تاریخ انتشار
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۰۷۲۶۳

عبودی: جشنواره مشک و ملار مراسم منکرات بود

۵۱
۰
کبنا ؛

امام جمعه باشت با انتقاد از برگزاری جشن مشک‌و‌ملار گفت: این مراسم که پر از محرمات بوده در حقیقت مراسم ترویج منکرات بود.


حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: انسان در سایه عمل به دستورات الهی و رعایت تقوا می‌تواند به جایی برسد که همچون کوه محکم شده و هیچ بادی قادر به تکان دادن آن نباشد، بنابر‌این کسی که بر ایمان تکیه کند بر باورهای خود مستحکم می‌شود.

وی در خطبه نخست به فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) پرداخت و با تشریح چند نکته در این خصوص گفت: حرکت اصلی همه ادیان الهی رفع فقر و محرومیت در جامعه بوده که حکومت مهدویت نیز بر همین بنا قرار گرفته است و امام عصر عج نیز ظهور خواهند کرد تا جامعه بشری را از فقر و فلاکت نجات دهند و ظلم ظالمان را از مظلوم بردارند.

این استاد حوزه ضمن اشاره به نیمه شعبان و نام‌گذاری آن به روز امید برجسته‌ترین خط در جامعه مهدویت را عدالت برشمرد.

‌عبودی همچنین به لزوم فراهم‌سازی زمینه ظهور امام زمان (عج) تأکید کرد و تصریح کرد: منتظران ظهور باید با برپایی حکومت عدل و گسترش آن به سراسر جهان با انجام شایسته تکالیف خود در این خصوص زمینه‌های ظهور را فراهم کنند.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت به ۹ خرداد‌ماه مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و ائمه اطهار را بهترین الگوی زندگی برای انسان‌ها به خصوص جوانان دانست.

آمارهای بسیار نگران‌کننده‌ای در زمینه دخانیات

وی در ادامه به ۱۰ خرداد روز جهانی بدون دخانیات پرداخت و بیان کرد: آمارهای بسیار نگران‌کننده‌ای در این زمینه وجود دارد، بنابراین برای رفع این معضل بزرگ که موجب هدر‌رفت سلامتی و سرمایه انسان می‌شود خودمان باید همت کنیم.

امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و ضمن سنگین برشمردن این واقعه برای امت یادآور شد: امام خمینی (ره) عقلانیت، معنویت و عدالت‌خواهی را همواره در مکتب خود داشتند، بنابراین باید یاد و تفکر امام خمینی (ره) زنده نگهداشته شود.

شاهد خدشه‌دار شدن برخی خطوط قرمز نظام هستیم

این استاد حوزه در ادامه به مسئله مذاکرات هسته‌ای اشاره و با بیان اینکه انرژی هسته‌ای یک نیاز اساسی برای کشور است، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده ما در حال مذاکره بوده و نیازمند حمایت است، اما ما شاهد خدشه‌دار شدن برخی خطوط قرمز نظام هستیم که لازم است مسئولان بیشتر در این زمینه توجه کنند.

‌عبودی با بیان این‌که مدت‌هاست شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، کمرنگ شده و نیازمند احیاء است، ادامه داد: بازدید از مراکز  نظامی ما یکی از خطوط قرمز نظام است که ملت اجازه آن را به هیچ بیگانه‌ای نخواهد داد.

امام جمعه باشت همچنین در انتقاد شدیدی به برگزاری جشن مشک‌و‌ملار در استان اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم که پر از محرمات بوده در حقیقت مراسم ترویج منکرات بود.

وی با ابراز تأسف از برگزاری این آئین توسط برخی مسئولان گفت: برخی گفته‌اند اسلام دین نشاط است اما ظاهرا برداشت صحیحی از نشاط ندارند، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر آگاه نیستید نظر ندهید.

