تاریخ انتشار
جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۱۱۲۵۶۹

بداخلاقی سیاسی، تخریب زارع یا اقدام دوستان نادان تاجگردون

۴۵
۰
کبنا ؛

 
ماجرای نوشتن یک نامه از سوی غلامرضا تاجگردون برای شهرستان شدن مارگون در شهرستان بویراحمد از یک سو و انتشار هدفمند یا ناآگاهانه آن توسط برخی افراد در فضای مجازی و سایت‌های محلی این روزها سؤال‌برانگیز و خبرساز شد؛ در ادامه به واکاوی این اقدام می پردازیم.
در دو روز گذشته فضای رسانه‌های حقیقی و مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تأثیر انتشار نامه‌ای از غلامرضا تاجگردون بود که در آن خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواهان شهرستانی شدن بخش مارگون بویراحمد شده بود.
ashair (34)این نامه در مدت زمان اندکی در سطح وسیعی از رسانه‌های گروهی واتساپ و وایبر منتشر شد و بعد از آن به سطح رسانه‌های حقیقی و سایت‌های محلی کشیده شد.
در متن نامه نوشته شده، «برادر گرامی جناب آقای نوبخت، تبدیل بخش مارگون به شهرستان قبلاً مورد توافق قرار گرفته و نظر نهایی وزارت کشور تقدیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شده است؛ از انجا که این اقدام فاقد هرگونه معارض است و شاخص‌های شهرستان شدن را دارد و مورد توقع مردم مستضعف منطقه است خواهشمندم دستور اقدام بر حل مشکل صادر نمایید»
تیتر رسانه‌ها؛ شهرستانی شدن مارگون به همت تاجگردون
این نامه که به صورت دست‌نویس و با امضای غلامرضا تاجگردون نوشته شده بلافاصله روی نرم‌افزار واتس‌اپ قرار می‌گیرد و به سرعت در گروه‌های مختلف دست به دست می‌شود.
بعد از آن رسانه نزدیک به آقای تاجگردون، خبر صدور این نامه‌نگاری را همراه با تصویری از این نامه روی خروجی خود قرار می‌دهد و رسانه همراه دیگری بلافاصله با تیتر بسیار تندتری از شهرستانی شدن مارگون به همت غلامرضا تاجگردون خبر می‌دهد.
سیلی از کامنت‌های موافق و مخالف در ذیل این خبرها منتشر می‌شود و فضا به سمتی پیش می‌رود که همه زحمات برای شهرستانی شدن مارگون به تاجگردون نسبت داده شد.
برای روش شدن موضوع با هر دو نماینده گچساران و بویراحمد ارتباط برقرار کردم و جویای جزئیات این اقدام شدم.
در این زمینه تاجگردون یا از این اقدام مطلع بود یا نزدیکان او بدون هماهنگی چنین نامه‌ای را در این آخرین روزها از شهرستانی شدن مارگون منتشر کردند؛ موضوعی که سکوت تاجگردون و عدم تکذیب آن، برخی از این شائبه‌ها را تقویت کرده است.
ashair (29)از نوشتن این نامه از سوی تاجگردون اطلاعی نداشتم
عدم هماهنگی آقای تاجگردون با آقای زارعی در صدرو این نامه نیز شائبه‌برانگیز است چرا که این نامه عمومی در حوزه انتخابیه بویراحمد حداقل باید با هماهنگی نماینده این منطقه صورت می‌گرفت؛ موضوعی که از سوی زارعی رد می‌شود.
هیچ کس در اثرگذاری و نفوذ تاجگردون در دولت و مجلس شکی ندارد ولی برای این اقدام او سؤالات زیادی مطرح است؛ زارعی پیش از این از نهایی شدن موضوع شهرستانی شدن مارگون خبر داده و  در گفت‌وگوی گفته است، نیازی به صدور این نامه نبوده و کارهای لازم برای شهرستان شدن مارگون انجام شده است.
او از هماهنگی و رابطه صمیمی با تاجگردون و لزوم تقویت وحدت سخن می‌گوید و از شیطنت‌های برخی افراد برای چاپلوسی نزد تاجگردون سخن می‌گوید.
فردی برای تملق تاجگردون این نامه را منتشر کرده است
زارعی این نامه و انتشار آن را به یک فرد جویای نام نسبت می‌دهد و می‌گوید: او برای اینکه امتیازی بگیرد، اقدام به چنین اقدام متملقانه‌ای کرده است.
