تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۱۰۸۷۸۸

اینکه با پول بیت المال جشنواره‌ای برگزار و بعد بگویند اشکالی نداشت، کار درستی نیست

۰
کبنا ؛.hejazi

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در دیدار با فعالان فرهنگی شهرستان گچساران با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) و تسلیت سالروز رحلت حضرت امام(ره)، اظهار داشت: رسالت و مسئولیت همه ما بسیار سنگین بوده به این معنا که باید فقط به نظر مولایمان توجه کنیم.

وی با بیان اینکه ما بسیار امید داریم که مولایمان به ما نظر کرده و ما را هدایت کنند، افزود: باید در قدم اول ببینیم که رضایت مولای ما امام عصر(عج) چیست.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از تسنیم، امام جمعه گچساران در ادامه گفت: مشکلاتی که اکنون در برخی جوامع شیعی و دینی وجود دارد به دلیل این بوده که گاهی اوقات برخی‌ها سلیقه‌ای رفتار می‌کنند.
وی تأکید کرد: وظیفه همه ما است که در مسیر خداوند متعال و سبحان، پیامبرخدا(ص) و ائمه اطهار(ع) حرکت کنیم و از دستورات آن‌‌ها اطاعت کنیم.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه باید مواظب باشیم که هرگز خودسر عمل نکنیم، عنوان کرد: ما باید آگاهانه و مخلصانه در مسیری حرکت کنیم و گام برداریم.
حجازی با تأکید بر اینکه باید ثبات ایده، عقیده و فرهنگ را از قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) و جانشین امام عصر(عج) بگیریم، گفت: ما باید از خدا بترسیم و از غیر خدا ترسی و هراسی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر از خداوند متعال و سبحان ترس داشته باشیم به سمت گناه نمی‌رویم، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم از حق دفاع کنیم، نباید از غیرخدا ترسی داشته باشیم.
حجازی با تأکید بر اینکه باید از شهدا و خانواده‌های شهدا در شهرستان دفاع کرد، افزود: کار را باید به قصد قربت و رضایت خداوند متعال انجام داد.
امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه این شهر مردمی فهیم و فرهیخته‌ای دارد، ابراز کرد: باید تمام تلاش خود را کنیم تا مشکلات و نواقص در این شهرستان برطرف شود.
حجازی با اشاره به مشکلات فرهنگی در گچساران، خاطرنشان کرد: در مورد جشنواره « مشک و ملار » که حواشی داشت، من در همان روز در خطبه‌های نماز جمعه تذکرات لازم را دادم ولی متأسفانه عده‌ای توجهی نکردند.
وی با تأکید بر اینکه امام جمعه دیده‌بان انقلاب و نظام در شهرستان است، عنوان کرد: همه بدانند که امام جمعه باید از انقلاب و نظام اسلامی دیده‌بانی کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: اینکه با پول بیت المال و با عنوان دولتی جشنواره‌ای که ایراداتی داشت برگزار کنند و بعد بگویند که اشکالی نداشت کار درستی نیست.
حجازی ابراز کرد: بهتر بوده که این موضوع مربوط به جشنواره « مشک و ملار »در گچساران خاتمه پیدا کند و این بحث بسته شود.
وی با تأکید بر اینکه باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات شهرستان را برطرف کنیم، گفت: گچساران نیاز به یک تحول فرهنگی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1