خطیب جمعه باشت در پایان انتقاد شدیدی از نهاد میراث فرهنگی کرد و تأکید کرد: این نهاد اقداماتی مغایر با اسلام انجام داده که نیازمند توجه مسئولان است.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسفندیار قره قانی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت . امام جمعه محترم و شایسته باشت
زمین محراب
Iran, Islamic Republic of
حکمت خدا راببین: هر وقت شک در مال و ثروت وجود داشته باشد اسباب دردسر بازماندگان میشود. ت.
ایوب
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا لطفا صراحتا در مورد حد و حدود شادی مردم (اگر اعتقاد دارید باید باشد) و نحوه آن و آلات و وسایل شادی آفرینی توضیح دهیدـ ـ آیاهمچنان اعتقاد دارید آخر شادی دست زدن با دو انگشت است؟ نظر شما در مورد افکار عمومی مخالف با نظر شما چیست؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
دیگه کسی تو نماز جمعه شرکت نمیکنه. این حرفایی که شما میزنید فقط و فقط تبلیغ بر علیه نماینده محبوب و دوستداشتنی گچساران و باشته. شما و.جایگاهی پیش مردم ..
جواب این همه بی مهری شما اسفند داده میشه
وسلام
غیرت
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم شما ..آقای تاجگردون در دل دارید والا اگه همین مشک و ملار در زمان نماینده دلخواه شما بود ازش استقبال میکردید.
آقای عبودی خدا وکیلی چند بار شده در تریبون نماز جمعه از زحمات و کارهای نماینده پر تلاش که کارهاش در دو شهرستان گچساران و باشت زبانزد همه مردم هست تقدیر و تشکر کنید.؟
بهتره کمی هم انصاف به خرج بدین. عین همین مراسم در زمان نماینده قبلی برای شهرستانی باشت صورت گرفت آیا کسی اعتراضی کرد؟
تریبون نماز جمعه متعلق به شما و هیچ گروه خاصی نیست بلکه تعلق به آحاد مردمه. خداوند جای حق نشسته مردم خودشون قضاوت میکنن.
فریاد
Iran, Islamic Republic of
جشنواره مشک و ملار رو به رای بگذارید
داعش
Iran, Islamic Republic of
عقاید تکفیری داعشی
جوانان باشت
Iran, Islamic Republic of
ماطرفدار نظام و رهبری و ولایت فقیه هستیم ولی از اظهارات شما .. در اسفند ۹۴ هم جواب..به شما خواهیم داد.یا علی
دوستان قدیم ...باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج آقا عبودی کاملا درست و به به موقع فرمودند...با نظرات ایشان کاملا موافقم.خدا حفظت کند...
احسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا بزرگه:

۱٫ با این همه پول و ثروت بادآورده رفت از دانشگاهی دکترا گرفت که خودش هم تو خلوت خودش از این مدرک دل خوشی نداره.

۲٫ پارتی سرآب ننیز باعث شد هر که میرسه بهش سرکوفت بزنه.
من اونم که
Iran, Islamic Republic of
خیلی حال کردم که مدیران عاجزانه اعتراف کردند اگر شرکت نکنیم فردا عذر ما خواسته میشه. آخه من بهت گفته بودم مدیرانی انتخاب میکنی که اگه تا صبح بهشون بشین پاشو بدی خم به ابرو نیارن. مدیران رابطه سالار. هواپیمای تاجگردون هنوز تو فرودگاه گچساران فرود نیومده که استاندار و معاونینش با گل به استقبالش صف کشیدن
منصف
Iran, Islamic Republic of
شما دارید با این دخالتهای بیجا با شادی مردم مبارزه مکنید ودوست دارید مردم همیشه افسرده باشند.
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
کسی حاج آقا احیانا نظر شما رو خواست
برآفتابی
United States
تاجگردون تاجگردون حمایتت میکنیم
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام من خودم یک اصول گرا هستم ولی نظرات مخالف جشن مشک و ملار رو قبول ندارم چون دین ما با شادی مردم مخالف نیست.حاج اقا عبودی اینگونه نظرات شما علی رغم احترام به شما و همه امامان جمعه باعث دور شدن مردم و جوانان از اسلام و نماز وحدت خیز جمعه میشود..حاج اقا دنیای امروزی مثل ۵ یا ۱۰ سال پیش نیست.ذائقه مردم دیدشون ،نظراتشون،خواسته هاشون،فرق کرده ما باید در کنار مردم نه جلوتر از اونها حرکت کنیم نه از مردم عقب بمانیم..دوستان بدانند اصولگرایان خیلیاشون مثل تندروها فکر نمیکنن.سپاسگذارم.
اعتبار
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده، .، . //، بخدا هر روز تعریفت میده
پایداری
Iran, Islamic Republic of
عبودی جان شما امام جماعت هستید یا سخنگوی جبهه پایداری؟
والله العظیم شما قیامت خود را فدا میکند
تا حالا شده یکبار از خدمات و تلاشهای دکتر تاجگردون صحبت کنید؟
جز اینکه دشمنی آشکار با تاجگردون و انتخاب مردم میکنید،
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
مکلی هرچی ما خوشمون بیاد حرامه حرام.
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام . باید جوابگوی این .سخنان امام جمعه ها باشند ۷اسفند انشااله نشان خواهیم داد
طلا
Iran, Islamic Republic of
آقای عبودی ..خودت رادر بین مردم باشت بیشتر.
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای عبودی عزیز شما کمی محبوبیت در بین مردم باشت جمع کرده بودید آنرا با حرف های مغرزانه حدر ندهید
........
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا باعرض سلام خسته نباشید البته ماماندیم چ قسمت از فرماشات شما را گوس کنیم توجهشما را به حدیث وفرمایشات شماذدر روز پنج شنبه در مسجد ملک اباد در مراسم سالکرد شادروان عوص زاده جلب می کنم درمورد سو ظن ویقین
www.nedayenodbeh.ir
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام خدمت حاج اقا عبودی ....................


