تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۱۱۸۳۱۳

بحران آب در آبشار یاسوج

۳
۰
کبنا ؛معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: آب آبشار یاسوج ۴ شبانه‌روز قطع شده و به دلیل عدم آب مورد نیاز، مجبور شدیم سرویس‌های بهداشتی این مکان گردشگری و پرتردد را قفل کنیم.
ضرغام خلقی‌پور ظهر امروز در کارگروه گردشگری شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در بحث گردشگری و ورود مسافر به شهر بیشترین درگیری را شهرداری دارد، اظهار کرد: به نظر من مسافرانی که به شهر یاسوج یا همان پایتخت طبیعت ایران وارد می‌شوند گردشگر نبوده بلکه شهرگردی است.
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج در تکمیل صحبت‌های خود با بیان اینکه گردشگر به معنای واقعی نداریم، گفت: چون فضای مناسب و زیادی در اطراف شهر یاسوج نداریم ورود مسافران بیشتر به سمت شهر بوده و تنها شاهد ازدحام جمعیت در سطح شهر هستیم و مزایایی از ورود گردشگر نصیب ما نمی‌شود.
خلقی‌پور در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری باید خدمات‌رسانی کند ولی به تنهایی قادر به ارائه خدمات نیست، گفت: در تعطیلات عید فطر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نواقصات به کار بستیم با وجود اینکه تمامی مشکلات برطرف نشد اما ما تلاش خود را برای کاهش نواقصات انجام دادیم.
وی از عمده مشکلات شهرداری یاسوج را نبود اعتبارات لازم عنوان کرد و گفت: اعتباری که برای گردشگران هزینه می‌کنیم پول مردم است که با تجمیع عوارضاتی که باید برای شهر و رفاه شهروندان هزینه شود برای گردشگرانی که هیچ‌گونه عایدی برای شهر ندارند هزینه می‌شود.
این مسئول با ابراز گلایه از برخی اقدامات ناشایست گردشگران در فضای سبز و امکان گردشگری اذعان کرد: بعضا مشاهده می‌شود که مسافران و گردشگرانی که ورود پیدا کردند و در محلی اسکان یافته‌اند درختان را می‌شکنند و چمن و فضای سبز را از بین می‌برند.
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه فضای چمن محل نشست نیست و باید این امر فرهنگ‌سازی شود، گفت: در هیچ شهری فضای سبز محل نشستن نیست که متاسفانه در این شهر شاهد چنین اقدام نادرستی توسط گردشگران هستیم که باید برای مکان‌های گردشگری شهر یاسوج با توجه به ظرفیت سکو طراحی شود و زیرساخت‌های گردشگری ارتقاء داده شوند.
خلقی‌پور در ادامه با اشاره به بخشی از مشکلات شهرداری یاسوج و موانع پیش‌رو بیان کرد: آب آبشار یاسوج چهار شب است که قطع شده و به دلیل عدم آب مورد نیاز مجبور شدیم سرویس‌های بهداشتی این مکان گردشگری و پرتردد را قفل کنیم و اجازه ورود به کسی داده نشود.
وی با تاکید بر اینکه قطعی آب در این مکان که گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد قطعا باعث بروز مشکلاتی می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مسئولان آب و فاضلاب چاره‌ای بیندیشند و تا وضعیت از این بدتر و بحرانی‌تر نشده است مشکل را برطرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه فضای چمن محل نشست نیست و باید این امر فرهنگ‌سازی شود، گفت: در هیچ شهری فضای سبز محل نشستن نیست که متاسفانه در این شهر شاهد چنین اقدام نادرستی توسط گردشگران هستیم که باید برای مکان‌های گردشگری شهر یاسوج با توجه به ظرفیت سکو طراحی شود و زیرساخت‌های گردشگری ارتقاء داده شوند.حرف شما با عملتون در تضاده . مرد مومن ورودی پارک مهرورزی ۳۰۰۰ تومن و اگه شب بمونی ۵۰۰۰ تومن هرجا هم نگاه میکنی فقط چمنه و الا ما هم قبول داریم که چمن جای نشستن نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
از وقتی این اقای لدنی نژاد رییس اب و فاضلاب شده یاسوج دچار بحران اب شده و این به دلیل عدم توانایی مدیریتی این شخص و کادر همراه ایشان می باشد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عزیزان کبنایی. آب سرویس های بهداشتی آبشار یاسوج به دلایلی مانند سرقت شیر آب یا دستکاری یا ... ممکنه بعضی مواقع قطع بشه. این مورد هم زیاد اتفاق افتاده. این را نباید به عنوان بحران آب تلقی کرد. بحران آب در تعریف صحیح آن ، بعد از مراحلی مانند تنش آبی ، تنش آبی شدید و کمبود آب، در یک منطقه جغرافیایی و جمعیتی و با مشخصه های مربوطه اتفاق خواهد افتاد و تعریف علمی دارد. لذا خواهشمند است در اطلاع رسانی ، این موارد را لحاظ فرمایید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1