تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۱۹۸۰۱

گزارش تصویری و خبری مراسم تجلیل زارعی از خبرنگاران

۱۴
۰
کبنا ؛مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان‌های بویراحمد و دنا به همت دفتر نماینده مجلس در این شهرستان‌ها برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این آئین ابتدا برخی از خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و همچنین برنامه‌های دیگری از قبیل اجرای تئاتر توسط هنرمندان صورت گرفت.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آئین گفت: ۶۵ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر شهر مادوان زیرسازی و آسفالت شد.
زارعی  اظهار کرد: یکی از مطالبات به‌حق مردم از مسئولان ساماندهی معابر و خیابان‌های هر شهر و روستا است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از کارهای ما در طول سه سال گذشته پیگیری این موضوع بوده که اعتبارات خوبی نیز از محل‌های مختلف از جمله اعتبارات ماده ۱۸۰ برای ساماندهی معابر اختصاص داده‌ایم.
زارعی گفت: در شهرستان بویراحمد و در مناطق حاشیه‌نشین مشکلات عدیده‌ای در خصوص عدم ساماندهی معابر وجود داشت که بیشترین شکایت مردم در همین خصوص بود.
وی افزود: در مناطقی همچون بلهزار، مادوان، مهریان و سرآب‌تاوه چنین مشکلاتی وجود داشت که اکنون می‌توانیم ادعا کنیم بیشتر این مناطق از نظر معابر و کوچه‌ها زیر‌سازی و آسفالت شده‌اند.
۶۵ هزار مترمربع از معابر مادوان ساماندهی شد
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای نمونه در منطقه مادوان حدود ۶۵ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر ساماندهی شده‌اند که این کار در مناطقی که نیاز به ساماندهی دارند در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی مسئولان استانی در سایر نقاط شهرستان‌های بویراحمد و دنا که نیاز به ساماندهی داشته باشند اقداماتی از این دست صورت خواهد گرفت.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در بخش دیگری از سخنان خود،به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: فعالیت قشر پرتلاش خبرنگار به دلیل سختی کار، اضطرابها و استراس هایی که دارد به حمایت خاص متولیان امر نیازمند است.
وی اظهار داشت: فعالیت رسانه ای خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان های کشور به لحاظ شرایط ویژه قومیتی، جغرافیایی و توپوگرافی منطقه مشکلات خاص خود را دارد.
وی خواستارتعامل هر چه بیشتر رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان اجرایی این استان و انتقاد سازنده آنان از عملکرد مدیران این استان به منظور کمک به توسعه و پیشرفت روزافزون استان شد.
زارعی بیان کرد: هر چه قدر در مورد جایگاه والا و اثرگذار خبرنگاران و رسالت های مهم آنان صحبت شود بازهم ناکافی است.
وی اطلاع رسانی را از موضوع های اساسی دنیای امروز دانست و اظهار کرد: جهان بدون اطلاع رسانی نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.
زارعی عنوان کرد: فرهنگ زیربنای توسعه است و خبرنگاران به عنوان قشر فرهیخته جامعه وظیفه حساس فرهنگ سازی را بر عهده دارند.
وی ابراز داشت: خبرنگاران مسایل و مشکلات مختلف جامعه را با احساس مسوولیت و بی طرفانه رصد و پیگیری می کنند.
زارعی افزود: خبرنگاران با آگاهی بخشی دقیق، شفاف و به موقع جامعه را بیدار می کنند.
استفاده از ظرفیت بانوان در مدیریت‌ها مایه افتخار است
وی فعالیت تعداد قابل ملاحظه ای از بانوان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه رسانه را مایه افتخار و مباهات دانست و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت بانوان استان در بخش های مختلف مدیریتی به طور جدی در دستور کار است.
