تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۱۰۹۹۳۴

زمان و مکان تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری کهگیلویه

۳
۰
کبنا ؛pozshمراسم تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری کهگیلویه فردا برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، مراسم تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری کهگیلویه فردا پنجشنبه ۲۱ خرداد با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، علی پوزش ۵۲ ساله دانشجوی مقطع دکترای مدیریت استراتژیک است که پیش از این به عنوان مدیرکل برنامه و بودجه استانداری خدمت می‌کرد.
وی دارای سوابقی همچون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت، معاون آمار سازمان مدیریت، رئیس گروه تسهیلات تکلیفی سازمان مدیریت و کارشناس بودجه است.
گفته می‌شود، مراسم معارفه فردا با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، پوزش جایگزین کرامت کریمی سرپرست فعلی شهرستان کهگیلویه می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ب.نیکدل
Iran, Islamic Republic of
امروز را باید روز مرگ آزادی نام گذاری کنم! ای کاش هیچ وقت امروز نمی اومد. علم سیاست منطبق بر هیچ اصل اخلاقی بنا نشده است.این علم جز ریا و دروغ و کلاه برداری چیز دیگری ندارد. کسانی وارد این دنیای مخوف وغیر انسانی میشوند که قصدشان رسیدن به پله های ترقی و پیشرفت با له کردن دیگران است! اگر سیاستمدار باشی و یا با سیاستمداران عرصه سیاسی نشست و برخاست داشته باشی کاملا درک خواهی کرد که امروزه افرادی وارد این بازی میشوند که از دوران کودکی کمبودهایی داشته واین نقیصه را با خود به دوران بزرگسالی هم انتقال داده باشند.این دنیا پسر وپدر ودوست و رفیق نمی شناسد! میخواهی فرزند حکومت باشی ویا رئیس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور حکومت! مهم این است که برای بقا در این علم باید بی آزار وخنثی باشی! در کهگیلویه، کریمی های زیادی داریم.اما برای ماندن در مقام فرمانداری کهگیلویه دنبال کریمی خنثی بودند.آنها کاری به مردم و همگامی با دولت ندارند، مهم با سیاست های ستاد نماز جمعه همگام بودن است!! روزی که روحانی قبول شد من همین آقای فرماندار معزول را دیده بودم که با ذوق و شوق فراوان حرف از آینده متفاوت ورنگی میزدند، اما من گفتم اگر نمردیم تا دوسال دیگر دولت را هم می بینیم! حالا او را برکنار کردند چون با بقیه متفاوت بود، چون آرمانگرا بود، چون در میان مردم بود، باید بگویم با رفتنش من فاتحه اصلاحات را در شهرستان خواهم خواند زیرا کریمی وارث فضای باز سیاسی خاتمی بود!! کریمی مخالف پیشبرد اهداف چماقداران فرقه جبر وزور بود! کریمی مخالف ایده های بسته رقیب بود.کریمی نمودار واقعی بینش خاتمی بود!! من تابوت آزادی واصلاحات را در شهرستان کهگیلویه بر دستان دوستان به اصطلاح دوم خردادی می بینم که برای خاکسپاری تشییع میکنند! کریمی رفت اما آثار ونتایج برکناری کریمی را در انتخابات پیش رو به وضوح خواهیم دید!
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد صحیح است نه مدیرکل سیاسی و انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد
پارسا
Iran, Islamic Republic of
دولت اصلاحات به کجا داره میره؟چرا با حاج کریمی اینجور رفتار کردند؟
دولتی که نتونه از نفر اول اصلاحات در منطقه حمایت کند چه انتظاری ازش میره؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1