اما با وجود این صحبت‌ها، واقعا حتی اگر آقای تاجگردون به واسطه وظیفه ملی و حس تعلقش به همه مناطق این استان چنین تلاشی کرده که احتمالا همین‌طور هم هست ولی انتشار آن و بزرگنمایی آن با چه هدفی صورت گرفته است؟
چطور می‌شود برای شهرستان شدن یک منطقه، نماینده مردم همان حوزه انتخابیه کاری نکرده باشد و اینگونه اطلاع رسانی کنیم که شهرستان شدن مارگون به همت تاجگردون!
موضوعی که به تریبون نماز جمعه هم کشیده شد و حجت‌الاسلام خواجه‌پور در خطبه دوم نماز امروز گفت: نه آقای تاجگردون و نه آقای بزرگواری، تاکنون نقشی در شهرستان شدن مارگون نداشتند.
خطیب نماز جمعه مارگون افزود: ۷۰ درصد مشکل شهرستانی شدن مارگون حل شده و این به واسطه تلاش‌های زارعی نماینده مردم این منطقه بوده که قبل یا بعد از انتخابات این مهم و خواسته به حق مردم عملی می‌شود.
اظهار بی‌اطلاعی تاجگردون از انتشار نامه
تاجگردون نیز در گفت‌وگوmی از انتشار این نامه اظهار بی‌اطلاعی کرد ولی توضیح بیشتری در مورد جزئیات صدور این نامه نداده است.
به هر حال با درنظر گرفتن هر کدام از این فرضیه‌ها، چنین اقدامی یا بداخلاقی سیاسی آقای تاجگردون بوده یا اقدامی ناشیانه و ضدوحدت دوستان ناآگاه او بوده و یا هم تخریب هدفمند اقای زارعی از سوی مخالفانش در بویراحمد بوده است.
این اقدام به اخلاق و اهداف تاجگردون هم ضربه زده است
همچنین باید گفت این اقدام تا حدی موجب تخریب چهره ملی، اهداف و اخلاق نمایندگی آقای تاجگردون نیز شده و خواهد شد؛ اهدافی که تاکنون در جهت وحدت‌طلبی و نگاه توسعه‌ای و یکپارچه به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده نه ایجاد انشقاق میان بویراحمد سردسیر و گرمسیر.
از سوی دیگر باید گفت، تاجگردون تاکنون برای این استان بدون نگاه بخشی مؤثر بوده و او تنها نماینده گچساران و باشت نیست بلکه او رئیس کمیسیونی است که برای دیشموک و زیلایی و مارگون و … تصمیم می‌گیرد و این را همه می‌دانند ولی آنچه مهم است این بوده که نوشتن یک نامه برای شهرستانی شدن یک بخش کار کوچکی است و بدون شک تاجگردون هم علاقه‌ای به بیان این خبرها و آن هم چنین بزرگنمایی‌هایی نخواهد داشت؛ این اقدام به نوعی عوام‌فریبی تعبیر می‌شود که قطعا آقای تاجگردون رابطه خود را به این جنس اقدامات از سوی دوستان نادان و مخالفان، مشخص خواهد کرد.
با در نظرگرفتن همه جوانب به نظر می‌رسد، برخی دوستان نادان که منافعشان یا در انشقاق است یا چاپلوسی نمایندگان، موجب بروز چنین بداخلاقی شده‌اند که لازم است هم آقای تاجگردون و هم آقای زارعی نسبت به شفاف کردن این موضوع و تلاش برای حفظ انسجام و وحدت مجمع نمایندگان استان گام بردارند.
----------------------------
کریم بنام-ریواس
-----------------------------

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زارعی و تاجگردون هیچ کدام مالی نیستند چراکه زارعی ناکارآمد و تاج منفعت طلب شدید است.
مارگون حقانی
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارعی تلاشهای بسیاری برای شهرستان شدن مارگون انجام داده اند ومن به عنوان یک شهروند مارگونی از زحمات این عزیز کمال تشکر وقدر دانی رادارم وبرای این برادر ارزشمند آزروی توفیق سربلندی دارم .
