تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۱۶۹۱۶

پاسخ امینی به جوابیه شرکت نفت گچساران

۳۲
۰
کبنا ؛اختصاصی کبنا نیوز
دبیر اشتغال خرد گچساران در گفتگو با کبنا نیوز در مورد جوابیه روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت: جوابیه طولانی که شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران داده، بخش عمده آنرا باید فرماندار گچساران که رئیس شورای اداری هم می باشد پاسخ دهد. چون من عضو رسمی شورا اداری نیستم  بنده فقط برای این جلسه دعوت شده بودم و اما این جوابیه کاملا اشتباه و غیر معقول است.
عادل امینی افزود: هدف اصلی ما فقط پیدا کردن ظرفیت های اشتغال مولد در شهرستان گچساران می باشد و با توجه به ظرفیت بسیار بالای اقتصادی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران، می طلبد که اشتغال مولد را در این شهر رقم بزند ولی متاسفانه بدلیل روند مصرفی و حرکت های غیر معقولی که از سابق بر شرکت نفت حاکم بوده است و همچنان این شکل و روند ادامه دارد  که این مانع جدی بر سر راه ما می باشد.
وی با اشاره به اینکه اشتغال در شرکت نفت  فقط فضای سبز و حراست نیست، عنوان کرد: شرکت نفت بعد از  سالها هنوز نتوانسته است،حتی یکنفر ازنیروهای بومی ما را طوری آموزش فنی دهد که بتواند قطعه ای  از واحد پالایشگاهی این شهر را بسازد یا تعمیر کند. که این برای ما مصیبت بار است. و دیدگاه و هدف ما اینست که در مورد این معضل چاره اندیشی بکنیم.
دبیر اشتغال خرد گچساران با اشاره به اینکه نظرات و پیشنهادات سازنده ای که ارائه داده است. ما حصل سالها تجربه و ماهها  تلاش و تحقیق و پژوهش می باشد، بیان کرد: هدف ما پیدا کردن شغل های پنهان  مانند تولید انواع فیلتر، شیرآلات ،ولوها و.... که در شرکت نفت و گاز می باشد که متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این گونه مصارف نداریم و مسئولین شرکت نفت هم حاضر به معرفی و پاسخگویی نمی باشند.
امینی اذعان کرد: ما مصارف را فقط در قالب خدمات مثل، لباس و دستکش کارگری و لباس پرسنل و ملافه بیمارستان و همچنین بعضی از مصارف اقلام غذایی را شناسایی کرده ایم.
وی از خرید اقلام غذایی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بشدت انتقاد کرد و افزود: چرا شرکت نفت بعضی از اقلام غذایی خود را سالهاست از یک فرد خاص خریداری می کند در حالیکه گچساران در این زمینه دارای اتحادیه می باشد و شرکت نفت با خرید ازاتحادیه باعث می گردد که دهها نفر از همشهریان ما از سود فروش بهره مند شوند.
امینی عنوان کرد: مشکل ما نحوه خرید کالا نیست، بلکه مشکل ما خرید نکردن کالا از بازار گچساران تو سط شرکت نفت می باشد که از سال گذشته تا کنون چندین جلسه با مسئولین نفت داشتیم که در جلسات بارها قول مساعدت همکاری می دهند، اما درعمل خبری نیست. که طبق آخرین گزارشی که رئیس امور کالا شرکت نفت در جلسه صنعت،معدن و تجارت شهرستان گچساران در مورد خرید کالا ارائه داد مبنی بر اینکه از مجموع ۶۱۸ فقره در خواست کالا فقط ۳ میلیارد تومان سهم گچساران بوده در حالیکه مجموعا ۸۰ میلیارد تومان خرید شده است که این نشان از خارج شدن مبالغ هنگفتی پول از شهر گچساران شده است.
وی در پایان از مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تقاضا کرد: یک نمایشگاه از خرید کالاهای که شرکت نفت از خارج از گچساران تامین و خریداری می کند ایجاد کرده و از اندیشمندان و مهندسین و تحصیل کنندگان دعوت بعمل آورده تا از نمایشگاه دیدن کرده، و تا توانایی خود را محک بزنند و باعث ایجاد انگیزه برای جوانان تحصیل کرده ما شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفتی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این پیشنهاد خوبی است البته کمی خام و نپخته است چون این کار در نمایشگاه اهواز انجام شد و اگر کار افرینی در این زمینه بود حتما دنبالش رفته بود.بهر حال بعنوان یک پیشنهاد روی آن کار شود ضمنا ادارات زیربط می بایست زمینه خدمت به تولید کنندگان را فراهم کنند.
