تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۱۶۱۳۳

تاج‌امیری: ناچار بودم از طریق رسانه‌ها جواب امام جمعه را بدهم

۲۸
۰
کبنا ؛فرماندار دنا در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به سئولات خبرنگاران رسانه‌های مختلف راجع به مباحث مطرح شده بین خود و امام جمعه پاتاوه پاسخ داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
۱- اگر اختلافاتی بین شما و امام جمعه محترم وجود داشت چه دلیلی بود که از طریق رسانه‌های عمومی واکنش نشان دهید؟
ج): البته اختلاف به آن شکلی که شما می فرمائید نیست. اما از زمان زمزمه تغییر بخشدار پاتاوه واکنش هایی در محافل عمومی به گوش رسید و بنده حضورا خدمت امام جمعه محترم رسیدم و چندین بار مکرر و بصورت تلفنی با ایشان صحبت کردم که اگر تغییراتی قرار هست در بخش پاتاوه انجام گیرد نظر شما برای بنده قابل احترام است اما وی با مشاوره و اطلاعات غیر رسمی که دریافت کرده بودند چندین بار به جای اینکه از بنده نظر خواهی کنند از طریق تریبون مقدس نماز جمعه به کرات در جمع نمازگزاران مطالبی راجع به همین موضوع و موارد دیگر ایراد نمودند و انتظار میرفت امام جمعه محترم بعنوان محور وحدت و پدر معنوی شهر پاتاوه این گونه مطالب را به طور خصوصی یا مکاتبه‌ای انجام میداد و به همین شکل پاسخ می‌گرفت، اما چون از طریق تریبون عمومی مطالب غیررسمی و غیرواقعی بیان شد و بنده هم تریبون در اختیار نداشتم علیرغم ارادت و احترامی که به این جایگاه مقدس دارم، ناچار بودم از طریق سایت‌های محلی جوابیه‌ای را تنظیم و به سمع عموم برسانم.
۲- شایعاتی وجود دارد که بصورت غیر مستقیم امام جمعه پاتاوه یا حتی فراتر از آن را در مقابل توافق هسته ای قرار داده‌اید آیا واقعا اینگونه است؟
ج): شما که خودتان اقرار می کنید شایعات؛ بنده هم چنین موضوعی را تایید نمی کنم. چون مسائل و مواردی که حتی در جوابیه به آن اشاره شده بخصوص مسائل مدیریتی با عنوان امام جمعه شهر پاتاوه ارسال شده، مخاطب بنده نه استان بلکه شهرستان هم نبوده و در موضوع هسته ای نیز منظور خاصی نداشته و حتی به امام جمعه محترم هم تبریک گفته‌ام بنابراین برای مردم، روحانیت بویژه ائمه جمعه و جماعات استان کهگیلویه و بویراحمد این ذهنیت بوجود نیاید و سوء برداشت نشود. من جا دارد تقدیر و تشکر کنم از همه احاد مردم استان مسئولین، عوامل امنیتی و انتظامی، روحانیت معزز بویژه ائمه جمعه و جماعات که در شرایط حساس و مهم که فضای حاکم بر جامعه نیاز به آرامش بیشتری داشته با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست محترم جمهور و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت و همراهی کرده اند. انشاءالله این پیروزی های غرورآفرین که به اعتقاد بنده فراتر از ملی شدن صنعت نفت و کام همه ملت شریف ایران را شیرین کرده مستمر و مستدام باد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آی با کلاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد مردستان رستم دستان
سعادت اباد
Iran, Islamic Republic of
فرماندار محبوب بدان همه اصلاح طلبان و جوانان حامی دولت نه تنها در سهرستان دنا بلکه در سایر شهرستانهای استان عملکرد شما را رصد و تایید می کنند . امیدواریم سایر فرمانداران شهرستان های استان نیز با شجاعت پیگیر سیاست ها و اهداف دولت باشند و مانع کارشکنی افراد و احزابی که در صدد ناامیدی مردم و روی برگرداندن انها از دولت هستند، شوند.
