تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۱۱۱۲۳۵

اصولگرایی و اصلاح طلبی در گچساران امروز

۱۴۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بهبود گرجی زادهgorjizadehاین روزها هر کجا میگذری بنرهای بزرگ تاجگردون سر کوچه و خیابونها خودنمای میکنن. این روزها دوباره هیاهوی تبلیغات و موج سازی فضای دیار مظلوممان را آکنده ساخته است. چهارسال قبل  خیلیها یقین داشتند تاجگردون ناجی قطعی آلام تاریخی شان خواهد بود.
خصوصا اینکه بعد از قائله ۸۸ توده وفادار به جریان اصلاح طلبی خیال میکردند غلامرضا تاجگردون همانند شمعی درتاریکی از منافع حریان چپ درمجلس اصولگرا دفاع خواهد نمود و یآس آنان از بسته بودن فضای سیاسی را کاهش خواهد داد.تاجگردون میوه اصلاح طلبی گچساران را درو کرد اما نخبگان اصلاح طلب استان که عمدتا پایبند به اصول و آرمان خاصی بوده اند،هرگز خیال نمی کردند در همان روزها تاجگردون درست مقابل هندی کم دفتر ... استان وضو گرفته و توبه میکند.
سوگند یاد میکند که به ولایت ملتزم و متعهد خواهد بود. این بزرگان اصلاح طلب فکر نمیکردند تاجگردون که نماد اصلاح طلبی بود مقابل دوربین کوچک آقای ... میرحسین موسوی و کروبی را فتنه گر بخواند و از آنان اعلام برائت و انزجار نماید.همان تاجگردونی که همه کاره تشکیلات مهندس موسوی بود و درسمنان و گچساران و ... از آرمانهای جریان اصلاح طلب سخن می گفت و جوانان آرمانگرا را به آینده متفاوت امیدوار میکرد ظرف یکماه درمجلس اصولگرا با لاریجانی و باهنر بیعت کرد و به عضویت رسمی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در آمد.
این روزها همان نخبگان اصلاح طلب و پیش قراولان جریان مدنی استان درسکوتی مبهم و سرد ناظر افول مشروعیت مردمی این جریان هستند. بسیاری از جوانان و تحصیلکردگان تاحدی به جریان چپ وفادار بودند که حاضر بودند جانشان را فدای آرمانهایشان نمایند.درست مثل جوانانی که در قائله ۸۸ هزینه دادند اما از اصول و آرمانهای خود کوتاه نیامدند
زیرکی حاکمیت در تعدیل مشروعیت جریان اصلاحات:
موتورهای محرکه جریان چپ در تهران تعدادشان ازچند ده نفر متجاوز نبود.هدف قرار دادن این موتورها توسط حاکمیت نتیجه های متفاوتی در پی داشت. امثال ابطحی ، تاجگردون و کواکبیان بلافاصله از مشی مورد ادعای خود برگشته و امکان بقا یا بازگشت به دایره قدرت در ازای اعلام انزجار از رهبران جنبش موسوم به سبز،پاداشی بود که جاکمیت به این طیف اصلاح طلبان تواب اعطا نمود.
امثال نبوی، تاجزاده و زید آبادی طیف دیگری از مدیران ارشد و موتورهای محرکه این جریان بودند که حاضر به تمکین وتوبه نشده و هزینه امر را نیز پرداخته و یا درحال پرداخت هستند.این قبیل اصلاحاتی ها اگرچه محبوس و محدود شده اند ،اما جایگاه مردمی و مشروعیت خود را کماکان حقظ نموده و درصورت امکان حضور در عرصه رقابت سیاسی امکان موفقیتشان دوجندان سابق خواهد بود.
اما نکته آشکار ماجرا این است که بخش تعیین کننده ای از نخبگان مرکز نشین چپ،مثل غلامرضا تاجگردون و کواکبیان نشان دادند که اصلاح طلبی آنان منوط به  اقتدارشان خواهد بود و آنجاکه احتمال دوری از قدرت وجود داشته باشد بلافاصله از اصلاح طلبی برگشته و هم پیمان با اصولگرایان میشوند. این موضوع موجب شد تا اصلاح طلبان استان دچار انشقاق شوند.انشقاقی که سکون و سکوت این طیف را در استان و خصوصا درگچساران رقم زده است.
گزینه جریان اصلاح طلب جهت انتخابات اسفند ماه درگچساران چه کسی خواهد بود؟
ازسه حال خارج نیست.یا اصلاح طلبان اصیل به نامزدی تاجگردون بعنوان گزینه اصلی خود تن خواهند داد،یا سکوت خود را ادامه میدهند تا تاجگردون مجددآ به مجلس برود و یا اینکه گزینه جدیدی را به عرصه رقابت با اصولگرایان خواهند فرستاد.
اگر تاجگردون گزینه اصلاح طلبان شناخته شود بسیاری از رهبران این جریان در استان و بسیاری از نخبگان این جریان احساس خواهند کرد که  به آرمانهای تبیین شده خود پشت کرده و مشروعیت مردمی جریان چپ را قربانی اقتدار تاجگردون ساخته اند که عضو رسمی فراکسیون اصولگرایان و رفیق گرمابه وشبستان لاریجانی و باهنر شده و موسوی وکروبی را فتنه گر خوانده است.
از طرف دیگر اگر قرار باشد گزینه ای ورای تاجگردون بعنوان نامزد انتخابات اسفند مطرح گردد بدلایل ذیل امکان موفقیت او کمتر از تاجگردون خواهد بود و همین موضوع موجب دودستگی بیشتر درمیان رآی دهندگان اصلاح طلب خواهد شد.
دلایل سکوت و جمود جریان اصلاحات درگچساران:
۱-تاجگردون گزینه وفادار به این جریان نبوده و نیست و صرفا درپی کسب قدرت و ارتقاء جایگاه شخصی وخانوادگی است و براحتی اعتبار و منزلت این جریان را قربانی تعالی شخصی نموده و مینماید.حمایت آشکار از تاجگردون توسط نخبگان اصلاحات یعنی پذیرفتن وادادگی وسودا سالاری این جریان و اذعان به این امر که اصلاح طلبی صرفا یک دکان است جهت تضمین منافع اقتدار گرایان لاقید ولامرام.
۲-درمیان بزرگان اصلاحاتی گچساران هستند چهره هایی ملتزم و متعهد به آرمانهای فکری و سیاسی این جریان.
اما بدلیل محدودیت منابع مالی از یکسو،عدم همراهی رهبران جریان نظیر سید محمد خاتمی با ایشان از سوی دیگر و مسلح بودن تاجگردون به اهرم های پول و مدیران مدیون و کاریزمای سنتی این خاندان و مهمتر از همه تقسیم آرای اصلاح طلبان میان دو گزینه اصلی و بدلی و عدم امکان شفاف سازی و شکستن تابوی انحصار،ترجیح میدهند سکوت کنند و شاهد رقابت تاجگردون و اصولگرایان باشند.
سکوت میکنند که فردا روز متهم نشوند چرا با تاجگردون اصولگرا همراهی کردید. و گزینه جدیدی به میدان نمیفرستند چراکه به ابزار کسب قدرت بدون تاجگردون مسلح نیستند.واحتمال سوم این است که اصلاح طبان جدا از نتیجه رقابت،رویه خود را تعقیب و نامزدی همسو و هم عهد باخود به میدان  بفرستند تا وظیفه تاریخی خود را به انجام رسانده باشند.
امری که ممکن است پیروزی نامزدشان را در پی نداشته باشد اما در برابر قضاوت آیندگان نکوهش نخواهند شد. وچه بسا جمعیت خاموش را بدون هزینه  به جمع هواداران اصلاحات بیفزایند و مورد حمایت اصلاح طلبان کل استان قرار بگیرند.که بنظر بنده بعید است چنین تصمیمی اتخاذ نمایند.چراکه احتمالا اصلاح طلبان روند را مهمتر از نتیجه نمیدانند.
۳- به نظر میرسد سکوت نخبگان این جریان در گچساران ،رضایت به پیروزی مجدد تاجگردون باشد تا یک گزینه اصولگرا.با پذیرش این هزینه که این سکوت بعد تر موجب شود اصلاح طلبان اصیل ایشان را مواخذه نمایند.
در اردوگاه اصولگرایان گچساران نیز مشابه همین اوضاع مشهود است. با این تفاوت که اختلاف دیدگاه رهبران اصولگرای مرکز با رهبران شهرستانی این جریان  با اختلاف دیدگاه رهبران ملی و شهرستانی اصلاحات ازدوجنس متفاوت است.
بزرگان اصلاحات استان وگچساران با تاجگردون مخالف هستند به این دلیل ابرازی که ایشان به اصول ومبانی فکری جریان وفادار نماند.  با اصولگرایان بیعت نمود و عضو فراکسیون آنان شد در ازای کسب کرسی ریاست دوکمیسیون اعتباری و بودجه ای.اما خاتمی به گزینه ای بجز تاجگردون رضایت نخواهد داد چراکه مراوده و دوستی ایشان با تاجگردونها بسیار فراتر از بزرگان اصلاحات استان است.
همین موضوع شاید موجب شود آقای خاتمی صدای اصلاح طلبان استان وگچساران را بشنود و قانع شود که در حمایت از تاجگردون تجدید نظر نماید یا هم اصلاح طلبان اصیل در رهبری این جریان تجدید نظر نموده و امثال نبوی را بجای خاتمی برگزینند که هویتش غیر قابل کتمان و سودا است. اما در طیف اصولگرا رهبران شهرستانی باهنر و لاریجانی را بدلیل هم پیالگی با تاجگردون ملامت میکنند .لیکن لاریجانی و باهنر بیان میکنند که این هنر ماست که موفق شده ایم مدیران و موتورهای محرکه جریان چپ را وادار به کرنش و تمکین نماییم و این خود یعنی شقاق در جنبش اصلاحات.
آنها چنین میپندارند که وجود تاجگردون درمجلس بمراتب برایشان مهمتر و سودمند تر از گزینه های اصولگرا خواهد بود. با یک تیر چند نشان زده اند. نخست اینکه مردم محروم منطقه نفتخیز ما را بدون هزینه و چالش در صحنه نگه داشته وخواهند داشت.
جریان اصلاحات را در گچساران به لاک سکوت و مماشات خواهند کشاند. و از انجاکه تاجگردون براحتی آرمانهای هم فکران اصلاح طلب اسبق خود را هزینه ارتقای جایگاه شخصی خود مینماید، نوعی پیام به توده ارسال میشود که اصلاح طلبی یعنی معامله گری و فریب.
بدیهی است تاجگردون در مجلس اصولگرا در راس دوکمیسیون مهم قرار میگیرد. مسئولیتهایی که جنبه تشریفاتی داشته و با اندک اشاره رهبران جریان اصولگرا اعتبارات مد نظر آنها بلافاصله توجیه و تآمین خواهد شد. آنها خوب میدانند وجود تاجگردون تواب در جایگاه ریاست کمیسیون بودجه ویا تلفیق ، بمراتب مفید تر از امثال توکلی یا مصباحی مقدم خواهد بود.
اقتصاد دانان اصولگرای مجلس به هر قیمتی حاضر به تمکین در برابر لاریجانی و باهنر نبوده و نخواهند بود لیکن غلامرضا تاجگردون که توبه کرده و تلاش میکند جایگاه شخصی خود را تعالی بخشد همواره در برابر خواست آنان تمکین خواهد نمود.
درحالیکه اصولگرایان گچساران تلاش میکنند به اجماع برسند و بی توجه به روابط باهنر ولاریجانی با تاجگردون، راه آرمانی خود را میروند و بقول خودشان انجام وظیفه میکنند،اصلاح طلبان مدعی جامعه مدنی و مردم سالاری در گچساران در سکوتی سرد بسر میبرند ودرپی آرمانهای تبیین شده خود دغدغه مردم سالاری بروز نمیدهند و جسارت معرفی نامزدی جدا از تاجگردون را بروز نداده اند.
آنها به تبعیت از خاتمی (علیرغم اینکه میدانند تاجگردون سواگر و واداده است) اکتفا نموده اند تا تاجگردون آرمانهایشان را سودای قدرت خود نماید.
البته درحوزه بویراحمد و کهگیلویه اوضاع متفاوت خواهد بود. در این دوحوزه اصلاح طلبان  درصورت عبور از فیلتر شورای نگهبان،بدون نگرانی جدی از عدم اقبال عمومی امر میتوانند گزینه های مورد نظر خود را به میدان رقابت بفرستند.گزینه هایی که قطعا بلحاظ فکری و ماهوی تفاوتهای اساسی با تاجگردون خواهند داشت.
آنچه بیش از دیگر موضوعات واجد اهمیت تاریخی خواهد بود این است که اصلاح طلبانی که داعیه اصالت و مردم سالاری دارند و میانه ای با تابو سازی و انحصار قدرت ندارند؛ در قبال سکوت و مماشات امروزشان در مواجهه با شارلاتانیزم و سوداگری سیاسی فردی که خود را نماد اصلاحات استان میداند اما رسما اصولگراست در آینده چه پاسخی برای اقناع توده خواهند داشت.
آیا یک یا دو تن انسان ملاک اصلاح طلبی ایشان بوده یا سلسله اصول و آرمانهایی که بدان اعتقاد داشته و برای تحققش هزینه داده و اماده اند هزینه بپردازند برای ایشان ملاک و معیار است؟ هشت ماه پیش روی آزمونی تاریخی برای این طیف سیاسی مدعی شایسته سالاری و جامعه مدنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صالح
Iran, Islamic Republic of
چقد مسخره است ، ...در .اصولگرایان .و فولادی دارد و باز دوباره با مصر. از اصلاح طلبی بزند
احمد
Iran, Islamic Republic of
بهیود جان تو برو پیش فولادی و جعفری کاری به اصلاحات نداشته باش
راستی ...چنده؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی چرت نوشتی
بهپوک
Iran, Islamic Republic of
شما چه کاره جریان اصلاح طلبی هستید؟ یک روز آویزان فولادی و یک روز سی قدرت و یک روز جعفری؟
شما دنبال تفرقه بین اصلاح طلبان نباشد.
هر کاری کردید نتوانستید تفرقه بین اصولگرایان را درس کنید و بلکه بیشتر تفرقه ایجاد کردید. حالا دوباره میخواهید بین اصلاح طلبان تفرقه و نفاق کنید
آدمهای بیمار و حسود همیشه در جامعه منفور اند
Iran, Islamic Republic of
حرف .نزن
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
برادر بهبود ما اصولگراین به آدم های بدنام و منفور احتیاجی نداریم
عشایر قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای مجترم لطف فرمایید اول خود را اصلاح کنید مگر یادت رفته در جلوی بیمارستان باشت ...........................
Iran, Islamic Republic of
حرف .فهم
داشته باش
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
سخنی با برخی بظاهر اصلاح طلبان ساده لوح گچساران