پیمان ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای امینی ی تنه مقابل این همه ظلمهای شرکت نفت شهرمان در حق همشهریانش..بعد از سالها یکی پیدا شد که ذره ای ناچیز از این بی عدالتیها رو دنبال کنه ...آقای امینی شما حرف دل مردم رو میزنید...نترسید و ادامه بدین..
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال اشتغال خرد گریست از اقای تاجگردون نماینده محترم موکدا فکری به حال افراد اینچنینی بکنند که به شدت به شخصیت ایشان لطمه وارد میکنند
خبر مستقل
Iran, Islamic Republic of
معاون فرهنگی و دانشجویی:
به همه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج خوابگاه تعلق می‌گیرد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: به همه دانشجویان جدیدالورود که به صورت روزانه در این دانشگاه پذیرفته می شوند در ترم تحصیلی مهرماه خوابگاه دانشجویی تعلق می گیرد.
دکتر فریبرز نیکدل در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اضافه شدن خوابگاههای جدید به همه دانشجویان پسر و دختر که در دانشگاه یاسوج پذیرفته می شوند به مدت ۴ ترم تحصیلی خوابگاه به قیمت دولتی تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: بعد از این زمان نیز خوابگاه دانشجویی بر اساس قیمت مصوب دانشگاه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به شرایط دانشجویان تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: از ترم مهرماه ۹۴ به دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج که متقاضی خوابگاه و متاهل نیز باشند خوابگاه متاهلی تعلق می گیرد.
نیکدل در پایان گفت: پذیرفته شدگانی که رتبه های برتر کنکور را کسب کرده اند در اولویت واگذاری خوابگاه قرار دارند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
ای داد وبیداد روزگار ما دست کیا افتاده
چرا اینا دوره های قبل نبودن؟ تخصصش کجاست؟ مدرکش چیه این آقا
خدا به دادمون برسه
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
باز هم حرف هوایی . تا دبروز مدعی بودی که چرا شرکت از بازار گچساران خرید نمیکنه حالا مدعیه چرا از یه نفر میخره ! اگه مدارکی داری رو کن چرا همش جاده خاکی میری ؟
قادر
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونیم این آقا چکاره شهرند که مرتب این بحث بی ارزش را پیش میکشن ؟ متعجبم چرا فرماندار محترم موضع گیری نمیکنه؟ واقعا اگه شرکت نفت مورد داره چرا باهاش برخورد نمیشه و اگه نداره چرا ایشون اینهمه بهش میتازه؟ نفت رفت .
Iran, Islamic Republic of
اسمتونو وقتی میشنوم خود به خود کلمه رانت میاد تو ذهنم. والا دست خودم نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی برای کی حرف میزنی.همه مردم از اوضاع شرکت نفت مطلع هستند و میدانند مسئولین شرکت نفت پشیزی برای مردم گچساران ارزش قائل نیستند.
