تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۱۳۷۴۳

آغاز به کار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت گچساران

۱۰
۰
کبنا ؛kamal-ashoriسرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از آغاز بکار این اداره در راستای ارتقای سطح دانش علمی متخصصان داخلی خبر داد.
کمال عاشوری سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کسب علم و فناوری در جامعه کنونی، اظهار کرد: افزایش کسب علم و دانایی در جامعه مسلمانان نیز علاوه‎بر ارزش مادی و دنیوی فضیلت معنوی محسوب می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود از آغاز بکار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد و افزود: مدیریت و راهبری نیازهای پژوهشی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران نیز بزرگترین رسالت این اداره است.
سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: پیگیری نیازهای پژوهشی ادارات مختلف و بررسی پروپزال‎های دریافتی از مراکز تحقیقاتی، راهبری و مدیریت پروژه‌های پژوهشی جاری و اجرایی کردن پروژه‌های مصوب گذشته، تهیه سبد پژوهشی سال و مدیریت و راهبری پروژه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهش و فناوری از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است.
عاشوری در ادامه سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از شروع بکار این اداره با حمایت‎های صورت گرفته از طرف مسئولان، عنوان کرد: امید است بتوان با پیشرفت و ارتقای سطح دانش فنی و بهره‌وری به  تولید بهینه  در این شرکت دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی مختلف با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب در این شرکت، اذعان کرد: در راستای ارتقای سطح دانش متخصصان داخلی و ایجاد تولیدات داخلی نیز شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اداره پژوهش و فناوری از مجموعه‌ ادارات ستادی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران بوده که مستقیما زیرنظر مدیر عامل انجام وظیفه می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نریمان
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی مدیرعامل فقط میخواست ی پست به پسرخاله اش بدهد
محمدی-رحمت
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
ضمن عرض تبریک به مهندس عاشوری و گروه متخصصی که در کنار خود دارد،
موفقیت شما را آرزومندیم.
سید
Iran, Islamic Republic of
مهندس عاشوری انسان با شخصیت،متین و بزرگ منشی است از یک خانواده با اصالت و قدیمی گچساران.
جناب نریمان مدیر عامل شرکت نفت با فشار سیاسیون پستهای مدیریتی و ریاستی زیادی رو به ادمهایی داد که نه تنها پسر خاله اش نبودند بلکه حتی لیاقت این پستها رو هم نداشتند بگذار یک سمت رتبه چندم شرکت نفت رو هم به پسر خاله اش( البته به گفته شما)بدهد. همه پستها که نباید به سفارش یک نفر باشد
جنابعالی اگر از بی عذالتی ناراحت هستی چه در شرکت نفت و چه در دیگر ادارات گچساران پستهای زیادی به ادمهای بی لیاقت اما هم سو با جناح های سیاسی داده شده و می شود.....ایا به اها هم اعتراض میکنید
نفتی
Iran, Islamic Republic of
ای ول داش کمالو عشق است
قلندر
Iran, Islamic Republic of
والا نونم بگم چه
رای برگشتی
Iran, Islamic Republic of
یک سوال ایشان می داند پژوهش چیست؟
اگر می داند چند مقاله علمی ثبت کرده؟
با علم که نمی شود خاله بازی کرد
کارمند شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
زندباد مدیر دلسوز بقران دلسوزه برا گچساران اون وقتی که پاکدل و باورساد بود کی رنگه اداره رو میدید حالا که اقای محمدی امد همه دردل میکنن باهاش ما خودمان در اداره هستیم به والا میبینیم هرروز چقدر ارباب رجوع میاد اداره با متانت باهشون صحبت میکنه که فکر میکنه تمام بچه های خودشه بقران
اشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان.واقعا برام عجیب هست که چرا ماباید براساس کینه وعدوت قضاوت کنیم.بنده به هیچ وجه کار مدیریت های قبل را قبول ندارم اما متاسفانه انتصاب های اقای محمدی جای بسی سوال دارند.در شرکتی که نفرات نخبه وپویایی با تحصیلات تکمیلی وجود دارند چطور بک نفر باتحصیلات کارشناسی وبدون رزومه علمی از بد ورودش در شرکت گچساران به عنوان سرپرست اداره پژوهش محسوب میشه.خداراشاهد میگیرم بدون هیچ غرضی میگم آقای محمدی شایسته این مسولیت نیست
سید میلاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
ضمن عرض تبریک به آغاز به کار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت گچساران زیر سایه مدیریت لایق و توانمند، آرزومندم آین اداره موجب ارتقای سطح علمی و توسعه ی دانش فنی و بهره‌وری شرکت نفت گچساران گردد.
همچنین با آرزوی موفقیت برای جناب آقای مهندس عاشوری، کسب این عنوان را به ایشان تبریک می گوییم .
متین
Iran, Islamic Republic of
محمدی با این کارش تاریخی شد .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1