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
با احترام نسبت به نویسنده تاجگردون نیازی به بزرگنمایی ندارد اگر هم کاری کرده بنا بر احساس مسئولیتی است که نسبت به همه استان دارندمتاسفانه استان ما محل تاخت وتازگروههای سیاسی وقومی است وهرکسی مسائل را به نفع خود تفسیر وتعبیر وانتشار می کندوبه همین خاطر است که از همه نظر در رتبه آخر قرارداریم
آبفا
Iran, Islamic Republic of
تفاوتی چندانی ندارد.بهرحال کار خوبی انجام شده. اما توجه جناب تاجگردون را به اداره آبفای شهری گچساران هم خواستاریم
mohammad
Iran, Islamic Republic of
با سلام. مطمئنا اقای تاجگردون با وجود قدرتی ک تو مجلس داشته اینکارو کرده، اگر مثلث نمایندگان قویتر بود اوضاع خیلی بهتر میشد، برای حل این موضاعات حضور دکتر بهرامی خیلی میتونست تاثیر گذار باشه
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بعد آقای تاجگردون میگه خدمت بی منت. بابا بسه دگ . فکری به حال شهره خودت کن.
راحیل
Iran, Islamic Republic of
بنظرم منظور دوستان نادان حضرات کبنا بودن هاآآآ
چویل
United States
آخه چرا مجبوری کار عوام فریبی کنید که اینجوری به شرمندگی بیفتی اقای تاجگردون؛ موج منفی که علیه شما در شبکه های مجازی شکل گرفته اینچنین شما رو به نامه عذرخواهی کشاند نه؟؟؟؟ تا تو باشی حد خودت رو بدونی
پست
Iran, Islamic Republic of
زارع شانس ندارد چنانچه شانس داشت مدیرکلهای اقوامشان دلسوزشان بودند.
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
در متن قبلی منظور داش بهرام بود که اشتباهی غلام نوشته شده
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع نماینده ای دلسوز و فعال است.جهت شهرستان شدن مارگون خیلی تلاش کرده و مردم این منطقه قطعا قدرش را میدانند.مجددا از او حمایت میکنند
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
البته کریم بنام دوست عاقل تاجگردون هست! که یک شبه خودش استخدام میشه و برادرش هم می شود مدیر کل شرکت شهرکهای صنعتی استان!
انتشار نامه چه اشکالی داشت؟
خوب آقای زارع هم به دیگر حوزه ها کمک میکند ، مگه عیب است؟
البته مردم خوب میدونن اگه تاجگردون نباشه استاندار و بقیه نماینده ها تعطیل اند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بر دکتر تاجگردون

-نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟  ۱  ۰

اگه تاجگردون نباشد استان تعطیل است. چرا منتشر نشود؟
مگه همه نمیدانند اگر غلامرضا تاجگردون نباشد نه خادمی استاندار بود و نه میتوانست اداره کند و نه دو نماینده دیگر
زارع و بزرگواری هر دو با علی اکبر ولایتی بودند و تاجگردون بی جهت زارع را شریک دولتی کرد به آن دولت رای نداده بود. و حالا انتقاد کل اصلاح طلبان استان به تاجگردون این است که چرا زارع و بزرگواری را در انتصابات دولت روحانی سهیم کرده است،
مردم میدانند اگه تاجگردون نباشد هیچ کدام از دو نماینده دیگر و استانداری که خودش را ساداتی میداند! توان هیچ کاری ندارند.
اصلاح طلب اصیل
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که اگه تاجگردون نباشد استان تعطیل است. چرا منتشر نشود؟
مگه همه نمیدانند اگر غلامرضا تاجگردون نباشد نه خادمی استاندار بود و نه میتوانست اداره کند و نه دو نماینده دیگر زارع و بزرگواری هر دو با علی اکبر ولایتی بودند و تاجگردون بی جهت زارع را شریک دولتی کرد به آن دولت رای نداده بود
. و حالا انتقاد کل اصلاح طلبان استان به تاجگردون این است: " که چرا زارع و بزرگواری را در انتصابات دولت روحانی سهیم کرده است
 مردم میدانند اگه تاجگردون نباشد هیچ کدام از دو نماینده دیگر و استانداری که خودش را ساداتی میداند! توان هیچ کاری ندارند
محسن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یک نماینده در سطح ملی است، حتی برای استان های کلان کشور تصمیم گیری میکند، اینکه آقای تاجگردون به شما لطف کرده و در زمینه شهرستانی شدن همکاری داشته لابد خواسته برخی از افراد همان حوزه انتخابیه بوده است چون میدانستند حرف آقای تاجگردون پیش آقای نوبخت بیشتر خریدا داشته، بعدشم جناب دکتر تاجگردون در متن نامه گفته که طبق توافق قبلی یعنی اینکه دیگران هم تلاش کرده اند و این همکاری رو فقط مختص خودش قرار نداده است، پس به فکر تخریب نباشید که دکتر تاجگردون بزرگ تر از این حرفاست
دیل
Iran, Islamic Republic of
بد اخلاق خود کریم بنام هست که نون نسه را میخورد و پارس برافتو را میکند!