دکتر تاجگردون شباهت زیادی در منش سیاسی به مختار ثقفی رهبر شیعیان عراق دارد.

مختار ثقفی رهبر شیعیان عراق که در حوادث کربلا غایب بود یا به نوعی گوشه صحنه ماجرا قرار داشت و همه فکر میکردند یک شیعه ۲۴ عیار نیست و آدم سازش کاری است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



البته این را به ظاهر تندروهای شیعه آن زمان که حسین حسین گفتنشان گوش فلک را کر کرده بود و هنگام حادثه کربلا به کنج خانه هاشون فرار کرده بودند میگفتند.خودشان مرد نبودن اما هی به مختار میگفتن نامرد!!!!!!!!!!!



وقتی مختار ثقفی به بیعت عبدالله بن زبیر که حد وسط امام علی(ع) و معاویه بود رفت همه شیعیان عراق به مختار و مرام او شک کردند و گفتند چرا مختار که شیعه علی (ع) بود باید با دشمن امیرالمونین یعنی پسران زبیر بیعت کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اما تاریخ با گذر زمان پرده ها را کنار زد و معلوم شد این تاکتیک مختار ثقفی بوده.فقط چند نفر از نزدیکان مختار ثقفی از قبل میدانستند چون مختار را خوب میشناختند.



مختار ثقفی به وقتش شبانه از شهر و سپاه زبیر در مدینه بیرون میرود و به جمع هوادارانش در عراق می آید و با گرد آوری سپاه بزرگی از دوستاران امام علی (ع)و امام حسین (ع) در عراق بر علیه آل یزید و آل زیاد شورش میکند و انتقام شهدای کربلا را از کوفیان نامرد میگیرد.