در این آیین مواردی شامل تعامل محدود مدیران اجرایی، بیمه نبودن و نداشتن مسکن از مهمترین مشکلات خبرنگاران و فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و خبرنگاران شرکت کننده در این آیین با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شهیدان ادای احترام کرده و اقدام به غبار روبی و عطرافشانی قبور آنان کردند.
وی در پایان باگرامیداشت مقام شامخ شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه، با اهدای لوح تقدیر از فعالیت رسانه‌ها تجلیل کرد.
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم خبرنگاران، نماینده بویراحمد و دنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
IMG_0236IMG_0237IMG_0244 IMG_0245 IMG_0238  IMG_0233     IMG_0228 IMG_0231 IMG_0219 IMG_0217 IMG_0215 IMG_0214 IMG_0206 IMG_0205 IMG_0177 IMG_0186 IMG_0190 IMG_0191 IMG_0194 IMG_0201 IMG_0174 IMG_0172 IMG_0169 IMG_0163 IMG_0162 IMG_0153 IMG_0134 IMG_0135 IMG_0138 IMG_0142 IMG_0147 IMG_0148 IMG_0131IMG_0128 IMG_0120 IMG_0119 IMG_0116 IMG_0099 IMG_0100 IMG_0102 IMG_0108 IMG_0115 IMG_0098 IMG_0097 IMG_0096 IMG_0094 IMG_0093 IMG_0091 IMG_0076 IMG_0077 IMG_0081 IMG_0082 IMG_0083 IMG_0086 IMG_0088 IMG_0090 IMG_0075 IMG_0074 IMG_0073 IMG_0072 IMG_0069 IMG_0068 IMG_0066 IMG_0063 IMG_0056  IMG_0058 IMG_0059 IMG_0060 IMG_0061IMG_0095
---------------------------------
گزارش:  بهنام عکاشه
----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کمایی دوستت داریم
*****
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه تارنمای خبری آقای عکاشه از تمام تارنماهای دیگر مستقل عمل می کنه.اما گاها افراد دولتی و سیاسیون سعی در تطمیع وبلاگ نویسان و دارندگان تارنما ها دارند.به فضای ملتهب انتخابات که نزدیک بشیم هدایا تقدیمی گرانتر و با ارزشتر خواهند بود.رسالت استقلال قلم خود را حفظ کنید
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شیر بچه گچسارانی (بهنام عکاشه) افتخار جامعه خبرنگاری و مردم شریف
استان کهگیلویه و بویر احمد
برقرار باشی و سلامت
چپ
Iran, Islamic Republic of
فقط تبلیغات انتخاباتی
با اومدن سید باقر دیگه جناب زارع نیاد آبرو دارتره
چپ و راست میره و عکس میندازه بابا رای آوردن به عکس انداختن نیست
صرفآ جهت اطلاع
پرسشگر
Iran, Islamic Republic of
جدیدآ گفته اید پرسشگری رسالت است و پاسخ گویی مسئولین نیز رسالت
لطفآ پاسخگو این سوال باشید
چرا قبل از شروع زمان قانونی تبلیغات انتخابات شما شروع به تبلیغات و سرکشی ها و قول دادن های شبانه روزی نموده اید ؟ آنهم با راه انداختن کارنوال هایی شامل مسئولین و رییس و کارمندان ادارات با پول و هزینه بیت المال (شامل هزینه های مآموریت کارمندان+ پول بنزین + اتلاف وقت کارمندان +سلب اعتماد مردم با قولهای بدون پشتوانه+……. + پول خون کره های قربانی شده و پارچه های خیر مقدم که مطمئنآ از هزینه های شخصی نیست)
راستی جناب زارع شما نقشه راهت رو هم گم کرده ای و لازمه بهتون یادآوری کنم که وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری است نه مسئولیت اجرایی و مصادره کردن اقدامات اجرایی دولت و نهادها بنام خود
و در آخر یک آرزو( کاشکی سالهای قبل هم از این دست بازدیدها و سرکشی های هول هولکی انتخاباتی حتی از دورافتاده ترین نقاط استان نیز می داشتید)
تشکر بهنام
Iran, Islamic Republic of
آفرین به بهنام
اصحاب رسانه شهرستانهای چهارگانه
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی و سوگند به قلم
ااین روزها و هفته ای که گذشت همه جا سخن از خبرنگاران و روز خبرنگار بود.اما لازم میدانیم به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبری استان کهگیلویه و بویراحمد نکاتی چند راجع به تجلیل از خبرنگاران در استان داشته باشم.
