تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۰۹۹۴۷

ساعت و مکان همایش بازآفرینی پایدار در گچساران

۶
۰
کبنا ؛.malekzadeh
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: نقش دانشگاه در راه توسعه شهری حائز اهمیت است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران آمادگی همکاری برای اجرای طرح های شهری با شهرداری و سایر دستگاههای دولتی را دارد.
دکتر اسدالله ملک زاده بیان کرد: نقش مؤسسات آموزش عالی و دانشگاهها در توسعه پایدار اساسی و در توسعهء محلی پر رنگ تر است.
وی اظهار کرد: واحد گچساران با مشارکت شورای اسلامی شهر، شهرداری دوگنبدان و اداره راه و شهرسازی، همایش علمی بازآفرینی شهری را با هدف تعمیق دانش بازآفرینی، انتقال تجارب، نزدیکی دیدگاهها به این رویکرد جدید و بازیافت بافت محلات فرسوده شهر دوگنبدان برگزار می کند.
رئیس واحد گچساران خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از این همایش علمی مورد استفاده دست اندرکاران در مباحث ساماندهی سکونت گاه های نابسامان و ناکارآمد، حرکت به جهت اعتمادسازی، توانمند سازی، تقویت یا ترغیب مشارکت نهادهای محلی و ساکنین محلات بافت های فرسوده شهر می باشد.
دکتر ملک زاده محورهای چهارگانه این همایش را رویکردها و سیاست های بازآفرینی شهری پایدار در ایران، بهسازی و نوسازی مسکن در شهر دوگنبدان، تجارب پیاده راه سازی در ایران، طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی در شهر دوگنبدان عنوان کرد.
 
پنجشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۶

تالار اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2015/06/POSTER.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
تا قبل از نماینده فعلی کسی نمیدونست همایش ها میتونه به پیشرفت شهرستان کمک کنه
خدمت بی منت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آیا شرکت برای عموم آزاد است؟
سجده ای
Iran, Islamic Republic of
جان خودتان به جای این همایشها وولخرجیها به داد این شهر برسید چون اگه قرار بود این همایشها کاری کنند تا الان همه کار شده بود .شد تریبون شهرت جهت اقایان پول مفت وزحمت کشید شهرداری را خرج این یکی ویکی کردن شد هنر
لطفا به خودتان بیایید شما که ادعای مدیری میکنید به خدا اگه چشمتان دنبال مسایل وحاشیه نباشد چرخاندن این شهر هنر نمیخواد امکانات جور کنید کمتر بلف بزنید کمتر عکس ومصاحبه کنید به داد مردم نه مردم برسید
شهر ۵ماهی هس بی سر صاحب شده اون از اتش سوزی اون از بی نظمی در سطح شهر نبود ونرسیدن سریع نیروی نظامی دزدزی در شهر نداشتن امنیت زن ودخترا در شهر که هیچ برخوردی نمیشود .به شهر کمک نمشود امکانات در سطح شهر ومحلات جهت پاکسازی وجمع اوری کم می باشد تلاش نیروهای زحمتکش را میبینیم ولی وقتی جلوی در وکوچه میبینیم نشسته اند جفت کوهی از زباله پیگیر میشویم میگویند گاری نداریم ماشین نداریم راننده نداریم منتظریم تا بیاییند ولی افسوس تا ساعتها وحتی روزها کسی نمییاید نه ماشین نه گاری نه بیل ما هم با اونا به زبالها نگاه میکنیم
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
از تلاش شما دکتر جان کمال تشکر را داریم
تکبیر
Iran, Islamic Republic of
اولا این برنامه کاملا سیاسی بود و هیچ رویکرد علمی نداشت و خروجیش برای امثال تاج بود. بعدش هم ادم های علمی در این همایش حضور نداشتن.افراد سیاسی کار بودند. ملک زاده هم فکر کرده با این کاراش می تونه بگه رویکرد من علمی هست. تجربه این چند ماهه نشون داد که هیچ رویکرد و استراتژی علمی نداشته. حالا هم که دکترافتخاری باهاش خداحافظی کرده و قطعا گند دانشگاه زود در می یاد. بنظرم دانشگاه نیاز به یک باز آفرینی مدیریتی داره تا از بحران بد نامی که براش توی این ۶ ماهه از لحاظ زیان ده بودن ایجاد کردن خارج بشه.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
یه راه کاری پیدا کن که دانشگاه تعطیل نشه نمی خواد به شهر برسی
چشماتو باز کن ببین چقد دانشگاه خلوت شده حتی خیلی از قسمتاش دیگه دانشجو هم رد نمیشه . ۲ تا از ساختموناش هم که تعطیله
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1