کاری که مختار ثقفی کرد هیچ کس نکرد بخصوص آن نامردهایی که ادعای شیعه بودنشان گوش فلک را کر کرده بود و حسین حسین زیاد میکردند و فرزند پیامبر را به دشت کربلا کشاندن و اورا تنها گذاشتن عرضه نداشتن انجام بدهند.اما مختار که بقول آنان سازش کار بود انتقام گیرنده شد.


داستان دکتر تاجگردون شبیه مختار نیست اما مسلک و مرام تاجگردون خیلی شبیه مختار ثقفی است.

یادمان نرود امام علی (ع) تنها کسی بود که مدال لیاقت را در کودکی بر سینه مختار چسباند و گفت مختار تو در آینده کار بزرگی انجام می دهی که این مدال یعنی من به آینده مختار امیدوارم.

همان طور که دکتر تاجگردون تنها فرزند زاگرس و استان کهگیلویه و بویراحمد است که از سید محمد خاتمی مدال لیاقت دریافت کرده است.پس بیخودی کسی نگوید تاجگردون اصلاح طلب نیست.شما اول برید مدال لیاقت بگیرید بعد بیایید حرف مفت بزنید.



برید تاریخ بخوانید تا مثل توابین کوفه نباشید که جایی که باید تند رفت آرام رفتند و جایی که باید آرام میرفتند تند رفتند.

روزی به مختار انگ سازشکاری چسباندند اما همان مختار و طرفدارانش فریاد یا لثارات الحسین را در شهر پیچاندن و انتقام تمام ظلم های روز کربلا را از حلقوم دشمنان پس گرفتن.


سیاست ورزی شایسته هر کسی نیست.

البته قیاسم برای فهم مطلب بود وگرنه شان مختار ثقفی شهید راه کربلا خیلی بیشتر از اینهاست.