در زمان و دورانی که چشم مردم به راهی است که گمشده ای را پیدا کنند و بتوانند این راه را در پیمایند باید دست به کار و با یاری خداوند و ائمه ی معصومین (ع) و حضرت بقیه الله (عج) وسیله ای برای بیان روشن حقایق و واقعیت ها شد .

در هر حال تشکر میکنیم ازحاج اقا عبودی که باعث خوشنودی ودلگرمی عامه مردم شده وبا آشنایی مردم و روشن بینی افکار در این آخرالزمان و پیچ تاریخی حساس نوری به سوی حقیقت را نشان دهیم . انشالله


با تشکر پایگاه رسمی ندای ندبه www.nedayenodbeh.ir
ککا ککانه درک ایکنه
Asia/Pacific Region
دکتر نگران نباش قربون قلبت برم ایما خومون دونیم ۷اسفند چ کنیم بل تا اینو گپ خشونه بزنن که اگه نزنن باید تعجب کنیم
جواب دوست خوبم مهدی مظفری
Iran, Islamic Republic of
حاجی اقا لطفا به مسایل اساسی بپرداز
بهلول
Iran, Islamic Republic of


اما بیادتان بیاورم ده سال قبل را وقتی داشتید دولت شهید رجایی را احیا میکردید؟؟؟!!!
برای تبلیغ ،عکس سیاه و سفید کاندیدایتان را کپی میکردید و دورش چفیه بسته، به قصد تبرک به ما هدیه میدادید.
یادتان هست میگفتید پول از دست آقای احمدی نژاد گرفتن همانند گرفتن پول از دست امام زمان است.
فیلم ظهور ساختید و آقای رییس را فرمانده سپاه حضرتش کردید و در مدرسه ها بچه های معصوم را از دین وایمان و امام زمان دور کردید؟
هاله ی نور و دروغهای تهوع آور دیگر را که به نام دین و ایمان به خورد مردم دادید یادتان هست؟؟!
چهار سال بعدش را یادتان هست دو شب مانده به انتخابات در شهر و روستا سهام عدالت ....تقسیم میکردید و با پول بیت المال رای می خریدید ؟!!چرا در چهارسال قبل و چهار سال بعدش از این پول ها یک شبه تقسیم نشد و سهام عدالت ،خجالت شد؟؟!!
یادتان بیاورم که در سایه عنایات دولت مورد حمایتتان تورم چهل وپنج درصدی کمر مردم ما را خم کرده بود؟؟! چهل و پنج هزارتومان اهدایی که قرار بود نفت و گاز را بر سر سفره مردم بیاورد،در طی چند سال از صفر هم کمتر شد و نفت و گازی که وعده اش داده بودید بر سر سفره مردم نیامد.
راستی درامد نفت و گاز که وعده کردید به سوی کدام سفره سرازیر شد ؟؟!
یادتان می آورم.
فرشاد امیرخسروی و بابک زنجانی در سایه حکومت و حمایت کدام سردار و سرداران رشد کردند؟؟!!گمان میکنی ما فراموش کرده ایم؟
آقای خاوری را پس از چهار سال بازنشستگی ،دعودت کردید تا میلیاردها دلار از سرمایه این ملت مظلوم را با همکاری و حمایت زیر دستان و فرادستان غارت کند و سپس فرستادید تا در کانادا به ریش این ملت بخندد و حلقه اتصال قطع شود تا دیگران لو نروند.
در کجای دنیا دولتی دیده اید که معاون اولش،رییس ستاد مبارزه با قاچاقش، رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادیش رییس سازمان میراث فرهنگی و گردش گریش و.....،همه از مفسدین باشند.بعد معلوم شود معاون اول رییس جمهور میلیاردها پول از رییس جمهور (بیت المال) گرفته تا بدهد به نمایندگان حامیش تا در حوزه ها رای بخرند و از او حمایت کنند.
شما حامی دولتی بودید و برایش سینه چاک میکردید وتقدیس میکردید که پول اختصاصی برای داروی بیماریهای خاص را لوازم آرایشی میخرید ؟
پول درمان مردم کشورش را پورشه های میلیاردی می خرید ،نام حکومت مهر ورزی و امام زمانی بر خود می نهاد و با عالم اشباح در ارتباط بود.
از پوزش خواستن خجالت میکشید؟؟!!
پوزش لازم نیست و ازشما توقع آن را هم نداریم.
در لحظه تحلیف حکم رییس جمهور بعدی شانزده میلیارد را به حساب دانشگاه شخصی خود انتقال میدادید و میگفتید حکومت امام زمان را تشکیل داده اید.
هم زمان با این ریخت و پاش ها و دزدی ها و اختلاس ها ما رکورد مسافرت دخترانمان به دبی را برای تن فروشی شکستیم.تبریک بسیار دارد.