متاسفانه همانطور که در بحث امکانات و توجه همه نگاهها به مرکز استان است و مسولان همیشه مهاجرت به مرکز استان یکی از دغدغه های آنها می باشد.نگاه آنها به هم به خبرنگاران همان نگاه گرمسیری و سردسیبری و مرکز نشینی است.
۱-همانگونه که که رنج محرومیت و تبعیض مناطق محروم را در برگرفته همین نگاه هم شامل اصحاب رسانه چهار شهرستان کهگیلویه چرام،لندهو بهمئی شده است همانطور که دوسال است جناب آقای بزرگواری از خبرنگاران این شهرستانها تجلیل نکرده و سال گذشته در یک نمایش ساختگی و توهین آمیز از خبرنگاران مرکز استان تجلیل نمود.
۲-اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همئ در همایش روز خبرنگار در واقع با جمع کرذدن نمایندگان استان یک شوی تبلیغاتی برای آنها راه اندازی کرد و هر چه خواستند در لفافه و صریح به خبرنگاران گفتند.و هیچ اهمیتی به خبرنگاران مظلوم اما پاکدست و سالم این چهار شهرستان ندادند.
۳-متاسفانه در شهرستان ها هم نگاه خاصی به خبرنگاران ندارند و در طول سال مسئولان همه دنبال درج خبر خود هستند اما در روز خبرنگار در این شهرستانها همه کر و لال می شوند.در همه مناسبتها برای اینکه خودشان را عزیزی کنند کارشان فقط بنر زدن هست اما برای شهادت خبرنگار لر زبان و روز خبرنگار بی تفاوت بودند.
۴-روابط عمومی های فرمانداران که باید متولی و حامی خبرنگاران بشند متاسفانه در روز خبرنگار بیشترین توهین و جسارت را روابط عمومی فرمانداری چرام به خبرنگاران شریف و صادق چرام روا داشت که بی پاسخ نخواهد ماند./
امید است که مسئولان با شستن چشمهایشان نگاه متفاوتی به خبرنگاران گرمسیری و چهارشهرستان که در بدترین شرایط آب و هوایی و اقلیمی مشغول خدمت به مناطق محروم هستند داشته باشند.
با سپاس انجمن خبرنگاران شهرستان چرام
آقای حاجی سلام
Iran, Islamic Republic of
مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط نماینده بویراحمد و دنا دریک تیتر:

چاپلوسی برای نماینده و نمایش نشت های دکتر پاک
معمار
Iran, Islamic Republic of
درود بر اول مرد بویراحمد حاج زارعی
امين
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
صداقت
Iran, Islamic Republic of
بدبخت کاندیدای مد نظر شما که بیش از ۱۰ ساله که یک روستا ندیده اند زارعی تمام پنج شنبه وجمعه هاشو در روستا ها بوده خواهی دید که چطور قافیه رو خواهید باخت کمی صبر کن
شرمت الله
United States
بهنام عکاشه مردی ستودنی است

از همین رو به ایشان که اسوه صبر ومقاومت است روز خبرنگار را تبریک گفته وآرزوی تندرستی وتوفیق روز افزون را از خداوند منان برایشان مسئلت مینمایم
ازچنارستان سفلی
Iran, Islamic Republic of
اصلا این دور حاج زارع نیاد آبروش بهتره
Iran, Islamic Republic of
مرد وعده ها زارع
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1