بدرود
اصولگرا عاقل
Iran, Islamic Republic of
بهبود خان ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
نانوك
Iran, Islamic Republic of
من اصلاحطلبم.ولی خدایی به من چه تاجگردون چیکارس همین که نماینده بسیار مقتدریه و شهرمو و استانمو آباد میکنه بسه اصلا بره طرفدار احمدی نژاد مهم بدبختیه شهرمه که یکی بیاد درستش کنه اصلاحطلب و اصولگرا کیلوچند بیخیال عمو
دیلمیان
Iran, Islamic Republic of
،،،،؟؟ تنها نماد بهبود گرجی زاده
فضلولک
Iran, Islamic Republic of
لطفا برای اصلاح طلبان اشک تمساح نریزید چون بیاز به قیم ندارد این حرف ها ناشی از دردی می باشد که از درون خودتان احساس می شود سر انجام باید استانه تحمل خودتان را بالا ببیرید اش وکشک خاله است چون چهار سال بعدی هم ایشان نماینده است بی خیال باش از درد دلم مپرس
بی حال
Iran, Islamic Republic of
خدا کند این حرف های تو خالی را این برادرمان از روی غرض ومرض بیان نکرده باشد چون ماهیت ایشان نه تنها برای اصلاح طلبان بلکه برای اصول گرایان هم مشخص است
دوست
Iran, Islamic Republic of
دکتر١- اینجا فیسبوک نیست که عکس خانوادگی زدی
٢- از کی تا حالا دلسوز اصلاحات شدی
٣- به نظرم تحلیلت بسیار خیالی و توهم زده است
باشت
Iran, Islamic Republic of
قلبت از کجا میسوزد بهبود ،بخدا دلم برات میسوزه .دکتر تاجگردون این بارم پیروز است.ولی کجا اتیش گرفته ای بگو خاموشت کنیم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بهبهود بزودنبال زندگی
عباسی
Iran, Islamic Republic of
برو بنده خدا پی کارت.هر چی دور حاج غلام گشتی که یه پستی بهت بده فایده نداشت حالا اومدی میخوای به زور پست ببگیری.یکی از مهمترین ویژگی های جریان تاجگردون اینه که تمام مخالفینش آدمای خوشنامی نیستند
سید
Iran, Islamic Republic of
بنازمت دکتر اخر تحلیل بود
حسن 2
Iran, Islamic Republic of
حاج علی فولادی پیروز میدان انتخابات
Iran, Islamic Republic of
عقده وجودتو گرفته
هنوز نتونستی ببینی دکتر تاجگردون هدفش خدمت به مردمه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هیچ شکی وجودنداره که دکترتاجگردن به لحاظ کارنامه کاری وسیاسی ازتمام رقبای خودش یک سروگردن بالاتره وبی تردید اگرکسی قرارباعث پیشرفت شهرواستان بشودایشان هست
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی شما مثل خیلی از کارمندان ادارات قصد داری خودت رو به زور به تاجگردون تحمیل کنی.برادر عزیز پست گرفتن که زوری نیست اگر دیدی آقای قائدی پست گرفته ماله اینه که اداره اطلاعات باهاش مشکل نداشت ولی شما خودت بهتر میدونی وضعیت پروندت چطوره.......
کمایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی خاک بر سر من که بهبود گرجی میاد از تاجگردون انتقاد میکنه.یعنی غیر از اینکه آدم کور باشه این همه عشق و علاقه مردم به وکیلشون رو نبینه.البته خانواده گرجی سابقه طولانی در مخالفت با نظر مردم دارند
Iran, Islamic Republic of
فقط مونده بود این اقا تحلیل کنه … الحمدالله
د
Iran, Islamic Republic of
دکتر از زاهدان ومحصولاتش چه خبر
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت فرآموش نمیکنم تو یه جمع گفتی اینکه تاجگردون داره آب از رود زهره میکشه واسه روستاها در حقیقت سرپوشی بر این مسئله است که میخواد آب برای باغ پدریش بیاره و من ماه ها به تاجگردون بدبین بودم تا بلاخره خودم رفتم از مردم روستاه های ترک زبان و لر زبان در مورد طرح پرسیدم و همه مردم میگفتن کسی که این حرف رو زده بیماره چون اصلا قرار نبوده و نیست که آب به سمت قبرستون گچساران برده بشه که ۲ هکتار زمین پدری تاجگردون رو آبیاری کنه.آقای گرجی برو از محضر خدا توبه کن که خیلی به تاجگردون تهمت زدی.البته اگه اصلا اعتقادی به این چیزا داری
عنا
Iran, Islamic Republic of
بابا تو این حرفای خاله زنکی رو ول نمیکنی.الان یعنی فکر کردی داری سیاست ورزی میکنی.بابا مردم بهت میخندن.حداقل آبروی مرحوم پدرت رو حفظ کن
آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی حضور در هر عرصه ای محتاج حداقل ایی است که سیاست یکی از مهمترین این عرصه هاست.حضرتعالی چه سابقه سیاسی در منطقه داری که فکر کردی میتونی برای جریان اصلاحات نسخه بپیچی.شما که کل زندگی و حیاتت از دولتی سر موحد و نفوذش در دستگاه قضاست پیش خودت چه فکر کردی که میای برای جریان اصلاح ظلب مطلب مینویسی.آقای محترم جریان اصلاح طلبی گچساران خود دارای دیدبان های بینا و بصیر است و هر وقت به مصلحت ببیند اظهار نظر میکنند.
کارمند فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی خاطر شریف هست که سال قبل که با اعتماد به نفس اومدی برای مجلس ثبت نام کنی هیئت اجرایی شهرستان به جرم چه مسائلی حضرتعالی رافاقد حداقل های لازم برای حضور در عرصه سیاسی یافت.شخصا گمان نمیکردم با برگه ای که تو دستت گذاشتم دیگه گرد سیاست بگردی ولی مثل اینکه کلا تو توهمی
Iran, Islamic Republic of
حرف
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر جناب گرجی زاده.
بام نوشت
Iran, Islamic Republic of
تو که به قول خودت اصول گرا بودی حالا چی شده از اصلاح طلبی دم میزنی.بابا تاجگردون خودش ختم همه این مسائله.بنده خدا مردم خودشون ختم همه این مسائل هستند
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی کی فرصت کرده مطلب بنویسه.ایشون حسابی این روزا سرشون شلوغه.نمیدونم بنرهای تبریک تاجگردون رو کی تو شهر پاره کرده.شما نمیدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جکسون
Iran, Islamic Republic of
خواهشا نظر نده
جکسون
Iran, Islamic Republic of
حتما یکی از اون نخبه ها تویی
رای برگشتی
Iran, Islamic Republic of
جالب است
پیمان ازگچساران
Iran, Islamic Republic of
عشق است تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
.نتخاب کردنتون
عشایر قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جان خودت برو خودت را اصلاح کن
چه گوارا
Iran, Islamic Republic of
براوو دکتر عزیز
شب این دیار قطبیست امید راگردنکشان ساخته اند انتظار هیچ بهاری نیست.....
گشمرد
Iran, Islamic Republic of
متنت هم مثل پرونده پزشکیته دکی
Iran, Islamic Republic of
ب تو چه
اصلاح طلب معتدل
Iran, Islamic Republic of
باسلام،جناب آقای گرجی چندنکته رادرخصوص مطب شما عرض می کنم
۱-خیلی انتظار نمیرفت جنابعالی با سابقه مخالفت خانوادگی با خانواده تاجگردون بهتراز این در مورد ایشان قلم بزنید
۲-نیک میدانی ومی دانیم تمام اهرمهای امنیتی وفیلترهای جامعه در دست یک طیف بوده،هست وخواهد بود.پس پافشاری بر به قول شما آرمانها وعیده ها ودیگر مسائل اصلاح طلبی جز انزوا ردصلاحیت ودوربودن از سیاست جامعه چه ارمغان دیگری رابرای این مردم درپی خواهد داشت
۳-آیااین نیست که مادامی که سیاست وجود دارد باید با دست خود پاستور وبهارستان را تقدیم مخالفین نماییم؟