اقتصاد مملکت در سایه تحریم هایی که کاغذ پاره می خواندید به ورشکستگی رسید،تا جاییکه امروز تنها پیش شرط ما برای دادن همه چیز، حذف همین تحریم هاست.آری در سایه رونق بازار کسب و کار در چین جوانان ما را بیکار و اقتصاد مقاوتیمان را نابود کردید.صندوق ذخیره را خالی و جیب اختلاس گران را پر کردید.تا جاییکه به رکورد اختلاس در دنیا دست یافتید.
آن فضاحتی که شما کردید در کجای تاریخ این سرزمین سابقه داشت؟؟!!
اگر بخواهم لیست سیاه تمام آنچه را که کرده اید بیان کنم مثنوی هزارمن کاغذ خواهد شد.
از کاهش سهممان از دریای خزر(از پنجاه درصد به زیر ده درصد)،زوال ارزش پول ملی مان نابودی محیط زیستمان،
آمارهای ...،فرار سرمایه های مادی و معنویمان،افزایش نرخ بیکاری و تدیل کشورمان به مقصد کالاهای بنجل چینی ،همه از شاهکارهای قابل افتخار شما و دولت مورد حمایتتان است.این همه ،درست زمانی رخ داد که قیمت نفت در بالاترین حد جهانی خود سیر میکرد . درحالیکه همسایگان ما به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری و خرید شرکت های بزرگ و سود ده جهان می اندیشیدند،شما سرزمین ما را خوان غارت زده ای پنداشته و کردید آنچه را که نمی باید.
..
من خود از منتقدان برخی از رفتار این دولت و وعده های عمل نشده اش هستم.اما سابقه ی شما ..از آن است که امروز ...و برای ارزش ها و مردم این سرزمین اشک تمساح بریزید.
البته امروز آنانکه در سایه تحریم ها و تحریف ها نان خورده و فربه شده اند، از حل مناقشه ی هسته ای در هراسند و از هر آنچه بتوانند در عقیم گذاشتن مذاکرات کوتاهی نخواهند کرد.
مثلث شوم اسراییل ،عربستان و دزدان و مختلسان داخلی شمشیر دشمنی با ملت ما را از رو بسته اند و افسوس که گاهی .. با آنان هم راهی میکنند.
و صد البته از سیاه کاری آنان آنچه رو شده و میدانیم یک از هزار آنچه کردند نیست.
نامداری
Iran, Islamic Republic of
آیا باید شادی ازاین جامعه تعطیل شودفقط وفقط مراسم ماتم وعزا گرفت
.
بخدا این گونه اندیشیدن مردم را ناامید می کند.
بالد هرچیزی درجای خودش باشد.
موسیقی محلی در هکمه گوشه وکناراین کشور وجوددارد.
روح حماسی مردم مام با موسیقی نواحی آنها عجین است
<فرهنگ شادی وشیون .
اگر جایی موارد جزیی از اشکال دریک برنامه وجوددارد همان را تذکر دهیم نه کلیت آن را منکرات قلمدادکنیم .
kjhg
Iran, Islamic Republic of
سلام انگار اسلام وارزشها راشما ها حفظ کرده اید بقیه هم ازاول انقلاب تاکنون فقط کجدارمریض کارکرده اند ومنتظر اند درفرصت مناسب ..راترویج نمایند ن.... مجموعه فراتری رادربربگیرد مثلا کم کاری نداشتن وجدان کاری -چاپلوسی وثناگویی- نداشتن انظباط -. قانونی -حسد -.- بدرفتاری با هم نوع - اسراف درمنابع -غرور چه علمی چه دینی چه مالی -.-اینجامجالش نیست همه چیز به رشته تحریر دراید پس توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل خدایا هرنعمتی که به ما می خواهی عطا کنی اول ظرفیتش را به ما ارزانی فرما
عشایر زاده
Iran, Islamic Republic of
زاهدان کز هر سلاحی فتنه و شر میکنند
از عبا هنگامه؛ وز عمامه محشر میکنند
یک سخن کز دل برآید بر لب این قوم نیست
گر چه از بانگ اذان گوش فلک کر میکنند
در دل مردم هراس کیفر اندازندگان
خود چرا کمتر هراس از روز کیفر میکنند
ساقیان کوثرند؛ اما شب از دست خُمار
پای خم هم می خزند؛ هم می به ساغر میکنند
در کمین اهل ایمان؛ با کمند کید و کین
پشت هر سنگی که می یابند سنگر میکنند
آنچه دین در قرن ها؛ کافر مسلمان کرده بود
این حریفان جمله را یک روزه کافر میکنند
چون حقایق مسخ شد؛ دین جز فسانه بیش نیست
کور دل آنانکه این افسانه باور میکنند
وای از این بد خبره عطاران؛ که از خبط دٍماغ
پِشک را نایب مَنابِ مشک و عنبر میکنند
در خرابات آی کین جا؛ مسلم و گبر و یهود
جمله از یک جرعه؛ دل با هم برابر میکنند

