تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۱۴۰۷۹

۳۰ میلیون ریال ببرای خرید آثار هنرمندان استان

۰
کبنا ؛آرت اکسپو یا خرید آثار هنری استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال های گذشته برای دومین بار در نگارخانه باران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شده است.
از نکات قابل توجه در برپایی این نمایشگاه حضور آثار هنرمندان طراح و نقاش از سراسر استان در این نمایشگاه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمددر حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر این که نگاه به هنر و هنرمند در جامعه رو به رشد است و اهمیت به این موضوع به تعالی جامعه کمک می کند اظهار داشت: باید به این قشر از جامعه که دلسوزانه فعالیت می کنند توجه ویژه صورت گیرد.
محمود باقری با اشاره به اینکه در سال گذشته در میراث فرهنگی استان به قشر هنرمندان توجه خاصی شد اظهارکرد:در سال جاری قصد داریم با تسهیلات ارزان قیمت به این قشر تاثیر گذار جامعه زمینه پیشرفت وتوسعه کارهای بزرگ هنرمندان را در استان داشته باشیم.
عضوکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تصریح کرد: در ۱۲۰روستای استان کلاس های آموزشی برای هنرمندان صنایع دستی برگزار کردیم و به دنبال احیای هنرهای منسوخ شده استان هستیم.
باقری یادآورشد: در حد توان و تا اندازه ای که قانون به ما اجازه داده ست همه هنرمندان را حمایت خواهم کرد و برای رشد استعدادهای نهفته در کهگیلویه وبویراحمد تمام تلاش خود را انجام میدهم.
وی آثار موجود در نمایشگاه را بسار زیبا و خلاقانه توصیف کرد و افزود: هنرمندان این خطئه به خوبی حمایت شوند در سطح ملی و بین مللی حرف برای گفتن دارند.
باقری هنرمندان این استان را استعدادهای درخشان دانست وادامه داد:به تصویر در آوردن مشکلات و معضلات اجتماعی، طبیعت بکر استان ،آداب و رسوم عشایر، معرفی پتانسیل های استان در این نمایشگاه توسط هنرمندان در قاب نقاشی بسیار شگفت انگیز و جالب است.
بر پایه این گزارش مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان در این بازدید مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای خرید آثار هنری اختصاص داد.
IMG_9400 IMG_9403 IMG_9407 IMG_9412 IMG_9418 IMG_9424 IMG_9428 IMG_9433 IMG_9450 IMG_9439 IMG_9434
نام شما

آدرس ايميل شما

دکتر
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترپاک اگر تونبی میراث.........
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1