از استاندار فهیم بخاطر اعتماد به جنابعالی و گماشتن شما سپاسمندیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ کر خو کر با غیرت تاج امیری
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسن بر فرماندار غیور.کر غیرتی.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
نگفتی گولش زم مصاحبه اختصاصی و سفارشی رو به اسم در حاشیه میزنی ! اون خرمایی که توخوردی هستش توجیب منه
اصلاح طلبی از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شعور ملت بالاتر از این حرفهاست
۱- شما آمدید یک بحث شخصی و اختلاف سلیقه ای رو شتابزده و بدور از هرگونه تدبیری از طریق تریبون های عمومی بیان نمودید. و چنان تاختید که گویی در میدان جنگ برای یک منافق رجز خوانی میکنید.
اینکار شما کلی برای استان وشهرستان ما هزینه بردار بوده و هست کافی است به سایتها و کامنت های موافق و مخالف سری بزنید آنوقت انشاء اله خواهید دانست که به چه میزان وقت و انرژی و سرمایه های انسانی و حرمت ها را فدای امیال شخصی تان کرده اید.
۲- جوابیه شما آکنده از خشم و تمسخر و ادبیات لات های کوچه بازاری بود آنجا که میفرمایید "افاضات نمایید" - "آماج شلیک توپخانه" - "قد علم نمودید" - "حضرت آقا بدنبال امیال شخصی خود هستید" - "در وجود نازنین تان" - "بخشدار نورچشمی جنابعالی" - "بد نیست بر معلومات خود بیفزایید تا درک کنید" - "نوبر خطابه جنابعالی" - "اگر خصومت و خصلت کینه ورزی ندارید" - "بنده در این روزها احوالات و روحیات شما را درک می کنم"
فرمانداری که اینگونه ادبیاتی داشته باشد آنهم در مقابل ائمه جمعه و بارزترین خصوصیتی که در مصاحبه اش نمود پیدا کند خشم باشد که ناشی از احتمال از دست دادن منصب ش باشد و طرف مقابل را به تمسخر بگیرد باید فاتحه شهرستان و استان ش را خواند و انتظاری از سایر شهروندانش نداشت که چرا نزاع دسته جمعی؟ و چرا شلیک رگبار در شب قدر مولا علی؟ و چرا قتل شوهر؟ و هزاران چرای دیگر؟؟؟؟
۳- اگر توافقی انجام گرفته است در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده است و رهنمودهای رهبری پس سعی نکنید منبعد نتایج ملی و حتی استانی و شهرستانی را بنام شخص خود مصادره نموده و آنرا دست مایه ای سازید برای سرکوب مخالفین شخصی تان و مهمتر از آن بالا رفتن خود و نمایاندن خود به خلق الله
۴- استدعا می نمایم؛ منش، رفتار، فصاحت و بلاغت رییس دولت اعتدال را الگو و مبنای خطابه خویش قرار دهید تا همچنان سایه محور وحدت و معنویت بر فضای شهرستان حکمفرما باشد و بجای طرح مطالب کلیشه ای در تریبون های عمومی می توان در یک فضای صمیمی، تعاملی و حضوری به این موارد جزئی پرداخت.
۵- ما در ۸ سال قبل چنان چوب اقدامات شخصی و جناحی خشمانه و ادبیات تمسخر آمیز دولت قبل و در صدر آنها محمود احمدی نژاد که سر آخر حاصل آن برای خودشان نیز انحراف بود را خوردیم که تا جوابیه شما را خواندیم تداعی آنروزها شد برایمان و لرزیدیم که آن سناریوهای تلخ ملی اینبار در شهرستان فرهنگی دنا دارد تکرار میشود و ما و سرمایه های انسانی مان باید تاوان اغراض شخصی و کینه توزی مسئولین را بدهیم
تجربه اندوزی تان مستدام - اصلاح طلبی از سی سخت
بهادر
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی حق گفتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دروود برشجاع تدبیر امید عقلانیت خردگرایی جمعگرایی، کر بودار
بهار
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج امیری هرچه دلت خواست توهین کردی وتا عزل شما کوتاه نخواهیم آمد،ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست .............
جواد
Iran, Islamic Republic of
از اولش هم گفتم مال اینکار نیستی
سید انقلابی
Iran, Islamic Republic of
باسلاماولا امام جمعه حرف دل مردم محروم منطقه را بیان کرده اند که جای تشکر از ایشان هست.
نه اینکه شما با بی بصیرتی تمام علیه امام جمعه محترم جبهه بگیرید
آقای فرماندار شما به جای جوابیه دادن به مشکلات مردم رسیدگی کنید.
بصیرت
بویراحمدسفلی .
