تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۰۹۰۴۸

فشار افراط‌یون بر گرده دولت منتخب مردم

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛عبدالله پوش
در حالی که در سال‌های پایانی رئیس‌جمهوری احمدی‌نژاد، ملت ایران سخت‌ترین فشارهای اقتصادی وسیاسی را تحمل می‌کردند و کشور ایران داشت کاملاً منزوی می‌شد و مردم تمام امید خود را از دست داده بودند، انتخابات برگزار شد و مردم به امید روی کار آمدن دولتی جدید به پای صندوق‌های رای رفته و به دولت تدبیر و امید رای داده تا امیدشان بذز امید دهد. در این زمان دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری برخلاف میل درونیشان و با توجه به اینکه رای قابل توجه به ایشان داده نشده بود و خود خوب نیز می‌دانستند که به اندازه ظرفیتشان رای آورده‌اند به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند و بعضی ازاین افراد نیز از ته دل تبریک گفتند اما عده‌ای همچون مار زخم خورده منتظر بهانه‌ای بودند که زخم خود را به ملت و دولت منتخب وارد نمایند.
این درحالی است که مردم دوست دارند که دولت را همراهی کنند تا بتواند بر مشکلات فائق آمده و با تلاش و تعامل با جهان و نیز پیشرفت اقتصاد داخلی به ثبات و آرامش دست یابند، اما عده‌ای مغرض که درتمام گوشه و کنار کل کشورایران همه آنها باتمام توان به عده ی قلیلی نمی‌رسند، انسان‌هایی افراطی و کینه‌توز هستند، و بعضی‌ها نیز ساده و با مغزهای معیوب و شستشو داده شده علم مخالفت با دولت تدبیر و امید را سر داده و به هر بهانه ای و در هر مراسمی و هر فرصتی که به دست می‌آورند آزدانه با گستاخی به رئیس جمهور و ملت ایران توهین کرده و به جای ملت ایران سخن پردازی می‌کنند.
بعضی ها، مشکلات مردم را نمی‌بینند، طعم گرسنگی را نچشیدند، مگر نباید انسان اول نیازهای اولیه خود را تامین کند تا بتواند به آرمان‌های ملی و مذهبی خود فکر نماید و این درحالی است افرادمغرض وخودخواه به دور ازمشکلات مردم فقط به دلیل خودخواهی خود،ازدین ومذهب به عنوان ابزاری برای عقده گشایی خود استفاده کرده وگرسنگی وتشنگی مردم را فراموش کرده اند و هر گاه و در هر جایی که تریبونی و یا رسانه ای را می یابند با پیش قراول قراردادن مذهب و آرمان می خواهنده عقیده خود را بر اکثریت تحمیل نمایند و هرکس همراه ایشان بود جزء لشکر امام زمان(عج) وهرکس مخالف ایشان بود فتنه گرقلمداد می شود.
اینان در دولت گذشته هرکاری دلشان می‌خواستند، می‌کردند و هر کس اعتراض می کرد کارش با کرام الکاتبین بود، امروزه نیز با برگزاری و بهانه قرار دادن  هر چیزی برای خود عده ی کمی را دور خود جمع کرده و سعی در ضربه زدن به دولت و ملت ایران را دارند و به سخنان رئیس جمهور که سخنان دل مردمی هستند که به ایشان رای داده اند ایراد گرفته و سعی در خدشه‌دار کردن دولت منتخب این ملت را دارند. خود را عقل کل تصور کرده، اینان از سخنان رهبری برداشت شخصی کرده و سعی در سنگ‌اندازی در راه اقتدار ملت ایران را دارند.
تمام مردم ایران حتی افرادی که خارج از کشور هستند تابع دستورات رهبری هستند، و گوش به فرمان رهبر جمهوری اسلامی و آماده جان فشانی هستند، و برخی به چاپلوسی با سخنان خود مثل ابوموسی اشعری سعی در ضربه زدن به رهبری هستند. آیا با دشمنی با ملت‌ها و دولت‌ها می‌توان باعث گسترش اسلام یا پیشرفت دولت اسلامی گردید، این دولت سعی در مقتدر نمودن اسلام و گسترش اسلام بر پهنه گیتی را دارد. باید شکم مردم را پرکند، باید تجارت را رونق بخشد،باید روابط بین المللی را به اوج خود رسانده تا باعث سربلندی و اقتدار اسلام شود، افراط گرایان بدانند، افراط گری دوامی ندارد.
تنها ایراد دولت دکتر روحانی فضای بازی است که برای مخالفان و مغرضان دولت ایجادکرده و آنان نیز به بهانه آزادی بیان دارند به ملت و دولت ایران ضربه می زنند. و از طرف دیگر عرصه را برای آزادی بیان موافقان دولت تنگ می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نستوه
Iran, Islamic Republic of
این افرادازجاهای خاصی رستورمیگیرندهمه هم میدانند چون منافع شخصی دارندنه دلشون برای دین میسوزد نه ملت فقط وفقط خود رامی بینند والاساگت گردنشان کاری نداره
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
تمام حرفای شما درست است و قابل تقدیر.

اما بگذار تا مخافین روحانی هر چی عقده دارند خالی کنن.چکارشون داری!

ما تلافی همه این عقده ها را تو انخابات مجلس جواب خواهیم داد و ۲۰۰ کرسی مجلس از آن اصلاح طلبان و اعتدال گرایان خواهد شد.نگران هیچی نباش.

همین که هدایتخواه تو بویراحمد کاندیدا نمیشه و سید قدرت حسینی هم تو گچساران کاندید نمیشه نشانه بازنده بودن جریان احمدی نژاد و دکتر جلیلی است.

دیگه کسی گوش حرفهای این تندروها نمیده.
بهت قول میدم تمام آرای دکتر محسن رضایی و دکتر فالیباف و دکتر روحانی و دکتر عارف همه متحد و یکصدا در انتخابات مجلس دهم به اعتدال رای خواهند داد.حتی بخش زیادی از آرای دکتر ولایتی هم به اعتدال رای خواهد داد.چون همه از دست طرفداران و افکار احمدی نژاد و دکتر جلیلی خسته شدن.

این تندروها فقط همان ۴ میلیون طرفدار جلیلی هستند که از عصبانیت دارند میترکند.

اینم بدانید که توافق صد در صد شده و رهبری بشدت از توافق خوب هسته ای که مدنظر دولت و تیم هسته ای است حمایت حداکثری میکنند.


انشاالله با همت دیپلماتها و حمایت رهبری و رئیس جمهور توافق خوب تا آخر تیر ماه یا اوایل مرداد ۹۴ محقق خواهد شد

فقط کمی صبر کن
سحر نزدیک است
وبلاگ بصیرت در زمستان
Iran, Islamic Republic of
امان از دلواپسانی که خود عامل دلواپسین
نانوك
Iran, Islamic Republic of
زنده باد روحانی درود بر اصلاحات
محروم
Iran, Islamic Republic of
کار زشت وناپسند دور از تربیت وادب
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1