تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۱۰۵۸۵۱

پاسخی به منتقدین همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد

۲۱
۰
کبنا ؛سید رحمان وفانژاد
همایش سراسری (نشست هم اندیشی) اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه مورخ ۲۵ /۲/ ۹۴ در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان برگزار گردید و بعد از درج خبر برگزاری همایش، انتقاداتی از سوی افرادی در فضای مجازی مطرح شد و لازم دانستم مواردی را اطلاع‌رسانی نمایم.
eslahtalaban (1)منتقدین و مخالفین همایش اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد دو گروه نامیده می‌شوند.
گروه اول: دلواپسان و مخالفان اندیشه اصلاح‌طلبی هستند که از دیدگاه عمومی شناسایی شده‌اند و در بهترین شرایط، جواب ندادن به مخالفت ها و انتقادهایشان منطقی‌ترین رویکرد می‌باشد.
گروه دوم: دوستان، همفکران و اصلاح طلبان بزرگواری می‌باشد که همیشه نصحیت‌هایشان راهبرد برنامه‌های آتی بوده و ارائه توضیحات به این صاحبان اندیشه افتخاری است جاودان.
انتقاد در نام بردن سید باقر موسوی‌ بعنوان رهبر اصلاح طللبان استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
مستحضرید در فضای کنونی سید باقر موسوی و حاج بهرام تاجگردون از گزینه‌های اصلی تهران نشین جهت اصلاح‌طلبان در مدیریت برنامه‌های اتئلاف استان کهگیلویه و بویراحمد می باشند و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نخواهد بود علی رغم اینکه بحث رهبری سید باقر موسوی از سوی نماینده بانوان اصلاح طلب مطرح شده ولی سایر سخنرانان و خصوصاً سید باقر موسوی در سخنرانی خویش خواستار تشکیل اتئلاف اصلاح طلبان استان با حضور کلیه احزاب اصلاح طلب فعال و شخصیت های سیاسی اصلاح طلب استانی شده اند.
همایش را منحصرگرایی به تعدادی اصلاح طلب خواندند.
۱-دریای بیکران اصلاحات قریب به ۷۵% جمعیت استان را پوشش می دهد و در صورت برگزاری عمومی نشست هم اندیشی، ظرفیت ۳۰۰ برابری چنین سالنی هم جوابگوی مهمانان نبود.
۲- برگزاری این همایش طی ۵ جلسه قبلی با حضور احزاب، انجمن‌ها و اتئلاف‌ها و انتخاب اعضای کمیته های مورد نیاز به ثمر نشست و دوستان از ظرفیت کم سالن و انجام محدودیت جهت مدعوین کاملاً اظهار ناراحتی داشتند ولی چه توان کرد زمانی که این سالن یکی از بزرگترین سالن‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
۳- عده ای دیگر از مدعوین که موفق به حضور در جلسه نشده‌اند بدلیل حذف پیامک تبلیغاتی از تلفن همراه خود بوده و ضمن اینکه خطوط همراه اول روز پنجشنبه در عمده شهرهای استان دارای مشکل اساسی جهت برقراری تماس و ارسال پیامک بود.
همایش را تقابل سید باقر موسوی و حاج غلامرضا تاجگردون نامیده اند.
۱-اگر چنین موضوعی حتی در احتمالات درصدی تصدیق دانست پس چه دلیلی جهت دعوت از حاج بهرام تاجگردون وجود داشت.
۲-کسانی که به این موضوع دامن می زنند عده ای قلیل بوده و خود را وامدار حاج غلامرضا می‌دانند که در بحث مشاوره انتصابات، اشتباهاتی را به جریان اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد و شخص حاج غلامرضا تاجگردون تحمیل نمودند و هنوز هم جهت تصدی جایگاه مدیریتی باقی مانده از دولت قبل از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.
۳-نقدهایی به حاج غلامرضا تاجگردون در دایره بزرگان اصلاحات وجود دارد که حقیر و سایرین حق ورود به آن را نداریم و این نقدها باعث شکاف کلی در دایره اتحاد اصلاح طلبان نگردیده است. ضمن آنکه این مسائل در آینده نه چندان دور مرتفع می گردد.
دعوت از اصحاب رسانه را گزینشی و با محدودیت خبرنگاران جهت ورود عنوان نمودند.
۱- عمده اصحاب رسانه در همایش فوق حضور داشتند و این بزرگواران بدون از هرگونه دعوت قبلی به همایش آمدند و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود نداشت.
۲-عده‌ای اندک از اصحاب رسانه که در همایش شرکت ننموده اند با سلیقه شخصی بوده و خروج از اصل رسالت رسانه‌ای آنها در چند سال اخیر، زمینه ساز همین عدم حضور می باشد و یا به عبارتی روی دیدن اصلاح طلبان را ندارند.
انتقاد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده کمیته جوانان را بدون از توجیه می‌دانستند.
۱- استاندار محترم نیروی علمی و اجرایی بسیار خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و این موضوع مانع نقد عملکرد انتصابی و همسو بودن با سیاست‌های دولت تدبیر و امید نمی‌گردد.
۲-آیا در سفر رئیس دولت شعار عدالت به استان کهگیلویه و بویراحمد و با وجود استاندار بومی (حاج مسعود حسینی) مگر مخالفت، اعتراض به عملکرد ایشان نشد؟
۳-استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد خودش بهتر از بقیه می‌داند که سینه چاکان امروز همان مخالفان دیروز بوده اند که احساس می کنند بواسطه تملق نسبت به این موضوع می توانند خود را در ابعاد دیگری مطرح نمایند.
و در آخر:
برگزاری نشست هم اندیشی اصلاح طلبان استان بعد از ۱۰ سال فضای بسته سیاسی و به صورت حضور تمامی احزاب اصلاح طلب، حتم به یقین دارای کاستی هایی بوده است و به امید ایزدمنان در جلسه هم اندیشی آتی اصلاح طلبان با حضور پر رنگ اصلاح طلبان شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد که از افتخارات و الگوهای اخلاقی می باشند و عامه جریانات سیاسی برگزار شود تا بتوانیم زمینه ساز اتحاد بیشتر در استان شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