استاد شهریار
حقگو
Iran, Islamic Republic of
شادی بسیار خوب است اما این همه بی حجابی در جشنواره مشک و ملار .....عکسها همه بی حجابها بودند خبری از مشک وملار نبود
سراب
Iran, Islamic Republic of
با احترام خاص و ویژه که نسبت به امام جمعه شریف شهرمان دارم
عرض میدارم عین همین حرکت در روستای هفت چشمه لیشتر توسط نماینده اصول گرای شهرمانه و طرفدارش و البته با تیر اندازی و... برگزار شد ولی هیچ کس اعتراض ننمود ولی برای برگزاری بازی های بومی وحفظ سنت همه نسبت به بر گزاری ان معترض هستند اولا" این همه اعتراض یک مقصد بیشتر ندارد و انهم اعتراض به نماینده محترم و پر تلاش شهرمان در صورتی من موافق ایشان و یا به عبارتی هم رای ایشان نیستم ولی نامبرده جزء مدعوین این جشن بودند ودر ضمن هیچ مسئولی از ان بانوی محترم دعوت نکرده بود که بیاد آسب سواری کند آزادانه و با کسب اجازه از ولی قانونیش و اختیاری و اومده تو اون مجلس اومده اونو به نماینده و دستگاههای متولی ربط داده نشه ولی در مجموع هدفی جزء تشکر از مردم زحمت کش روستا نبود و دکتر و استاندار جزء مدعوین بودند
با احترام و سپاس از امام جمعه شهرمان
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
وای از دست .......
بابا چقدرافراط!چقدر حسادت!
ملت رو با این افکار داغونتون به گا دادید
جیگر
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا این گونه برنامه ها تو کل کشور برگزار می شه و تلویزیون هم پخشش می کنه، فرهنگ سنتی مردم را زیر سوال نبرید که بیشتر ازتون فاصله بگیرن و اگه اشتباهی است دوستانه تذکر بده ، بعدش بوی موضع گیری میاد بر علیه نماینده محبوب، خودتون به انزوای بیشتری کشیده می شید.