مگر اینکه مثل سایر موضوعات تاجگردون حقوق تضییع شده مردم گچساران رو از چپاول گران بگیره.یا علی
کرمی بیدک
Iran, Islamic Republic of
هر عمل جراحی با درد و خون همراه است.جراحی غده چرکینی مثل رانتخواران شرکت نفت هم البته که باید سروصدا بلند کنه.ولی مردم گچساران بدونن به خداوندی خدا که ظالمان به حقوق بچه های گچساران به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.پیش خودشان گمان کردند گچساران تا ابد بی سروسامان خواهد بود و هیچ یک از فرزندان این دیار هم توان بازپس گیری حقوق ضایع شده سالهای گذشته را نخواهد داشت. عادل امینی یا هر کس دیگری که قصد بازپس گیری حقوق فرزندان این دیار را کرده شیر مادرش حلالش.خسته نباشید دست شما را هم میبوسیم
الکس
Iran, Islamic Republic of
آقایان عکاشه و قلندری شما دارید عادل امینی را بزرگ میکنید.وگرنه این آقا پست و مقامی نداره که شما اینطور امینی را معرفی میکنید.لطفا دست از این کارهایتان بر دارید.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
ازخودش بخرن حل میشه..؟نفت و حاج عادل؟
گچساران. رروزگار
Iran, Islamic Republic of
اگر برای شما شهرت ارزش ندارد.برای بقیه خیلی ارزش دارد.اگر یک نفر داره میگه پول را در شهر خودمان خرج بشه.اینم داره ادیتتون میکنه .امینی هم یک شهروند .چکار به مدرکش دا ری .ایشون مغز پری دارن .هر چه می خواهید بگین..است .سر مایه دار است .ورشکسته است.همینکه مدیران استان قبو لش دارن .پس بشین سر جات
بات
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی فقط دنبال روزنه برای ...خودت و .. هستی اینو دیگه همه میدونن
باشت
Iran, Islamic Republic of
بابک زنجانی جنوب
باوی
Iran, Islamic Republic of
آفرین حاجی. جواب خوبی بود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی شما میخواهید از نفت امتیاز. اشتغال بگیرید بابا...آقای تاجگردون یکسان نیست در شرکت مشغول بکار شده سال بعد نوبت بچه. شما میرسد. عجله نکن
عسلویه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا درمورد روند پیشرفت پتروشیمی هم اطلاعاتی را به ما بدهید.
باتشکر
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
قلندری و عکاشه اینبار نوبت حاج عادل امینی است که معروفش بکنید.واقعا برایتان متاسفم. این آقا هیچ کاری ازش برنمیاد که برایتان انجام بدهد .حواس خودتان را جمع کنید.که چه کسی را مطرح میکنید.
هزاران افسوس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم .متاسفم .متاسفم .متاسفم .متاسفم .متاسفم. به حال خودم و همشهریانم با این به اصطلاح مدیرانی که قراره مشکلات مردم توسط اونها حل بشه . هزاران افسوس. با این نظرات بلند و پیشنهادات عمیق علمی و سازنده ، مانده ام معطل که چرا ژاپن از ما الگو نمیگیرد؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اقای امینی فقط از نماینده سو استفاده می کند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای کا. چندتا امینی داشتیم تاا یه فکری بحال این شهر میشد
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
خدایی قران مابینمون حرف همشهری رو که خوندم بین گریه و خنده موندم ، فقط یه کلمه متاسفم متاسفم برا مردم دیارم ، خلایق هر چه لایق
مجيد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عادل امینی شیر بیشه نترس محکم پای حرف خود ایستاده
مجيد
Iran, Islamic Republic of
سلام بنازمت حاج عادل امینی شیر بیشه
مردون
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حیف ی رسانه نیست که به این اینگونه چیزا میپردازه بابا آقای امینی دیگه کیه هر روز یا جوابیه میده یا این اونو زیر سوال میبره حیف صد حیف که امید به کار ما افتاده تو دست کی ................
Iran, Islamic Republic of
کی به کیه شاید بخواد فرماندار بشه یا رئیس شرکت نفت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
بابا شما حریف مافیا ی نفت نمیشید منم میدونم چی میگی ولی کوش شنوا نیست اگر باشد حضرات میخرندش تو برو خود را باش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی نوشته همه بچه هاش سرکار هستن، یکی نوشته میخواد امتیاز بگیره بچه هاش برن شرکت نفت سرکار!!
یکی نوشته ورشکسته هستش تعطیل کرده،یکی نوشته از خودش خرید کنن!!
یکی نوشته میخواد فرماندار بشه ، یکی نوشته ضربه میزنه به تاج گردون!!
یکی نوشته معروفش نکنید،یکی نوشته بابک زنجانی جنوب!!

اما هیچ کس حرف حقشو گوش نداد که داره میگه دود نفت رو ما میخوریم پولشم هینجا خرج کنید.
واقعا ملت نمک نشناسی هستیم . خودمو میگم کار به بقیه ندارم .شما ها دمتون گرمه.ای و الله
Iran, Islamic Republic of
این آقای عادل امینی اگه واقعا دلسوز شهرستانه و دنبال حق و عدالت و اشتغال جوانان شهرستانه کارخونه ای که در شهرک صنعتی داره را مجددا راه اندازی کنه تا چند نفری مشغول کار بشند و دعای خیری در حقش بکنند اما......
گچى
Iran, Islamic Republic of
سلام أجاره مغازه هاى شرکت نفت چى شد ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این ////
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1