تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۱۰۷۲۰۹

انصاری: تنها گزینه ای که استکبار به روی میز نیاورد صداقت بود

۴
۰
کبنا ؛IMG_8892
فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش از ظهر امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای بیت‌المقدس که به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سپاه ناحیه شهرستان که با حضور شورای تامین و مدیران ادارات برگزار شد، گفت: سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر آیینه تمام ‌نمای جهاد آگاهانه و شجاعت ملت ایران در تاریخ دوران هشت‌ سال جنگ تحمیلی است.
سرهنگ جهانگیر انصاری با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر روز شادی ملت ایران است و باید گرامی‌ داشته شود، افزود: سوم خرداد تاریخ گویای حماسه ‌آفرینی ملت ایران بر پایه‌های ایمان، ایثار، پایداری و جاودانگی است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه پیروزی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی بیش از پشتکار نظامی نشأت گرفته از ایمان و غیرت جوانان این مرز و بوم بود، تصریح کرد: حماسه سوم خرداد در واقع حماسه حق در مقابل باطل و برگرفته از ارزش‌های اسلامی است.
انصاری وحدت در بین مردم را از جمله مهم‌ترین عامل پیروزی ایران در جنگ نابرابر دفاع مقدس دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، اذعان کرد: با توجه به تاکید حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم حفظ وحدت، همه ما باید امروز با تقویت این امر نیز به فرمایشات امام راحل جامه عمل بپوشانیم.
وی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهدا، تصریح کرد: جوانان ما امروز باید با تحصیل علم و دانش در راستای حفظ آرمان‌های امام و شهدا در مقابل دشمنان مقتدرانه ایستادگی کنند.
انصاری با اشاره به حضور آمریکا در صحنه‌های مختلف جنگ با ایران از جمله در صحنه‌های انهدام سکوهای نفتی آل‌سعود، که توسط دلیر مردان سپاه اسلام منهدم شدند، اظهارکرد: آمریکایی ها به طور مستقیم با ما وارد جنگ شدند ودو قایق سپاه را در خلیج فارس منهدم ساختند که یکی از بالگردهای آمریکا را سپاه در خلیج فارس ساقط کرد.
مقام ارشد سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: سردمداران آمریکا مدام در اظهاراتشان اعلام می کنند که همه گزینه ها روی میز است حتی گزینه نظامی، حال باید از آنهاپرسید؛مگر اولین گزینه ای که در دوران دفاع مقدس بر علیه ایران بکار گرفتید نظامی نبود؟ مگر در همه عرصه ها مقابل دلیرمردان اسلامی وارد جنگ نشدید؟ مگر فتنه گران را در فتنه ۸۸ تمکین و پشتیبانی نکردید؟ پس آمریکایی ها تنها گزینه ای را که روی میز نیاوردند صداقت بود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان گفت: ما به عنوان سرباز کوچکی از نظام پر افتخار جمهوری اسلامی توصیه می‌کنیم آمریکا با دم شیر بازی نکند و باید بداند اگر بخواهد با ایران اسلامی درگیر شود آسایش آنها به هم می‌خورد.
حبیب الله قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

جفا
Iran, Islamic Republic of
سوم خرداد راباید روز ارتش نام گذاشت ۹۰درصد نیروها ارتشی بودند
روشن
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطوره پس برادر من چرا مذاکره میکنی لا اقل مثل کره شمالی یه دونه بمب درست کن
نیک
Iran, Islamic Republic of
۸سال بسیج جنگ کرد هر ۳۰۰نفر بسیجی یک نفر فرمانده داشت ولی بعداز جنگ...
Iran, Islamic Republic of
افرین مرحبا این دم شیر را خوب اومدی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1