تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۱۱۸۷۸۹

دیدار حزب ندای ایرانیان با آیت‌الله ملک‌حسینی

۱۵
۰
کبنا ؛اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.
بیت آیت‌اله ملک‎حسینی از منازعات و دیدگاه‎های سیاسی دور بودند
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این دیدار سیدجمال‌الدین ارجمند رئیس این شعبه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از قدیم الایام بیت حضرت آیت الله ملک حسینی و شخص ایشان مامن و ماوای نه تنها مردم استان، بلکه مردم خطه جنوب کشور بوده و این افتخار را نیز داریم که هم استانی با ایشان هستیم.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه خاطرنشان کرد: بیت حضرت آیت‌اله ملک‎حسینی به دور از منازعات و دیدگاه‎های سیاسی بوده که چه نیروهای اصلاح طلب و چه اصولگرا از آن به عنوان پشتوانه‎ای محکم یاد می‎کردند.
ارجمند یادآور شد: امروز نیز خرسندیم که فرزند خلفی چون حضرتعالی ادامه دهنده راه پر خیر و برکت ایشان بوده و باز هم بر خود می‎بالیم که همشهری و هم استانی با جنابعالی هستیم.
رئیس شعبه حزب ندای ایرانیان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: گفتمان ندای ایرانیان ذیل گفتمان اصلاح طلبی بوده که متشکل از جوانان فعال و پویای کشور است به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که دغدغه این را دارند که هرکدام گوشه از کار را گرفته، تا در جهت اعتلا و پیشرفت استان گامی بردارند.
ارجمند با بیان اینکه در صدد بودیم اولین دیدار رسمی را با حضرتعالی داشته تا به عنوان تبرک کننده فعالیت خود سایر دیدارها و نشست ها با مسئولین از آن یاد کنیم، گفت: امیدواریم همانطور که کمافی السابق از نصایح ارزشمند حضرت آیت‌الله ملک حسینی بهره‌مند شدیم، هر جا که نیاز بود در ادامه راه نیز ما را از نصایح و فرمایشات خود بهره‎مند کنید.
حزب الله متعلق به یک گروه خاص نیست
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: از اینکه گروهی برای فعالیت ثمربخش دور هم جمع شده و برای اعتلای آرمان‎های نظام گام بردارید، خرسندیم زیرا معتقدیم کسالت ‌و خمودگی نسبت به آنچه در جامعه رخ می‌دهد، امری زشت و ناپسند است.
آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: مرحوم حضرت آقا با اصل تحزب مخالف بود و از دیدگاه بنده برای این مخالفت دو دلیل داشتند. دلیل اول شکل گیری حزب جمهوری اسلامی بود که به صورت عینی برای رسیدن به قدرت اقتصادی و سیاسی و تخریب شخصیت های دیگر و انحصارگرایی قدم برداشت و ذلت به دنبال آورد و حضرت آقا به این دلیل با اصل تشکیل حزب مخالف بودند.
وی ادامه داد: جالب اینجاست همان ها که انحصار طلب بودند ژست آزادی خواهی گرفتند و یادشان رفت که زمانی بدترین انحصارطلب ها بودند و سیاه ترین حالت ها را داشتند.
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه  اضافه کرد: دومین عامل مخالفت حضرت آقا با تحزب این بود که ایشان فرمودند حزبی که تشکیل می شود برای چیست؟ برای این است که شعاری را به جامعه منتقل کنند؟ برای این کار چه لزومی به تشکیل حزب دارند؟ غیر از این است که می خواهند بر اساس یک آیین نامه و اساسنامه برای رسیدن به قدرت فعالیت کنند؟ که همانا رسیدن به قدرت و تلاش برای آن مقدس نیست. بنابراین اگر به قدرت رسیدند کشمکش با افراد و احزاب دیگر خواهند داشت و اگر مسلط شوند هم دیگران و مخالفین را سرکوب و تحقیر و تخریب کرده، که این از جمله دلایل حضرت آقا جهت مخالفت با تحزب بود.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: حضرت آقا معتقد بودند در نظام دینی یک حزب باید وجود داشته باشد و آن حزب الله است که تفسیر آن هم در روایات آمده است و هرکس شیعه امیرامومنین است حزب الله نیز هست.
وی خاطرنشان کرد: حزب الله متعلق به یک نفر یا گروه خاص نیست و نگرش ها و نظرات پذیرفتنی است و هیچ چیز در انحصار هیچ کس نیست بلکه منطبق با حریت انسان، فطرت انسانی، ظلم ستیزی و شایسته سالاری است.
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از دیدگاه حضرت آقا حرب الله هیچ چیز کم نداشت که بخواهیم چیزی بر آن بیفزاییم و پرچمی به نمایندگی از دیدگاه جدید بنا کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیگری های گذشته تاکنون منطقه ما را به گند کشیده است و دلیل بسیاری از عقب ماندگی ها، رفتارها و نگرش های غلط سیاسی بوده که هنوز هم داریم از آنها می سوزیم.