Iran, Islamic Republic of
اونیکه خودراجوان حزب الهی معرفی کرد.شهامت حزبالهی داشت مثل فرماندار پای نامه اش اسمشه مینوشت.فرماندارشجاع اینان حزب نهروانند وموش صفت درلفافه میگن ودرسوراخ می خزند شایدهم اشعثهادرسپاه.علی.. نترس مالکها اماده جانفشانیند.وفتح همیشه همرا شما.فرزند ایل نویی راتهدیدنکنیدکه باهرسلاحی به میدان امدیدباهمان سلاح پاسخ کوبنده تری. دریافت خواهیدکرد.بنازم به غیرت مردان بویراحمدسفلی بنازم به غیرت فرماندارجوان فرزتد ایل نوویی. ازدیاربویراحمدسفلی
موسوی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار با تجربه، فرماندار بی‌تجربه
نقدی بر عملکرد اخیر فرماندار جوان دنا
فرمانداران و ائمه جمعه تقریبا در یک شهر و بخش و منطقه به عنوان دو مسئول یکی مسئول دولتی و دیگری حاکمیتی وظایفی بر عهده دارند که این وظیفه در مرتبه بالاتر و در سطح استانی به وظایف استاندار و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان مربوط می‌شود.
ائمه جمعه به عنوان نمایندگان حاکمیتی در یک منطقه وظیفه ارشاد و راهنمایی و همچنین تذکر و گوشزد کردن برخی انحرافات را دارند که از اول شکل‌گیری انقلاب تاکنون انی جایگاه مهم و حساس دارای نقش اساسی برای پیشبرد اهداف انقلاب بوده و کمتر دیده و شنیده‌ایم که از سوی مسئولان انتقادی به انی تریبون شود هر چند اگر از انی تریبون سخنانی گفته شود که به مذاق دولتی‌ها خوش نیاید.
همه به احترام جایگاه روحانیت و منصوب شدن ائمه جمعه از سوی رهبری نسبت به انی جایگاه حرمت‌ها ار حفظ می‌کنند و اگر انتقادی هم باشد در مکحافل خصوصی از سوی مسئولان با ائمه جمعه مطرح می شود.
برای نمونه در همین موضوع اخیر استان فارس و اختلافی که میان نمایندگان و وزارت کشور رخ داد اگر نقش پر رنگ نماینده ولی‌فقیه در این استان نبود نه از دست دولت کاری برمی‌امد و نه نمایندگان و استاندار جدید می‌توانستند از این مرحله عبور کنند.
هنگامی که آیت‌الله اسدالله ایمانی به همراه آیت‌الله دستغیب وارد میدان شدند و از همه خواستند که خویشتن‌داری ار سرلوحه قرار دهند غائله شسیاسی فارس ختم به خیر شد.
در همین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نقش ایت‌الله ملک‌حسینی در تسهیل امور بسیار بلارز است و در جاهایی که مسئولان با مشکلی حاد روبرو می‌شوند با درایت و البته توجه هب نصایح آیت‌الله ملک‌حسینی مشکلات برطرف می‌شود.
این موضوع در خصوص مرحوم ایت الله ملک‌حسینی نیز صدق می‌کند که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا روز وفات بل عنوان محور جلوی بسیاری از ضررهلا در استان را گرفتند و اجازه ندادند که استان وارد حاشیه‌هیی شود که جمع کردنان در توان هیچ مسئولی نبود.
اما در همین دوره کنونی در شهرستان گچساران نیز شاهد ایجاد برخی مشکلات میان امام جمعه محترم و فرماندار محترم این شهر بودیم که درایت و تجربه فرماندار در عدم هرگونه تقابل با امام جمعه محترم این شهر باعث شد تا مشلات برطرف شده و دوئیتی میان بخش دولتی و حاکمیتی در انی هشر ایجاد نشود.
امروز روی سخن با فرماندار جوان شهرستان دنا است که از فرمانداران با تجربه‌ای همچون عبدالرحیم رحیمی بیاموزند که اگر چه ممکن است در بینش سیاسی اب ائمه جمعه اختلاف داشته باشند اما هیچگاه در تقابل با ائمه جمعه سخن به زبان نرانند.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
روحانیت وامامان جمعه خود اول یاید حافظ صاحت مقدس خود باشند.!!!افترا دروغ تشنج افرینی نکنند چراکه ممکن است حتی خدای نکرده نمازماموم دچاراشکال بشه.هرکه درهرلباسی ممکنه دچار خطابشه.چه روحانی چه غیر روحانی صاحت فرماندارهم مقدسه.اسیبی که انقلاب ازبعضی روحانیون وائمه جمعه دیده از منافقان هم ندیده.