گوهرگانی مفتی مفتی استخدام ت کرد ، حالا برو واسه خودت حرف مفت بزن
واقعا متاسفم برای دکتر گوهرگانی که این آدم منافق که همیشه دنبال تاجگردون جو سازی میکند را استخدام کرده است،
مختار
Iran, Islamic Republic of
مگه دروغه!
تاجگردون نباشه ، زارع و بزرگواری هر دوشونن تو تهران گم میشن
زنده باد تاجگردون مجاهد و تلاشگر که بفکر همه استان محرومان است
فقر
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع هنوز مونده تا تاجگردون رو بشناسید. اومده نامه زده یعنی ای ایها الناس من مارگون رو شهرستان کردم. مگه میشه نامه دستی یک نماینده بره توی دست بقیه؟ کار خودشه. من بارها دیدم نامه هاشو واسه این و اون واتساب میکنه. این یعنی ضربه بر زارع و بویر احمد. اما بویر احمدیها زرنگ هستن و فریب ترفند های تاجگردون رو نمیخورن.
سحر
Iran, Islamic Republic of
در آستانه استانی شدن انتخابات مجلس تاجگردون اومده زارع رو خراب کنه اما خودش لو رفت. اینه ماهیت پلید برخی انسان نماها. طرف نماینده حوزه کارای شهرستانی مارگون رو انجام داده بعد تاجگردون بدون اطلاع وی میاد نامه میزنه یعنی ای مردم من مارگون رو شهرستان کردم. اینه ماهیت دروغ و فریب
علی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمات تاجگردون نماینده پر تلاش گچساران و تاسف برای نماینده شهرستان بویراحمد تا جایی که ما در جریان هستیم در دوران اقای هدایتخواه قرار بود هم مارگون و هم لوداب هر دو به دو شهرستان جداگانه تبدیل شوند ولی متاسفانه بعد از چهار سال حال زمزمه شهرستان شدن مارگون را می شنویم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آخه یه نامه نوشته بود که دست نویس بو ،دستورش کو ،اتفاقا هدف فقط بزرگنمایی تاجگردون وتخریب زارع بود.دیگه بسه
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون و زارعی هر دو از نیروهای باشرف و پیگیر هستند. متاسفانه عده ای در بویراحمد در حال برنامه ریزی جهت درگیر کردن این دو نماینده محترم هستند.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هیچی ازدست جناب آقای حاج زارعی ساخته نی ،خواهشن ایقدر خودتونو اذیت نکنید ، جناب حاجی ما بغیراز فاتحه خونیها کار دیگری نداره اگه جایی سراغ داشتید خبر بدید دراسرع وقت اقدام میکنه اجرتان با سیدوالشهدا
بویراحمد غیور
Iran, Islamic Republic of
از زمانی موج استانی شدن راه افتاده تاج به تق لق و د ست پا زدن افتاده که حلا جاپا باز کنه در شهرستانهی استان ولی کور خواند مردم بویراحمد غیورندگول امثال تورا نمیخورند .توپیگیر همان اقوامتان در باشت وحوزه ات باش.
به خدا کار خاصی برای مردم نکردی همان طور که دولت دارد مردم را به فلاکت میرساند.
مشک آن است که ببویید.اگه این سایتها نبودن چه داشتی آقای مغرور عوامفریب
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
...........................................
خطاب به دشمنان زارع:
Iran, Islamic Republic of
زهی خال باطل!
پیوند زارعی و تاجگردون پیوندی ۵۰۰ ساله است.
خطاب به دشمنان زارع:
Iran, Islamic Republic of
زهی خال باطل. پیوند زارعی و تاجگردون پیوندی ۵۰۰ ساله است.