۴-درمورد آقای دکتر تاجگردون باید عرض نماییم به نظر می رسد ایشان انسانی عاقل وباتدبیر می باشندچراکه با چنین تدابیر حکیمانه ای مسیر رابرای بروز استعدادهای جوانان ونیروهای توانمند جامعه فراهم می نمایند
۵-اینجانب خود اصلاح طلب معتدل هستم ، مگر قراراست درجامعه اصلاح طلب واصولگرا برای یکدیگر سلاح بکشند وگروهی گروه دیگر را نابود کند،که چنین تفکری در مورد هرکدام از دوگروه مردود بوده ومصداق خیانت به ملت، شهدا و جامعه ایران می باشد
انشاالله روزی فرارسد که ضمن احترام به تفکرات همدیگر به دنبال نزدیک کردن نزدیک ترکردن همه سلیقه های موجود درجامعه باشیم تا دشمنان قسم خورده این آب وخاک نتوانند در دل جامعه رسوخ پیدا کنند
نستوه
Iran, Islamic Republic of
اقابهبودشماکه مال این حرفهانیستی اولاتاجگردون هیچوقت موسوی وکروبی رافتنه گراعلام نکردوتوبه هم نکردزرنگترازشماافرادی هستندکه اگرتاجگردون به اینصورت عمل کرده بودتوبوق وکرناکرده بودندحداقل این مطلب رابه شخص دیگری میزدی چون مردماهیت شمارامیشناسندشماپارسال این موقع ازتاج تعریف میکردی چون فکرمیکردی ریاست درمانگاهی رابهت میدهندهرچه واسطه پیش حمیدتاجگردون فرستادی دیدی فایده نداره چون همه میشناسنت طرف هرکاندیدی بروی به ضررشه بنده خداباابروفامیل بازی نکن
قلابی
Iran, Islamic Republic of
ادمی که دشمن تاجگردونه نمیتونه واقع بین باشه
20
Iran, Islamic Republic of
افکار متحجرانه اصولگرایی داری. باور کن در حال ترکیدنی
دوست
Iran, Islamic Republic of
باید ماهم مثل مردم سمنان دست رد به سینه وادادگان بزنیم . تاجگردون مردم و اصلاحاتو هزینه خودش کرده.اصلاحات ملک بلامنازع تاجگردون نیست. یک آرمان ماندگار و استواره. متن خوبی است.
جانم فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
زمان شاه داخل هر ایلی یه خان بود و چند خانواده اسم رسم دار/
سپاس
Iran, Islamic Republic of
بنده خداحداقل حرمت مرحوم پرت رانگهدارعزیزم همه که میشناسنت چ کاره ای
فاخر
Iran, Islamic Republic of
باید ////باشت وباوی حیف تاجگردون که تونقدش کنی
دوست
Iran, Islamic Republic of
یعنی۷۰ هزار رای مخالف تاجگردون واقع بین نیستن؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم شرمش میشه که این جملات به ناحق رابخواند.آقای .به نظرم اگربرایت کامنت نمی گذاشتم بهتربودچون می دانم که این جملات رانه یک ماه بلکه یکسال باهمکاری دوستانت نوشتی.اولا اگرفتنه ۸۸نبودشما ودوستانت بایدچه می نوشتید.؟نظام میرحسین موسوی وکروبی وبقیه نامزدها راتاییدکردکه مردم به آنهارای بدهند.ولی مردم نگفتندکه آنهابیایندوشهرراآتش بزنندوآسایش راازمردم بگیرندوکارهای خلاف قانون انجام دهند.بعدش آقای تاج گردون درکجا ودرکدام روزنامه یا سایت یاسخنرانی ازمیرحسین حمایت کرد؟جناب گرجی ای کاش درحرفهایمان همیشه حقیقت رامی گفتیم .خودت میدانی که هیچ کس ازنظرعلم وشجاعت ووفاداری به نظام مثل دکترتاج گردون نیست .بعدش برادران لاریجانی دارای قدرت بالای درکشورهستند.ولذااگرشمابرکرسی ریاست شبکه بهداشت باشت یاگجساران تکیه می زدی آیاجیزی می نوشتی.وتاج گردون برای مردم کارخوب انجام میدهدشما دنبال اصول گرا واصلاح طلب هستی ؟.میدانی که مسئولیتهای تاج کردون به اندازه یک کتاب صدصفحه ای است .کاش سوابق کاری خودت را هم می نوشتی .باانصاف .تاج گردون فردی فراجناهی وملی است برای ایران .مردم شهرهای دیگرمی گویندکاش ما یک تاج گردون داشتیم ولی شما........بقیه استانهای دیگر می گویندعسلویه دوم گچساران است درهرکوی وروستا وسایل سبک وسنگین کارمی کنندولی شما ازیک تبریک ناراحت می شوید؟آقای گرجی .این رابدان ومیدانم که میدانی .مردم درانتخابات ۹۲حماسه سیاسی آفریدندودر۷اسفنمد۹۴برگ زرین دیگری برافتخارات خودخواهندافزودوباانتخاب حداکثری وباآرابسیاربالابه معماراقتصادایران دکترتاج گردون درآبادنی شهرودیارشان سهیم خواهندبود.وهیچ عاملی نمی تواندمردم را ازسربازولایت ونگین سبزبهارستان دوربیندازد.تاج گردون رزمنده .جانبازجنگ تحمیلی وازخانوادهمعظم شهیدان وازمدیران ثابت د
قدم نظام مقدس جمهوری اسلامی است .شماباکلمات بازی می کنیدولی مردم می دانندکه چه کسی وچگونه برایشان کارمی کند.ازجاده ,آسفالت .روشنایی,ورزشی ,کشاورزی,بهداشتی وهزاران هزارکارهای دیگرانجام داده است که برای مردم دراین برهه اززمان که تحریمهای ظالمانه براقتصادنوپای ما حمله کرده بسیارخشنودکننده است.لذامدیران شهرهای باشت وگجساران درآرامش وبدون ازهیاهوکارهای خودرادنبال می کنندوبه آینده امیدوارترهستند.چون می دانندکه دوربعددکترتاج گردون برکرسی ریاست مجلس خواهدنشست وچشم حسودان کورخواهدشد.لذا........تاج گردون مردبی ادعا.
6209
Iran, Islamic Republic of
صحبت کردن شما تو این برهه از زمان مثال صحبت کردن هنون کلاغه...که مثال لری خودمون هم هست...گپ نزن
نانوك
Iran, Islamic Republic of
کوو نظر من؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
در این که تاجگردن اصلاح طلب نیست هیچ شک و شبهه های برای اصلاح طلبان وجود ندارد. اظهر من الشمش است.
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
کسی که مردم دهدشت را توصیه می کند که به بزرگواری رای دهند کجا می تواند اصلاح طلب باشد؟؟!!
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
بغض و کینه شما کاملا" مشخصه،ولی آقای نسبتا" محترم اگر کسی بخواد مثل تو فکر کنه که باید تو مملکت هر روز جنگ و خونریزی باشه،تاجگردون اصلاحطلبه ولی با کسی سر جنگ نداره و دنبال آرامش تو مملکته،دوستی با لاریجانی و باهنر هم کار بسیار خوبیه،از قبل هم حاج غلام با بسیاری از اصولگرایان دوست بوده
مندنی
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
امید
Iran, Islamic Republic of
/جان گذشته تو یکی برا همه رو شده
عبور
Iran, Islamic Republic of
بهبود یادته دفعه قبل هم شبنامه پخش کردی؟ این حرفها دیگه قدیمی شده
داریوش
Iran, Islamic Republic of
نوشته خوبی بود نکات مهمی را بیان کرده بود
قابل توجه سینه چاکان تاجگردون
کتاب
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم بالاخره یک نفر که بعد از سالها برای این شهرستان داره کار میکنه را یه عده چرا دارن خراب میکنن.
دلاوری نویی
Iran, Islamic Republic of
جون خوت هرگفت رطب توبرویه جا بطپ،حیف قلم کاغذ،کبنا خواهشا ارزش نویسندگان را باچاپ چنین مطالبی پایین نیاورید،هرکس که تونست بنویسه بابا ای داد که مباید چاپ بشه.
عدل نژاد
Iran, Islamic Republic of
پروردگارا کار دنیا به کجا کشیده که..,.,.,.نه تنها اجازه کار در نظام پزشکی رو پیدا میکنه که فرصت پیدا میکنه.ین میراث شوم .برای سرزمین ماست
کبری
Iran, Islamic Republic of
گرجی جان این اعتماد به نفس..میفهمم چطور تونستی از ..,i.. نکنه از این ,که .,.میکنی؟!!!!!!!!
آرمان
Iran, Islamic Republic of
ایها //.یعنی اگر همه تصمیم بگیرن به حسن رای بدن اینا برای اینکه فرق داریم به حسین رای میدن.البته تعجب میکنم این همه اصرار دارید که نشون بدین با بقیه فرق دارید چون واقعا با بقیه مردم باشت و گچساران چه در بحث