خورزو
Iran, Islamic Republic of
آخیش یه طوری ایگو ناچار بودم که جیگر آیم سیش کباب ایابویه
کرو تو خو دس هر چی هتاک ه و پشت بسی با ای جوابیه ت
خرزو جونی چه ناچاری داشتی که بیی من رسانه عنوانش کنی ایرفتی ستاد نماز جمعه ایرفتی تی استاندار ایرفتی دادگاه شکایت ایکردی په نگو ناچار بیم تو خوتم ایخاسی قشقرق به پا کنی
تو خوتم عادت کردیه هر ۲روز در میون بیی و یه چی گیر بیی و من رسانه یل ابراز اندام بکنی
تاته جونی روشل بهتری پیدا کو سی خودنمایی
Iran, Islamic Republic of
جوان است اما خیلی فهمیده و عاقل
ایرانیم اهل یاسوج
Asia/Pacific Region
متن نظر شما.امام جمعه محترم اعلام کرده بخشدارجدیدغیره بومی است.مگراقای افشانی استاندارفارس غیربومی نیست درصورتیکه بزرگمهرفرزندهمین استان است لطفااختلافات رابیشترنکنید.درودبرتاج امیری وبزرگمهر
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج میری شما در بند پایانی جوابیه خودتون نوشتید ضمن تبریک توافق هسته ای حال شما را از این توافق درک می کنم
از طرفی باکنایه به ایشان از روی کینه توافق هسته ای را زحمات دولت و ناراحتی برخی عنوان کرده اید
یا جوابیه را خودتان ننوشتید یا داری کذب میگی...
Iran, Islamic Republic of
فرماندار جوان و کم تجربه است در بدنه اجرایی هم نبوده انتظار بیش از این نیست
Iran, Islamic Republic of
شهرداری وتاکسی رانی چه ربطی به فرمانداری دارد اقای استاندار
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا در حدی تجربه نداره ک بخاد نظر بده باید خودشو عوض کنن
تندرو ها باید بزارن دولتمردان کارشونو بدرستی انجام بدن
.....دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاج امیری فرماندار فهیم بادرایت. کاردان. متعهد ودارای. تخصص لازم برای برای مدیریت این شهرستان میباشند درمقایسه با فرماندار آن قبلی. عملکردشان در اذهان عمومی خوب قلمداد می شود. فرمانداری که در تمام. برنامه های فرهنگی واجرایی و.....حضور پیدا میکند. بدور از انصاف است که زحمات ایشان. را در شهرستان نادیده بگیریم. خداوند به همگان توفیق عنایت فرماید تا از این چند دستگی. و اختلافات بیرون آییم و درسایه سار وحدت وهمدلی. شاهد رشد و شکوفایی شهرستان باشیم، و الا الله عاقبت الامور
ناشناس
United States
هردو بایداز مردم عذر خواهی کنند و در پیشگاه حضرت ولی عصر از خدا حلالیت بطلبند مگر طاقت مرد م چقدره
از شر شیطان به خدا پناه ببرید
رئالیسم
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به موسوی ، ائمه جمعه هم مثل بقیه انسان هستند و انسان نیز موجودی نه جایزالخطا بلکه ممکن الخطا می باشد . پس مطلقا در تقابل با ائمه جمعه سخن به زبان نراندن ، نشان از جاهلیت است که قابل قبول نیست .
آگاه
Iran, Islamic Republic of
قلمی که با اون جوابیه فرماندار برای امام جمعه پاتاوه نوشته شده قلم مشاور رسانه ای فرماندار هست. ایشون اطلاح طلب تند هست.
یه شهروند
Iran, Islamic Republic of
مهندس تاج امیری از شخصیت وحقش دفاع کرد چرا مردم عادلانه قضاوت نمیکنید چفدر متاسفم ب..شهرتون.
حالا
Iran, Islamic Republic of
مو نونم دقیقا پاتال وه کوچنه ولی خدایی با ای عکس ها و تجربه استاندار محترم حق با فرماندار
غیرت
Iran, Islamic Republic of
..باید از مردم وفرماندار عذرخواهی کند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1