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید این طراحی زیر سر خود تاچگردون هستش
خطاب به دشمنان زارع:
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل!
عده ای در صدد درگیر کردن تاجگردون و زارعی هستند هم در بویراحمد و هم در باشت و گچساران.
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون عوام فریبی بس است این همه بنر با هزینه خودت در سطح استان زدی تبلیغ زود هنگام نبود.
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی تنها در فاتحه خوانی رفتن موفق بوده لطفا الکی بزرگنمایی نکنید اخه همه ما در ناتوانی نمایندمون تقصیر داریم چون رای اشتباه دادیم
ایلم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی یعنی دکتر سیدمصیب افتخاری شجاع. منفعت طلبان را مردم پس خواهند زد.
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی یه نامه ی الکی که هیچ دستوری زیرش نخورده هیچی از ارزش های شما کم نمیکنه... خدا پشت و پناهت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با استانی شدن انتخابات از بویر احمد رای دریافت نخواهد کرد مگر خواب ببیند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
آنچه مسلم است آنچه را که دیگر نمایندگان در دوندگی چند ساله به آن میرسند، آقای دکتر تاجگردون با یک اشاره، یک تماس یا یک یادداشت محقق می کند. و آنچه را که دیگران مصوب کرده اند با یک اشاره دکتر تاجگردون اجرایی می شود. تاجگردون شوخی نیست! یک واقعیت ملی است. نه کسی را یارای تخریب اوست نه مقایسه ایشان با دیگر نمایندگان استان در شأن اوست. تاجگردون را باید با لاریجانی، حداد عادل، توکلی و ... مقایسه کرد که آن هم در جای خود اجحاف به شأن این بزرگوار است. بدون شک هر نماینده ای از استان که دکتر تاجگردون را همراهی کند می تواند در پیگیری امور موکلینش توفیق داشته باشد آن هم به برکت وجود دکتر تاجگردون. عده قلیلی که آفتاب درخشان شکوه تاجگردون رو در آسمان استان و کشور ندیده اند، یا چشمشان بسته است یا ....
گردشگر
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای زارعی مدیران اولی خود را تغییر دهد موفق میشود چون مدیر دلسوز نیستند.
نوری دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
در جوا بویراحمد غیور
جناب دکتر تاجگردون نیازی ب شماها ندارد اون خودش راه یافته ب مرحله بعدیست شما بهتره برا خودتون ی نماینده درست انتخاب کنی ک دو وزیر تو مجلس بشناسدش ا
هرچی دارین از لطف دکتر عزیز ماست
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای خوش ایین نظم استان رابه همزده بااین نفاقی که میان نمایندگان انداخت۰
محروم
Iran, Islamic Republic of
دیگه چیزی از دست شان برنمی آید می خواهن اینتور مردم را گمراه کنند مردم هرحوزه به نمایندگانشان افتخارمی کنند
مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ناراحت نباش تا کیسان را داری
بخدا مردم کوی و برزن و در و دهات بویراحمد تو را دوست دارند و میدانند اگه تاجگردون نباشد استان ک . ب تعطیل میشود
از حسادت ها و تنگ نظری ها ناراحت نباش چون ما هستیم و لشکر مختار ثقفی بساط تنگ نظران ، قومیت گرایان و کوته فکران را برخواهد چید.
مارگون قهرمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تشکر تشکر
محمود،ب،گچ
Iran, Islamic Republic of
باسلام برادران سیاسی بفکر مردم ونکشوندن اونا به بازیهای زشته خودتون نباشید ،،مگر خودتون به تهران یا شهرهای دیگه میرید نمیگید از استان کهگلویه وبویراحمد هستیم حالاچه اشکالی داره فرضا آقای تاجگردون فعالیتی برای هم استانیاش کرده باشه آقای زارع شخص محترمی هستن ووارد این درگیریهای ساختگی نمیشن ،،در آخر کلام بفکر اعصاب مردم باشید
محمود،ب،گچ
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا نظرات من نوشته نمیشود نه توهینه افتراح
و.ت
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون اگرمیتونست برای شهرخودش کاری میکرد
عسکر
Iran, Islamic Republic of
از اقای تاجگردون به سبب اقدام خداپسندانه اش تشکر میکنیم.ایشون فی نفسه کار خوبی انجام داده و جای سپاس است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1