تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۱۵۳۷۳

حسینی: به دین‌مداری در دانشگاه‌ها بیشتر توجه شود

۰
کبنا ؛صبح امروز اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز، در این دیدار حجت‌الاسلام علی آل بویه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به سیاست‌های کلی دانشگاه و و مدیریت این دانشگاه در سطح کشور اشاره و اظهار کرد: دانشگاه به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نهاد علمی کشور تلاش می‌کند تا با رشد و بالندگی باعث تعالی بیش از پیش جامعه گردد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: لزوم توجه و اهمیت به امر علم و پژوهش را از اولویت‌های کاری خود دانست و ادامه داد: در راستای اهداف عالی دانشگاه تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد مراکز پارک وفناوری وتحقیقاتی و مهمتر از آن تشکیل اتاق فکری از حضور دو بال حوزه و دانشگاه در کنار هم به نحو مطلوب استفاده کنیم.
انتصاب آل‌بویه را به فال نیک می‌گیریم
سیدعلی‎اصغر حسینی امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار، گفت: انتصاب حجت‌الاسلام آل بویه به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که این انتصاب که در رأس آن روحانی اخلاق مدار و متدین قرار دارد، منشاء خیرات باشد.
وی افزود: دانشگاه محل علم و آگاهی رسانی است همه ما باید باید از هیچ تلاشی بخاطر ادامه حیات معنوی مراکز علمی مضایقه نکنیم چرا که باید علم و ایمان به مثابه دو بال همسو می باشد که پرواز هر کدام بدون دیگری امکان پذیر نمی باشد.
امام جمعه شهر یاسوج اظهار داشت: ما باید فضای مراکز آموزشی بخصوص دانشگاه‌ها را بیش از پیش به سمت دین‌مداری و تقویت ارزش های بنیادین دینی سوق داده و از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.
وی در ادامه بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فرصتهای شغلی ایجاد شده بزرگترین خدمت را به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.
حسینی با اشاره به این مطلب که خود از اولین اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج بوده، بیان کرد: زمانی که من به عنوان عضو هیئت علمی در این واحد استخدام شدم دو نفر بودیم و امکانات آنچنانی هم در اختیار نداشتیم ولی بحمدالله بعد از ۲۶ سال شاهد پیشرفت‌هایی در بعد کمی و کیفی هستیم.
azad-alboye-yasuj (1) azad-alboye-yasuj (2) azad-alboye-yasuj (3) azad-alboye-yasuj (4) azad-alboye-yasuj (5)
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1