آیت‍‌الله سید شرف الدین ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دو حالت را در تشکیل احزاب ترسیم می کنم، افزود: در حالت اول؛ شکل گیری احزاب و قانون و نگرش آن یک امر مثبت و یا یک امر منفی است. در هر دو صورت ممکن است تصمیم های ذیل آن درست یا نادرست باشد یعنی ممکن است نگره آن درست و عزم در ذیل آن هم درست باشد. گاهی نیز ممکن است عزم در ذیل آن غلط باشد یعنی تشکیل حزبی که بخواهد اختاپوس وار سایر احزاب و تشکل ها را نابود کند عزم غلطی است. اما گاهی ممکن است نگره غلط باشد اما عزم در ذیل آن در متن درست باشد، آن وقت افراد باید ضمن آن آرمان ها بیایند در صحنه و نگرش های خود را معطوف به رشد و تعالی جامعه در همه عرصه ها کنند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: تا زمانیکه به تعهدهای اخلاقی خود پایبند باشیم شیطان فرصت نخواهد داشت ما را فریب دهد و امیدوارم همانطور که پرانرژی وارد شدید همانطور نیز عمل کنید و بدانید که از بس با اصلاح اصولگرایی و اصلاح طلبی بازی شده است دیگر چیزی از آن باقی نمانده است و بنده اعتقادی به این دو موضوع ندارم و آنچه مهم و حایز اهمیت است تلاش برای اعتلای ایران اسلامی است.
ndai iranian (1) ndai iranian (2) ndai iranian (3) ndai iranian (4) ndai iranian (5) ndai iranian (6) ndai iranian (7) ndai iranian (8) ndai iranian (9) ndai iranian (10)
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کنید ، چار تا آدم بیکار جمع شدن حزب حزب میکنن
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عجب حزبی!
چند تا آدم وامونده و رانده از همه جا!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این استان با ۷۰۰هزار جمعیت با تمام رده سنی باید چند حب داشته باشد لطفا محاسبه کنید سرانه احزاب را تا متوجه شوید که نخبگان سیاسی استان چه میکنند؟ تمام این حزبع اینها جزء رواج پارتی بازی و بیعدالتی و عدم شایسته سالاری و پرت منابع و عدم توجه به مشکلات وعدممطالبه خواستهای ببحق مردم استان را بدنبال نخواهد داشت کاش حزبی هم پیدا مشد بون جریان سالاری و دلسوزانه مشکلات استان را پیگیری میکرد؟
چوپان
Iran, Islamic Republic of
شاید ندای ایرانیان خودشان را از اصلاحطلبان بدانند ولی اصلاحطلبان این حزب را اصلاحطلب نمیدانند
اطلاع
Iran, Islamic Republic of
مشکل.این است که .
United Kingdom
اگر به عکس ها دقت کنید. بیشتر تبلیغ یه برند دستمال کاغذیه .
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ دستمال کاغذی تنو بوده؟!!!!!
داریوش
Iran, Islamic Republic of
کو جمال و وهاب و داریوش وابینه صاحب حزب!!!!!!!! :-)
هم خدا رو شکر.
ایی همه رتید تهرون و اومید سی همی گپ بی ؟
بابا برید دنبال زندگی، برید دنبال یه لقمه نون . دنبال پیل ، دنبال آینده سی بچیل تو ، دنبال علم و سواد
..حزب ندا.
Iran, Islamic Republic of
اغو رو ببین
حزب رو ببین
عبدالله محمدیان
Iran, Islamic Republic of
کو ایی افراد خو همشو بیکارن و خدا قسم
بیکار اصلی
Iran, Islamic Republic of
به ساعت ارسال پیام احمد نگاه کنید به نظر من بیدارتر از همه خودتی
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
اینا عمدتا دارای شغل و جایگاه مناسب می باشند و بیکارتر از همه خودتی که ساعت ۲صبح بیداری
Iran, Islamic Republic of
.عامل منازعات ودرگیریهای سیاسی .
حسادت و احساسات
Iran, Islamic Republic of
مسئول حزب فوق لیسانس مهندسی عمران، از لحاظ سیاسی یکی از شناسنامه دارترین اصلاح طلبان است و... ، اگر کسی واقعا نقد منصفانه ای دارد ارائه کند . تازه اینها اول راه هستند ، سعی کنیم در جامعه با منطق حرف بزنیم نه عقده های درون را خالی کنیم . ندای ایرانیان حزبی است بر پایه جوانان و نسل جدید اصلاح طلبان است .
اکبر
Iran, Islamic Republic of
اینطور که مشخصه اعضای این حزب از افراد شاخص و علمی هستند ونقشهای موثری در جامعه دارند و انشالله موفق خواهند شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1