیلاب شهر سرفاریاب بود. این پروزه توسط شهرداری سرفاریاب با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال که از اعتبارات ملی بوده به طول ۴۴۲ متر در طول یک سال به بهره برداری رسید.
کلنگ زنی احداث راهدارخانه جاده سادات و انبار شن و نمک در منطقه جوخون
آخرین برنامه سفر استاندار در هفته دولت در شهرستان چرام، کلنگ زنی احداث «راهدارخانه» جاده سادات و انبار شن و نمک در منطقه «جوخونه» بود. این طرح با اعتبار اولیه ۱۳۷ میلیون تومان از اعتبارات ملی با ۱۰۴ متر زیربنا با اسکلت بتنی ساحته خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز، در هفته دولت امسال، ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در چرام افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 
 
۱
 
۲
۳
۰ (۴۴)
 
۴
 
۵
 
۶
۷
 
۸
 
۱۱
 
۹
۱۰
 
۱۲
 
۱۳
 
۱۴
 
۱۵
 
۱۶
 
۱۷
 
---------------------------------------
گزارش: مرتضی فضلی
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

اغو
Iran, Islamic Republic of
کل پول سدها برای سرفاریابه بذبخت و خوم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1