تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۱۴۰۶۵

با حضور مدیران اعتبارات بویراحمد توزیع شد

۰
کبنا ؛



اولین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد سال ۹۴ امروز به ریاست هوشنگ یاری‌پور  و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس و مدیران شهرستانی با دستور توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، یاری‌پور با اشاره به توزیع اعتبارات در سطح کهگیلویه و بویراحمد و همت والای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای توزیع عادلانه اعتبارات اذعان کرد: انتظار داشتیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،شهرستان بویراحمد را با توجه به وضعیت جمعیت بالای آن و مرکزیت بودن  ،بصورت ویژه می‌دید.
فرماندار بویراحمد اولویت توزیع اعتبارات را پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: بر اساس اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین آب شرب، راه‌های روستایی و بخش کشاورزی در سرفصل‌های اصلی قرار دارد که با توجه به حساسیت در این سه حوزه باید در سال جدید گامی بزرگ برداشته شود.
این مسئول سرجمع اعتبارات شهرستان بویراحمد را ۲۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: میزان اعتبارات سال جاری به نسبت سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.
مشکلات از گذشته به ما ارث رسید
وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران دغدغه زیادی در حوزه کاری خود و میزان اعتبارات توزیع شده دارند، گفت: مشکلات مربوط به گذشته بوده و از گذشته  به ما ارث رسیده، که انتظار می‌‌رود با عزمی راسخ و هم‌افزایی هر چه تمام‌تر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداشته شود.
یاری‌پور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها به نوعی مشکل دارند و باید آن‌ها را اولویت‌بندی کنیم، گفت: مشکل هر دستگاهی یک سر آن مربوط به فرمانداری است که در توزیع اعتبارات سعی شد اولویت‌ها در نظر گرفته شود. فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه اعتبارات محدود بوده و باید در راستای رفع مشکلات شهرستانی بر اساس اولویت نیز گام برداشت، بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست، تامین آب شرب روستایی همه از ضرورت‌های شهرستان است.

---------------------------------
خبر: فروزنده
---------------------------------

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1