و مباحث دینی و مکتبی و چه در سایر مسائل سیاسی کاملاً ضدیت دارند.همه میدونند که شما و اوایل انقلاب /بودید و چند سال اصولگرا شدید و حالا هم که ..... واقعا که هر چه بد تاجگردون رو بگید باعث محبوبیت بیشترش میشید.
میکائیل موسوی
Iran, Islamic Republic of
داریوش جان به قول دلاوری نویی هرگفت رطب توبرویه جا بطپ.نکات خوبش کجاش بود حالا طرف بهت زنگ زده که برو یه کامنت واسم بزار اومدی یه راست سر کامنت نویسی.
روزبه ت
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج گردون باعث افتخار ماست.
ترک
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم درست گفته
حالا خارج از هر جریان سیاسی
آفتابگردون هستن ایشان تاج
به دلیل به دست آوردن موقعیت
سابقه دارن قبلا در استان در بودجه وسر اون بنده خدا را ...
کلااز مردم پته میسازند
کن
Iran, Islamic Republic of
یاحق
خرم
Iran, Islamic Republic of
برو بابا جمع کن تو کجا و اظهار نظر در مورد دکتر تاجگردون اصلا تو در حدی نیستی که بخوای در مورد هم چه کسی که جانباز و برادر شهید و اقتصاد دان کشور کنه فقط این را میدونم که تو یک قاتل هستی ,
مجيدعسكري
Iran, Islamic Republic of
سی بهبود تو هم سی مو آدم وابیه برو جمع کن کاسه و کوزهت را و گر نه تو این محله بارت میکنم سینه چاک دکتر تاجگردون
کمائی
Iran, Islamic Republic of
.. ،.نین چیزی نوشتی ، تو کی هستی که بتونی پسره .ی بار کنی آخرین بارت باشه از این .بزرگ و اضافی می کنی ، .
کریمی
Iran, Islamic Republic of
جناب بهبود گرجی توهم خانواده ای هم شان خانواده تاجگردون داری ، مخصوصا مرحوم براد بزرگتان که بعد از سی سال از مرگشان هنوز همه مردم از خوبیهایش یاد می کنند ، و می توانستی با رفتار خوب و متشخص ومتناسب با آرمانهای امام عزیز نیز مثل آقای تاجگردون موفق باشی ، حالا که از این بی نصیب ماندی .....، ضمنا شنیده ام که امسال خانواده ات از طرفدارن سر سخت تاجگردون هستن
Iran, Islamic Republic of
برو به همین بچه بچسب
برو
Iran, Islamic Republic of
ای مغرض تو اگر دنیارا پراز بدگویی درمورد تاجگردون کنی سیر نمی شوی چون همیشه دلت جای دیگری درد مکند.تاخدا یار باسلطان مپیچ.
گرمسير
Iran, Islamic Republic of
بهوش باشید :تاج اصلاح طلب نیست ، فقط رای اصلاح طلبان را می خواهد وبس.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
. به تو هم میگن بچه باشت و باوی حالم بهم خوره .
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر ضمن احترام برای شما بذارید باهرنام ونشان برای این استان وخصوصا مردم گچساران وباشت کارکنن اگر اصول گرا بودند ازهمین الان اصولگرایان برایش خط ونشان نمی کشیدن . دوم دراین زمونه به راحتی هرکه رابخوان فتنه گر میخونن لازمه فقط بگن میرحسین دیگه آخر عمر مثل حاج بهرام مهره سوخته میشه
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
/من بهتر از همه شما رو میشناسم... بهتره بری به //....رو انجام بدی... تو رو همه میشناسن... میتونم به جرات بگم تنها کسی که تو این چند سال به باشت خیانت کرد خود تو بودی.. یادت میاد چند سال پیش با آقای.... در باغهای کلاغ نشین به متنهای /آمیز در مورد وکیل مردم دکتر تاجگردون مینوشتی.. اینها همیشه تو ذهن مردم هست..
میلاد موسوی
Iran, Islamic Republic of
بابا کلا ملت توهم زدن.این دیگه کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیال
Iran, Islamic Republic of
درج اینگونه مقاله ها همراه با شاهد و مدعا بیشتر با هدف ریزش رای مردم و اصلاحطلبان صورت میگیرد. پس به هوش باشید.
ممد کرمی
Iran, Islamic Republic of
..که از حاج غلام عیب میگیری.واقعاً یعنی دنیا اینقدر مسخره شده؟؟ خوب یادمه چهارسال پیش همش بد تاجگردون رو میگفتی بعدش که نماینده شد دوباره افتادی دنبالش وقتی دیدی محلت نمیزاره شروع به .کردی. ...شخصیت سیاسی داشته باش زشته یه روز اصول گرایی یه روز اصلاح طلب باطناً هم که همیشه .بودید.مردم میشنون این حرفارو ..رو بیشتر از این نبر مردم میدونن هدف آدمای کوچکی مثل تو چیه .خیلی توانمندی هموم مرکزت رو خوب اداره کن بقیه جاها پیشکش
افخمی
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی اصول گرا و اصلاح طلب شعبی از مردم هستند.شما اول خودت رو قاطی مردم کن بعد در مورد این مسائل اظهار نظر کن
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
جناب بهبود گرجی
بحمدلله گرچه نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا در اداره مدیریت کشور اختلاف نظر با هم دارند ولی همه پایبند به نظام و ولایت و رهبری هستند
ضمنآ طرفداران هر دو گروه به هویت جنابعالی و خانوادتان کاملا مطلع هستند لذا هیچ انسان فهمیده و عاقلی در منطقه گچساران و باشت تحت تاثیر مطالب مغرضانه شما قرار نخواهد گرفت بلکه شاکر شکر خدایند که دشمنان آقای تاجگردون را خداوند از چارپایان احمق تر آفریده است.
....
قعله باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای بهبود گرجی
افراد زبون و فرومایه مانند مگس روی ناپاکی ها و آلودگی هامی نشیند و به دنبال نقاط فاسد میگردد. و مواضح صحیح و سالم را ترک میکند . اکنون نامه نگاری شما علیه دکتر تاجگردون شبیه عمل مگس میماند.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای بهبود خان تو بهتره خودتو با هم نوعان خودت مقایسه کنی و باراشون نامه نگاری کنی
Iran, Islamic Republic of
بابا بیچاره یه حرفی زد خودشم پشیمونه //اینقد دیگه /سکته کرد خونش گردنتونه ها ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای بهبود گرجی، در مورد هم نوعان خودت اظهار نظر کن، خودتو به قد بزرگان نزن، هیچ عددی نیستی، انشاءالله امسال آرا دکتر تاجگردون رو میبینی که چقدر رشد کرده
شهر ویران
Iran, Islamic Republic of
د زاهدانی مدیون موحده
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب گرجی زاده خیلی کم طاقتی کردی وگرنه میشد تاجگردون رو راضی کرد یه پستی بهت بده.اما متاسفانه بازم زدی جاده خاکی و همین طور داری تخته گاز اشتباه میری
قشقایی ع س
Iran, Islamic Republic of
شما کی هستتید که بتونید نظر بدید حیف تاجگردون که شما درباره او نظر می دهید
همشری
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی /یکی نشناسه //میکه شاید کسی باشی .شمادراول یک //هستید.دوم /..سوم /../چهارم زمان دانشجویی ..دکه اتووس /گرفتن ../ /کردن گرفت ///
دیگه //خودتو بسته این /که درکارنامه درخشان شماست ..
باخداباش پادشاهی کن
بی خداباش هرچه خواهی کن
همسایه
Iran, Islamic Republic of
مت..
باشتی
Iran, Islamic Republic of
س.
مجتبى
Iran, Islamic Republic of
/. /بیا اسم تاجگردون. روببر
Iran, Islamic Republic of
سلام سخن اول با عزیزان کبنا در پایین همین کادر مرقوم فرموده اید نظرات حاوی توهین و......منتشر نخواهد شد کامنت های که یقینا دیده میشود ومملو از توهینه چرا منتشر میشه واما بعد ..دوستان خدا وند اشرف مخلوقات را به این دلیل به نوع بشر اختصاص داد که از نعمت شاخ بی نیاز بودیم وعلم کلام اموختیم تا بتوانیم ازاین راه باهم دیگر ارتباط بگیریم من تاجایی که هر دوطرف مقاله نویسنده ومورد خطاب را میشناسم در شان چنین حرفهاوکامنت های حیدر نعمتی وچاله میدونی نیستند برتری ادمها نسبت به دیگران صداقت در گفتارشان واعمالشان هویدا میشود مقاله جناب دکتر گرجی یک نظر فردی وشاید تحلیل بخشی از جامعه نیز باشد اما اینکه هرکس باتاجگردون مخا لفه فلان است والخ توهین به هفتاد هزار رای دهنده ای است که باایشان در دوره گذشته مخالف بودن ولی همیشه یادمان باشد در نقد وجوابیه انگونه باشیم که از مسیر ادب خارج نشویم واین تالارهای گفتگو برای شاخ وشونه کشیدن نیست لطفا منطقی حرف بزنیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کامنتها حکایت از نوعی وابستگی های غیر طبیعی دارد دوستان یادمان باشد خداوند به ما شاخ نداد چون منطق و علم وادب هدیه فرمودند ونیازی به شاخ احساس نمیشه یک نفر نظری داده یک ادم تحصیل کرده وپزشک این جامعه باسوابق تحصیلی مشخص در خصوص وکیلش ایا درست میگوید یانه به متن جامعه و ادرس های که داده رجوع کنید اگر اشتباه بو بهتر وگرنه شاید کمکی باشه به همهی مردم این استان محروم پس ناسزا و توهین وافترا ......از ادم بامشخصات اشر ف مخلوقات بعیده
شهروند بدون بیمه
Iran, Islamic Republic of
سلام سخن اول با عزیزان کبنا در پایین همین کادر مرقوم فرموده اید نظرات حاوی توهین و......منتشر نخواهد شد کامنت های که یقینا دیده میشود ومملو از توهینه چرا منتشر میشه واما بعد ..دوستان خدا وند اشرف مخلوقات را به این دلیل به نوع بشر اختصاص داد که از نعمت شاخ بی نیاز بودیم وعلم کلام اموختیم تا بتوانیم ازاین راه باهم دیگر ارتباط بگیریم من تاجایی که هر دوطرف مقاله نویسنده ومورد خطاب را میشناسم در شان چنین حرفهاوکامنت های حیدر نعمتی وچاله میدونی نیستند برتری ادمها نسبت به دیگران صداقت در گفتارشان واعمالشان هویدا میشود مقاله جناب دکتر گرجی یک نظر فردی وشاید تحلیل بخشی از جامعه نیز باشد اما اینکه هرکس باتاجگردون مخا لفه فلان است والخ توهین به هفتاد هزار رای دهنده ای است که باایشان در دوره گذشته مخالف بودن ولی همیشه یادمان باشد در نقد وجوابیه انگونه باشیم که از مسیر ادب خارج نشویم واین تالارهای گفتگو برای شاخ وشونه کشیدن نیست لطفا منطقی حرف بزنیم
تازیانه
Iran, Islamic Republic of
والا جگر داره واقعیت رو میگه
جیرجیرک
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت گرجی، اول این ک انشاءالله نوشتار در پی مشکلات گذشته دو خانواده نباشد، امابعد اونا ک باید بدونن میدونن ک اقای تاجگردون ن ب چپ ن ب راس تمایلی ندارن و تکنوراتی تمامن، و چنان ک همگان دانند هیچ چپ یا اصلاح طلب شناسنامه داری از آیشان حمایت نکرد،واقای تاجگردون با سکوت خود چنان کرد ک هر ک از ضن خود سد یارمن،! شما بقول حافظ همه عیبشو گفتی حسنشو هم بگو، واقعیت آینه ک برنامه و بودجه مجلسو با سکوت سیاسی وتوانایی علمی بدست آورد،بقول دکتر ن ک همه چی دانم اصولآ در ای دیار کاردانی نبود ب ایشون رسید شما هم زیبنده نبود عکس خانوادگی با اظهار فضل!!!
جیرجیرک
Iran, Islamic Republic of
آقا بهبود آقا غلام تکنو کراته، ن چپ ن راس، بدون ایدئولوژی درخدمت علم، فریاد اصلاحات سر نداد فرصت طلبی رو داند ک چیست،ب قول حافظ همه عیبش گفتی حسنشم میگفتی، شاید اگ منصفانه نقد میکردی چنین گستاخانه نمیشنیدید
باشت
Iran, Islamic Republic of
...پزشکی دوازده ساله
مش رجب
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز تحلیل جالبی داشتی و فحاشی دوستان هم حکایت از عمق کینه داره
محمود
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووووود بر مهندس پولادی وندا که هر چند اصول گراست اما ببین واسه شهرمان از جاده دوبانده گچساران وگناوه بگیر که کلید منطقه آزاد شدن خورد تا زیر گذر کارخانه های پلو م را باز کرد از پارک نفت وپارک لاله گرفته تا فرودگاه که به تهران وصل شد از نفت مرکزی ودانشگاه که نزاشت به یاسوج بره تا آدم ولایت مدار وبا غیرت مردم دوست کدوم تبلیغی کرد با این همه کار آیا مدیران قبلی وفعالی نفت گچساران این همه خدمت کردند اصلا توانستن خارج محدوده گچساران کاری کنن مهندس پولادی خدمت کرد وخاموش رفت خدا نگذره از مسولین بی مسولیت و وزیر ندانم کار که دچار بازی سیاسی شد اما خدارو شکر خود وزیر هم برکنار شد مهندس از پشت ومقامش گذشت تا شهرمان آباد شه نه مثل تاجگردون یه جدول یه چراغ وصل میکنه شهرو میگنه بنر بعدش میگه خدمت بی منت کدوم اشتغال زایی رو کرد برید بابا دلتون خوش ما نه اصول گرا نه اصلاح طلب میخاییم آدمی مثل مهندس پولادی میخاییم بدون منت وبا غیرت ودل سوزی کاری کنه واسه جوون هاوشهرش ودیارش
گچسارانی ها
Iran, Islamic Republic of
آخرین خبر مهم که دیشب اعلام شد:

وزارت علوم نصف رشته محلهای دانشگاه آزاد را غیر قانونی اعلام کرد.بسیاری از رشته محلهای دانشگاه آزاد گچساران و یاسوج و پردیس علوم تحقیقات آزاد یاسوج هم شامل میشود.

هر کی الان یا در گذشته درس خوانده یا مدرک گرفته باطل میباشد.

بدبخت اونایی که اینهمه پول به حساب دانشگاه آزاد ریختن.

فوری مراجعه کنید به سایت وزارت علوم

کبنا زود تیتر را بزن و پیگیری کن
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس عزیزم دچارتوهم شدی جعفری ۱۵۰۰۰رای حسینی۱۷۰۰۰رای فولادی باتمام عشایری که ازسمیرم شهرضابابامنیراورده بود۱۹۰۰۰زای هیجکدام به ۲۰۰۰۰رای نرسیدندجمع ببیندنگو۷۰۰۰۰۰رای تازه کسیکه به تاجگردون رای ندادفکدنکن حتمامخالفشه
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
قطع نظر از اینکه نقد دکتر گرجی وارد است یا نه اما هتاکی ، بی ادبی و کم ظرفیت بودن کسانی که در بالا با کامنت جناب گرجی را مورد هجمه و حمله قرار دادند و به مسایل خصوصی زندگی وی وارد شده اند نشان می دهد که وجود این افراد هتاک در دور بر تاجگردون حالت سم برای ایشان خواهد داشت بیشتر هواداران تاجگردون روی صف نانوایی هم که میرن انتظار دارند بدون نوبت به انها نان دادهشود و این درخواست را هم می کنند!! .و .... . ما خودمان از زمان بهرام تاجگردون تا کنون برای این خانواده هزینه ها دادیم . اما دیگر نه . تاجگردون اصلاح طلب نیست
طلا
Iran, Islamic Republic of
در جواب محمود بابا کی به فولادی فکر میکنه جایی که عقاب نباشه کلاغ ریسی میکنه.....در مورد بهبود گرجی هم که همه تو باشت میشناسنش با اون....عددی حساب نمیشه
سپاس
Iran, Islamic Republic of
اقای گرجی ادم بایدوجودوعرضه داشته باشه شماچکاراصلاحات واصولگراداری چون مال این حرفهانیستی شمابین مردم باش برای مردم کارکن بالاترازان ازخودت عرضه نشون بده شماخودت که درخدمت مردم نیستی میخواهی دیگران راهمردیف خودکنی که این جزخیانت چیزی دران پیدانمیشود
گلسا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهبود
منم مثل شما یک اصولگرا هستم اما وقتی شاهد کارهایی بودم که این چندسال انجام شده تعصب خودم را کنار گذاشتم شما جز خانواده های اصیل و سرشناس باشت هستین اما با توجه به سوابق گذشتتون لطفا کاری نکنید که مردم این حرفارو به پای خانوادتون بذارن
باشتی زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهبود
منم مثل شما یک اصولگرا هستم اما وقتی شاهد کارهایی بودم که این چندسال انجام شده تعصب خودم را کنار گذاشتم شما جز خانواده های اصیل و سرشناس باشت هستین اما با توجه به سوابق گذشتتون لطفا کاری نکنید که مردم این حرفارو به پای خانوادتون بذارن
Iran, Islamic Republic of
حرف نزن
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دکتر گرجی انسان قوی و آزاده ایست. همیشه روی ایشون حساسیت بالایی بوده.اهل کلک و دیا نیست.رک وراسته. یکی دونفر وادارکردن فحاشی کنن. منم میتونم به صدتا اسم ببام و ازیکی بد بگویم یا خوب. مهم قدرت قلم وجسارت دکتره که کار خودشو میکنه همیشه
فقر
Iran, Islamic Republic of
دکتر گرجی همیشه مواضع شفاف و جسورانه اتخاذ میکنه. درود
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
کار از کار گذشته دیگه کامنت نویسی فایده نداره. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
در پاسخ به قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا مگه مجبورت کرده بودن مطلب بر علیه وکیل مردم بنویسی که حالا هی میای خودت تو قسمت نظرات خودت رو دلداری میدی؟؟!!
تا تو باشی از این به بعد مسئولانه تر عمل کنی و دنبال ماجراجویی نباشی.قطعاً کبنا نیوز قسمت زیادی از نظرات مردم خشمگین گچساران و به خصوص باشت رو بنا به اون چه که رعایت ادب و نزاکت هست منتشر نکرده وگرنه آقای گرجی عمق نفرت مردم از شما بسیار فراتر از این چیزیه که میبینی.خودت هم بهتر میدونی اگر لابلای نظرات کسی ازت حمایت کرده کی بوده و در ازای دادن چه چیزی حاضر شده نظر بزاره. البته گمون نمیکنم ا/و تجربه کسب کنی چون اساساً حیاتت در پیوند دمادم با جنجال و شلوغ /.امید که سرت رو بندازی پایین و زندگیت رو کنی.
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
حرف آقای حجازی صحیح است.فردی که با دستگاه کار سونوگرافی را انجام میده در حال حاضر مرد است و مرد جوان هم هست.و این برای زنان بخصوص زنان جوان درست نیست.

لازم است یا یک سونوگراف زن استخدام کنند یا اینکار را به یکی دو پرستار یاد بدهند تا موقع حضور بیمار زن پرستاران زن اینکار را انجام بدهند و مرد سونوگراف فقط یادداشت کند.کاری که سونوگراف مرد انجام میده آسان است حتی خود من هم تا حدودی یاد گرفتم.برای پرستاران زن خیلی راحته.


بیمارستانها این شرط یاد دادن به پرستاران زن را برای سونوگراف مرد استخدامی بگذارند مطمئن باشید مجبور است قبول کند.

البته راه حل دیگه این است که یک سونوگراف زن برای یک یا دو روز در هفته به گچساران بیاورند تا مشکل خانمها حل شود.
بهبهان و یاسوج سونوگراف زن دارند.

لطفا آوردن سونوگراف زن را بیمارستان رجایی با همکاری بیمارستان شرکت نفت انجام بده تا برای سونوگراف زن آمدن به گچساران مناسب تر باشد.


همچنین آغاز ماه مبارک رمضان ماه پاک شدن دلها از نفاق و کینه و حسادت را به همه تبریک میگویم.

حتمن همین جا منتشر کن تا مسوولین هم متوجه موضوع شوند و هم بیشتر حساس شده و پیگیر مشکلات مردم باشند.