باز هم
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشتی ولی حرف خودت نیست و بهت دیکته شده
قنبر
Iran, Islamic Republic of
تو این جلسه که همه اصلاحطلبان اصلى استان نبودند پس این جلسه جلسه مهمى نبوده,در ضمن حاج غلام تاجگردون با این گروه خیلى فرق داره
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه بحث مدیرکلی بجا مانده ازدولت احمدینژاد را فقط یکی از مدیران کل داخلی استانداری پیگیر بود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
وحید محمدی تبار خودش الان مدیر کل هست و دنبال مدیرکلی دیگه نیست و این وصله ها به نیروهای تاج نمی چسپه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بسیار همایش ضعیفی بود و نشان داد که اصلاح طلبان در استان هیچ وزنی ندارند.
اصلاح طلب اصیل
Iran, Islamic Republic of
سردبیران کبنا نیوز
سلام

سایت خوبی دارید اما چند نکته میگم امیدوارم ترتیب اثر دهید:

۱-سایت هایی مثل سایت کبنا نیوز/عصر دنا/بویرنیوز/آبشار نیوز/آوای دنا/و غیره که سایت هایی استانی محسوب میشوند مهمترین فلسفه وجودیشان انعکاس اخبار شهرستان و استانشان باید باشد تا سایتها و روزنامه های کشوری و صداوسیما بتوانند اخبار استانمان را بهتر منعکس کنند.

اما گویا سردبیران این سایتهای استانی یادشان رفته در استان غیر از دعوای سیاسی چپ و راست و اصولگرا اصلاح طلب و اصلاح طلب تندرو و میانه رو و دعوای قومیتی بویراحمدی باوی و سفلی و علیا خبرهای دیگری هم در سطح استان هستند که باید منعکس شوند.

