تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۱۱۳۵۹۹

شفایی: کلینیک در خورشأن مردم دهدشت نداریم

۴
۱
کبنا ؛مدیرجدید شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های آتی این مجموعه را تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه دراولین نشست خود با اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه برنامه‌های آتی این حوزهء بهداشتی را تشریح کرد.
سیدغفار  شفایی بابیان اینکه طرح تحولی نظام سلامت در اردیبهشت ۹۳ درقالب چند مرحله شروع شده وروزهای اوج خود را می‌گذراند، گفت: طرحی است که مهمترین هدف آن میزان پرداختی کمتر توسط مراجعین وگیرندگان خدمت می باشد.
شفایی افزود: در این طرح بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی مکلف و موظف هستند که با حداقل فرانشیز حداکثر امکانات و خواسته‌های مراجعین را برآورده کنند.
وی بیان اینکه برای اجرای کامل این طرح مشکلاتی را سرراه داشته ایم بیان داشت:از مهمترین این مشکلات ، نبود کلینیک تخصصی بود.
مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان افزود: ما یک کلینیک درخورشأن مردم نداریم و دو تا مرکز بسیار کوچک هست که به اجبار و ضرورت و با توجه به شروع طرح مجبور شدیم ازآنها به عنوان کلینیک استفاده کنیم.
دکترشفایی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر با مسئولین، کلینیک جامع از یکی دو هفته آینده بابرگزاری مناقصه در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت کلنگ‌زنی آن آغاز خواهد شد.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه علارغم اینکه نزدیک به ۳۶ پزشک متخصص داریم اما دربعضی زمینه ها نیاز به پزشک متخصص است، تصریح کرد: بیشترین آمار اعزامی ما به بیمارستان، مربوط به تصادفات بوده که مردم نیاز به ویزیت مغز واعصاب دارند.
شفایی ازنصب دستگاه دیجیتال رادیولوژی جهت عکسبرداری خبر داد و گفت: دربحث آزمایشگاه نیزچنددستگاه بسیار باکیفیت خریداری شده که آزمایش های هورمونی نیز بانصب این دستگاه هاآغاز خواهد شد.
مدیرشبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه، تجهیز و خرید آمبولانس جهت مراکز بهداشتی، تجهیز و توسعه اورژانس دهدشت، جمع کردن زایشگاه در یک محل، نوبت‌دهی کلینیک‌ها و طرح سلامت، پیگیری جذب متخصص مغز و اعصاب، چشم پزشک و گوش و حلق و بینی، راه اندازی MIR  در بیمارستان دهدشت و بهسازی دستگاه‌های دیالیز را از مهمترین برنامه‌های آتی خود دانست.
Dr.shafaei IMG_3168 IMG_3169 IMG_3170 IMG_3173 IMG_3176
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر
من شنیدم وو و همراهان انها در بیمارستان دهدشت بخصوص بخش زایمان زیاد است لطفا پیگیریس جدی شود...باتشکر
مسئول دنیای مجازی
Iran, Islamic Republic of
لطفا تیتر اصلاح شود.
شفایی بجای شفاهی!!
مشو
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دکتر! شروع کن! خداپشت و پناهت باشه!لیاقت این مردم بیش ازاینهاست
محسن
Iran, Islamic Republic of
دکتر خسته نباشید واقعیتش شما بعنوان متخصص بعلت گرفتارهای کلینیک رفتن و ویزیت کردن بیمارها و بستری کردن.......با این اوضاع شبکه بهداشت دهدشت موفق نخواهی شد.لذا باید در اداره شبکه بهداشت و بیمارستان از غیر پزشک استفاده کرد.به امید پشرفت درمان کهگیلویه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1