باتشکر
از طرف بویراحمدی ها
Iran, Islamic Republic of
اینایی که به دکتر گرجی.. و اینجوری می خواین عقده های دل خود را خالی کنی و ...کبنا نیوز نکنه دوباره بترسی و نظریه مرا ثبت نکنی مثل بقیه که ما به جانبداری آقای گرجی نوشتیم و هیچ کدام نیستن ، یعنی اینقدر ترسویین ، مخصوصا جوابیه ای که ب.و بنگرو دادیم
ح باشتی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز با چه ابروی با چه سابقه ای حتما یادت رفته هشت... .راستی اتوبوس ...فته بودیش داریش .هرجا هم رفتی نگو ..هست.
Iran, Islamic Republic of
حرف
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای (( اصلاح طلب پیرو خط امام ))
خدا وکیلی به این چرت و پرت های که گفتی خودت خندت نمی گیره؛؛؛؛
Iran, Islamic Republic of
نماینده شما. تو مجلس
دوست
France
مردی از دیار خامی.دکترغلام رضا تاجگردون.خدایا چقد از دیدن این بنر احساس غرور می کردم.حس وحال پدری که ۱۰ دختر داشته باشد ویک پسر.حس ان ۱۰ خواهرو داشتم.میدونی چرا چون حاج غلام بچه باشته.هیچی ازش نمیخام ونخاستم.ولی همه چی به ههممون وشهرمون داد.ابادانی .غرور سربلندی.برگردیم به گذشته بیکسی وبی صاحبی را در همه اموراتمون میدیدیم و مینالیدیم.اور سه وباوی گرو سنه ر وسی سال..بیکسی زورم گرو بیشتر بی براری.به حول و قوه خدا الان خورشیدی این ابرها را از فراز خاک سترگ وریشه در تاریخمان کنار زده وابادانی وغرور را برای این خاک واین مردم که بسیار کم لطفی ونامهربانی دیده بودند به ارمغان اورد. بله چراغ باشت بعد از سالها روشن گشت.انشالا همیشه روشن باشی حاج غلام مثل روشناییهای فلکه باشت تا بوستان.سبز باشی مثل چمنهای ورزی باشت واطراف.ساحل نجات باشی مثل خیابان ساحلی باشت.دعا همه انسانهای قدر شناس پشت وپناهت بابت عمران وابادانیهات.بابت غروری که از بودت ووجودت نصیبمان شده است.اماافتخارهمه فراموش مکن بچه های باشت مثل فشنگ تو قطار شما میباشند.انها هیچی از شما نمی خان .نه پستی ونه جایگاهی فقط وفقط سربلندی شما را از خدایی متعال میخان.ولی لازم بود تو این سه سال گذشته سه بار بچه های باشت را در یک محفل دوستانه دیدار میکردی.با دو لبخند دکتر گرجی هم به شما میپیوست.شما که به لطف خدابربالا ترین مسند نشسته اید.وبه امید خدا ریاست جمهوری رادرطالع شما ببینم.هنر این را دارید که این انسجام را در باشت بوجود اورید.ادم بزرگ چشم میذاره رو خیلی چیزا
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما تو توهمیت از مدیر سایت تقاضا داریم هر مطلب بی اساسی رو نزنید بعضی افراد در حدی نیستند که اظهار نظر کنن این اقا بره مت...... بفروشه
نی
Iran, Islamic Republic of
این جچم بازدید و کامنت نشونه چیه؟ سوختین؟ یکنفر میتونه بنام مستعار به مردم فحش بده .والا تاییدش کنن تمام جوونا بهش رای میدن. دمت گرم دکتر واقغی .اگه مدرکت ترددی و جعلی بود و دستات پرب بود کلی تعریف میدادن. حرفاش درسته بخدا
بختيار
Europe
اصلاحطلبی یعنی نقد منصفانه ومبارزه با دیکتاتوری من خودم از طرفداران تاجگردونم سخت ، ولی باید به نظر مخالف هم احترام گذاشت ،پس فرق ما با افراطیون و دلواپسان چیه ،حالا اقای گرجی نظرشو گفته دیگر چرا این همه توهین به خودش وخانواده اش
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این قلم وبیان شیوای دکتر واقعیت را نوشته
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر گرجی زاده، مرم باشت انسان های ساده و خوبی هستند. ملاحظه ظرفیت آنها را بفرمایید. رضایت آنها باعث خوشنودی ما و جناب عالی است.
خداوند شما را حفظ کند. خداوند شما را حفظ کند.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر یک بچه باشتی درخشیده با هر ادبیاتی. این هنر نیست اینگونه قلم چرانی میکنی مطمن باش فامیل از تو دلخور شده اند
دکتر گرجی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دوستان کامنت گذار. بنده اگه تایید بشم مناظره می کنم با تاجگردون . اون موقع قضاوت کنید. ما مشکلات فراوان داریم ک تاجگردون بهش توجه نکرده. مثل اعتیاد جوانان.مثل روابط غیرمجاز. فروش مواد مخدر. .......
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه وکیل مردمی است که اگر کوچکترین انتقادی ازش بشه ولو یک مقاله ای که در اون هیچ اثری از توهین به نماینده محترم! دیده نمیشه افراد منتسب به وی چنان تیشه به ریشه نگارنده می زنند که گویی نعوذ باالله به فرزند خدا توهین شده. این که خرج زیادی نداره آقای تاجگردون اگه راست میگه به موسوی و کروبی پشت نکرده یه بار این موضوع رو علنا در کارزار انتخاباتی آیندش بیان کنه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش از همین تلویزیون خودمون نخست وزیر سوئد رو نشون میداد که مثل مردم عادی به فروشگاه میرفتو خرید میکرد و کسی هم کاری به کارش نداد ولی متاسفانه ما از سر بیکاری و عادت به چاپلوسی افتادیم دنبال این و اون. تازه اگه قسمت کوچکی از حقی که مال خودمونه داده بشه چنان تبلیغاتی راه میفته که بیا و ببین واقعا در شان یه ایرانی اصیل نیست که به خاطر یه فردی برداره تمام شهرو بنر بزنه که چی شده، آقا مجددا رییس کمیسیون بودجه شده. به خودمون بیایم، حاضرید همین پولی رو که برای کاندید مورد هلاقتون خرج میکنید برای درمان اعتیاد که بلای جون جوانان این شهر و دیار شده به کار بگیرید؟ واقعا تا کی باید چوب افکار خودمون رو بخوریم؟؟!
باوی ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دکترگرجی وکامنتگذاران عزیز.برادران من بذاریدحالاکه بعدازسالها کسی اومده داره به گچساران وباشت میرسه،خدمتش ادامه داشته باشه .بنظرمن باتوجه به شرایط حاکم دیگه مرزبندی اصلاح طلب واصولگراعاقلانه نیست .هدف خدمته مهم نیست تاجگردون اصلاح طلبه اصولگرایه بالاریجانی و باهنر ه یابااصلاح طلبانه.
باوی ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وادب ونهایت احترام خدمت برادرعکاشه عزیز.
این کامنت ها سرشارازتوهین ،افتراو اتهامه،شرعا،اخلاقاوقانوناشمامسول هستیدوبایدپاسخگوباشید.عسکری جان اصول اخلاقی رارعایت کن .فکرنمیکنم درحدی باشی که بتونی خونه شونوبارکنی.بخدابه عنوان یک باوی باتعصب ،شما این کامنتهای ضداخلاقی رامینویسیدمن خجالت میکشم .من خودم حامی تاجگردونم ولی مگه دکترگرجی بنده خدا به کسی توهین کرده یافحش داده.بنده خدافقط اظهارنظرشخصی اش رانوشته.بیاییدانتقادپذیرباشیم بااستانه تحمل بالاودرفضای مجازی پایندبه اصول اخلاقی باشیم.طاعات قبول
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وادب ونهایت احترام خدمت برادرعکاشه عزیز.
این کامنت ها سرشارازتوهین ،افتراو اتهامه،شرعا،اخلاقاوقانوناشمامسول هستیدوبایدپاسخگوباشید.عسکری جان اصول اخلاقی رارعایت کن .فکرنمیکنم درحدی باشی که بتونی خونه شونوبارکنی.بخدابه عنوان یک باوی باتعصب ،شما این کامنتهای ضداخلاقی رامینویسیدمن خجالت میکشم .من خودم حامی تاجگردونم ولی مگه دکترگرجی بنده خدا به کسی توهین کرده یافحش داده.بنده خدافقط اظهارنظرشخصی اش رانوشته.بیاییدانتقادپذیرباشیم بااستانه تحمل بالاودرفضای مجازی پایندبه اصول اخلاقی باشیم.طاعات قبول
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
جناب بهبود، حیف از کمالت!!
بهلول
Iran, Islamic Republic of
و ذاتشان این است اینها از قدیم با تاجگردونها دل چرکین هستن و این مطالب عقده های درونی ایشون است که گاه گداری بروز میدهد . مطلب کاملا بی محتوا و بیان کننده سر درون .بود و پیام و خواست اصلی مطلب ، ایجاد نفاق و تفرقه در درون اصلاحطلبان است . جایگاه منافقان قطعا اعماق جهنم است .
زرتشت
Iran, Islamic Republic of
کمی نگاه به ..از بس حسادت ......
در جواب مجید عسگری
Iran, Islamic Republic of
من از اهالی کهگیلویه ساکن یاسوجم.
تا جایی که اطلاع دارم خانواده هایی امثال.. تا زمانی که دوره م.. بود کاسه لیسش بودین ولی صداقت و زیر بار نرویی خانواده گرجی زاده اثبات شده است و بدانیم که نه از لحاظ شخصیتی قابل بار کردن هستن و نه از لحاظ حرف زور.
بهتره به جملات مورد کاربردمون یشتر توجه کنیم.
نیمدور
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بمیری مجلس رو نبینی
شخصیت
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز نقد منطقی و با ادبانه بکنید و لذا خواهشمندم از مدیر سایت کبنانیوز که هر مطلبی را که به دور از منزلت شخص نویسنده است را سانسور کند
دوست
Iran, Islamic Republic of
دکتر منتظر نوشته های بعدی شما هستیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
تاجگردونیا همیشه از این فرد میترسیده به خاطر همینم اینقدر مخالف داره
باوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر طرح های کمک کننده برای رشد استانو بازگو کن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1