فدات شم عبودی جان---------
ملوس
Iran, Islamic Republic of
چکار بنده خدا دارید؟
چند نفر به ی نفر
منصف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تاج سلام است و بس
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
میگن یک نفر را اب برد میگفت بگیرید دنیا را اب برد
دوستان قدیم ...باشت
Iran, Islamic Republic of
دوستان شما که نظر مخالف میدهید ؛دارید از مشک ملار دفاع میکنید یا ازشخص خاصی که در اون جشن بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای عبودی عزیزمحترمانه شماامام جمعه باشت چکارگچساران داری جزاینکه ازقبل بشمادوستانتان میگن این حرفهارابزن فقط میگردیدازتاج گردون ضعف پیداکنید که ضعف نیست ایین سنتی ازافتخارات این دیاراست نگذارمردم ازسنتهایشان دورشوندبلکه مردم بیشتر جذب میشوند چون امثال شما مخالف هستندپس مردم برعکس عمل میکنندمثل اینکه امام جمعه گچساران روز روشن بگه حالاروزه مردم باورنمیکنندچون بقدری باحسادت وکینه ای صحبت میکنه ابرومندانه ازشهرستان برودبهتره
موسوی
United States
در جواب ملوس ضرب المثلی لری چه سید صفر چه صدنفر کنایه نزن هر چیزی گفته حقایق وباید مورد تایید من وتو قرار گیرد
پایداری
Iran, Islamic Republic of
سخن عبودی باید بوی سخنان امام خامنه ای را بدهد نه بوی سخنان حمید رسایی و کوچکزاده را!
باشت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
ییدزرد
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترسید و از شادی مردم نترسید
بخاطر مسایل سیاسی یه جشن ساده را اینقدر منکر نکنید
منکر پول این ملت بود که ۸ سال بر باد رفت
منکر این فساد است که .
منکر اون زن فقیری است..
بازم بگم
از خدا بترسید
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عبودی امام جمعه محترم شهرستان باشت
سلام علیکم،
هر .کوشش دارد برای تحکیم وتثبیت پایه ..خود به ....واز مفاهیم دینی برای این منظور بهره جوید وتنها آگاهی وبالا بودن فتح شعور دینی وسیاسی مردم است که جلوی این .ها را میگیرد. وافتخار جناب آقای دکتر حاج غلامرضا تاجگردون، به خرد استوار، شرم، و پاکدامنی وتربیت است، وسلام
عشق است تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقا عبودیت امام جمعه شهرستان.سلام علیکم.خواست خداوند است که بهت شخص بزرگوار باسوادتر فروتن وبا همت احترام گذاشته شود.لذا آز محبوبیتی که دکتر حاج غلامرضا تاج گردون دارد .
بهلول دیونه
Iran, Islamic Republic of
اقای عبودی ....خداشاهد اگر من درشورای سیاست گذاری... ..که این قدر باعث .....خدایا کی میاد نمازجمعه ها به دست روحانیون پخته بیفته.
په جگر
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای عبودی شخص خوش بیان و پرکار و دلسوزی است. تذکر هم که داد خیلی محترمانه و کوتاه بود ولی نمی دونم چرا بعضی شلوغش می کنن و علیه ش جو در ست می کنن.

البته نظر من کبنای ترسو و جیره خور... نمی زنه.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این این ...
مشهری
Iran, Islamic Republic of
شما با دکتر تاجگردون مشکل دارین و افکارش نه با مشکو ملار ... لعنت خدا بر کسانی که دوست ندارن لبخند بر لبهای این مردم باشه .......... شما اگه راست میگین داد بزنین این همه اختلاس بزرگ تو مملکت چگونه صورت میگیره ............. بزرگان اختلاسهای میلیاردی میکنند کسی پاسخگو نیست و لی یه جشن با بوق و کرنا دنیا دا خبر کردین...............
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هیچ جای دین برای شادی مردم منعی ایجاد نشده و شما که با این جشنواره مخالفید چه چیزی جایگزینش دارید؟
اگر راست میگید تالارهای عروسی که سرشار از بی حجابی نه بدحجابی است را کنترل کنید!!!!
یا نرفتید یا خبر ندارید یا فقط مشکلتون مقابله با تاجگردونه!!!!
جوونا برن سراغ ماهواره و ... بهتره؟
هویتشون را فراموش کنند بهتره؟؟؟؟
شاهنامه و اسب سواری و ... منکراته یا تاجگردون و هواداراش؟
خداییشش مشکل مملکت فقط این چیزهاست؟
چرا با اختلاس و رشوه و ... مبارزه نمی کنید؟؟؟؟؟
بهلول
Iran, Islamic Republic of
های های های حاج اقا عبودی های ! ایمان مردم در باره قیامت را سست نکن های !!!!
Iran, Islamic Republic of
https://www.kebnanews.ir/106371/
چرا این حروم نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1