تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۱۰۹۱۵۵

بازدید نماینده بویراحمد و دنا از بیمارستان شهید بهشتی

۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا درمجلس شواری اسلامی از بیماران بیمارستان آموزشی شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.
هدف از این بازدید عیادت بیماران بستری شده در این بیمارستان وبررسی مشکلات آنها بود
بیماران از این ملاقات بسیار خرسند شده و غلام محمد زارعی  هم برای آنان آرزوی بهبود و سلامتی از درگاه خداوند را مسئلت کرد.
غلام محمد زارعی در این بازدید با بیان این که خیلی از بیماران ناچارند همه پس انداز زندگی شان را صرف هزینه های بیماری کنند، افزود: وظیفه انسانی همه ما است که بار مادی هزینه های بیماری از دوش بیماران برداریم. ضمن این که لبخند پزشک و امیدی که او به بیمار و اطرافیانش می دهد ،می تواند از بار معنوی بیماری بکاهد.
زارعی بیان این که دولت برنامه های خوبی  برای مشکل تحمل هزینه های بیماری تا کنون انجام داده است ادامه داد: در حوزه مالی باید دولت مدیریت این امر را در دست بگیرد تا بیماران به مشکل برنخورند و به آنان فشار وارد نشود، هر چند کاهش بار مالی بیماری ها تنها به تخصیص بودجه و اعتبار برنمی‌گردد بلکه باید این امر مدیریت شود.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در ادامه سخنانش، گفت: در حال حاضر وقتی به برخی بیمارستان ها می رویم، متوجه می شویم که بیماران با کاهش هزینه هایشان حتی از شدت خوشحالی اشک می ریختند. فراموش نکنیم که لبخند یک بیمار برای ما کافی است و خدمت به مردم در پیشگاه خداوند ارج و قرب فراوانی دارد و به همه خادمان روحیه فراوان می دهد.
زارعی تصریح کرد: بهترین و اثر بخش ترین کار برای بیمار امید دادن به او می باشد نا امیدی و یاس انسان را میکشد وبسیار خطرناک است.
وی اظهار داشت :دین اسلام دینی اجتماعی است و دیندار بودن فقط محدود به سلامت نگه داشتن خود و تلاش برای تعالی خود نیست، بلکه در بطن دین ما اهتمام به امور دیگران و حرکت در مسیر رشد دیگران نهفته است زیرا زندگی بستری مشترک و مشاع است  و نمی توان جدا از دیگران زندگی کرد.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه اجتماعی از یکسو و تلاش برای تعالی وجودی از سوی دیگر به عنوان دو جنبه فعالیت فعالان عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: افرادی که در این حوزه ورود داشته و فعالیت دارند اوج فعالیت خیرخواهانه و نیک اندیشی خود را نشان می دهند.
نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی به سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص خیرین عرصه سلامت اشاره کرد که فرموده است: "مهمترین مشوق برای خیرین سلامت عینیت بخشیدن و مشاهده نتایج دخالت های خود در این عرصه است"  و وظیفه ما است که نتیجه کار آنها را برای خودشان نمایان کنیم.
IMG-20150605-WA0004 IMG-20150605-WA0005 IMG-20150605-WA0006 IMG-20150605-WA0007 IMG-20150605-WA0008 IMG-20150605-WA0009 IMG-20150605-WA0010 IMG-20150605-WA0011
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
اگه راست می گین که خادم مردم هستید فکری به حال درمانگاههای لوداب و خاصه دهستان چین نمایید که سالانه تعدادی از جوانان و مردم آنجا بر اثر نبود پزشک و عدم تجهیزات لازم و اولیه می میرند و چه افراد شایسته و وارسته که جان خود را این چنین از دست داده اند و البته خدای ایشان ناظر و حی تواناست. امیدواریمحق این مردم را ازمسئولین بی مسئول بستاند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا مسئولین بگن اضافه کار پرسنل و خاصه پرستاران زحمت کش رو چطوری پرداخت نموده اید که یکی میلیونی و دیگری ریالی دریافت می کند.
خوش خیال
Iran, Islamic Republic of
آخ. اون بدبخت خیال میکنی چیزی تو این نامه هاست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1