۲-سردبیران این چند سایت و دهها سایت استانی دیگر دقت کنند که ما در استان خبرگزاری فارس- تسنیم-مهر که اصولگرا هستند و ایسنا و ایرنا و ایلنا که اصلاح طلب هستند داریم که روزانه ده ها خبر و گزارش از استانمان گزارش میکنند که حداقل ۸۰ تا ۹۰ درصد آنها صحیح است.

۳-چرا سردبیران کبنانیوز/عصردنا/بویرنیوز/آبشارنیوز/آوای دنا و دهها سایت استانی کوچک در استان از خبرهای این خبرگزاری ها به اندازه تناسب و حدود فعالیتشان استفاده نمیکنند؟؟؟
البته منظور من این نیست که اصلا استفاده نمیکنید بلکه حجم خبرهای این خبرگزاری ها را روزانه نگاه کنید دهها برابر اخبار منتشر شده در سایت های کوچک شماست.پس چرا گلچینی از همه این خبرگزاریها در سایتهایتان منتشر نمیکنید؟؟؟؟؟؟
چرا ایقد خبرهای بی ارزش و تهی از خبر را به خورد مردم میدهید؟؟؟؟

۴-به سایت های اصلاح طلب توصیه میکنم چون خودم یک اصلاح طلب هستم که خبرگزاری فارس و تسنیم و مهر با وجود اینکه اصولگرا هستند حجم انبوهی خبرهای مناسب دارند که بدرد سایت های شما هم میخورد.
به سایتهای اصولگرا هم میگویم خبرهای ایرنا و ایسنا را دست کم نگیرید چون باعث دوری خودتان از واقعیتهای جامعه میشود.

۵-به سردبیران محترم سایتهای استان توصیه میکنم اخبار دانشگاهای آستان بخصوص قسمت علمی فناوری و فعالیتهای سیاسی آن را در دانشگاهای آزاد و پیام نور و دولتی منتشر کنید.

اخبار فنی حرفه ای استان و فعالیتهای آن اصلا منتشر نمیشود!!!!

اخبار نهادهای قضایی استان مثل دادگستری تعزیرات حکومتی ثبت اسناد خیلی کم منتشر میشود!!!

اخبار آموزش و پرورش و فعالیتهای داخلی آن و مشکلات دانش آموزان و معلمان ضعیف منتشر نمیشود!!!!

از جهاد دانشگاهی استان گزارش تهیه کنید/
با شهرداران مراکز شهرستانهای استان درباره برنامه ها و عملکرد مصاحبه مفصل کنید/
با مسپئولین هئیتهای ورزشی استان مصاحبه کنید/
با مسئولین صندوق مهر رضا(کارآفرینی امید)مصاحبه کنید/
با مسئولین بانکهای استان/با صندوقهای قرض الحسنه استان/درباره وامها و دهها موضوع بانکی مصاحبه کنید/
با مسئولین آب و برق و گاز استان درباره فعالیتهایشان مصاحبه کنید/
با مسئولین شبکه بهداشت شهرستانها و استان/اداره کار/تعاون روستایی و دهها سازمان خدمت رسان مصاحبه کنید و سوالات مردم را از آنها بپرسید.

۶-در پایان میگویم کمی از فضای سیاست زدگی بیرون بیایید و به بحث های خاله زنکی نپردازید.مشکلات مردم بیشتر از آن است که وقت مردم صرف دعوای دو فعال سیاسی در کهگیلویه یا گچساران یا بویراحمد شود.اینها اگر سیاست داشتن دعوایشان را وسط کوچه بازار نمی آوردند.

باتشکر

از طرف یک اصلاح طلب اصیل
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما طرفدار علیمراد جعفری بودید حالا چرا دم از اصلاحات میزنید؟
مشکل همایش یاسوج فقط اینه که امثال وفانژاد احمدی نژادی برنامه ریزش است.
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
این جلسه فقط جلسه حضور کاندیداتوری سید باقر بود وبس واین جلسه که به نام همایش از ان یاد کردید فقط به قصد تخریب استاندار مردمی واعتدال گرا تدارک دیده شده بود متاسفم برای بعضی مدیران ترسو که موقع جسارت به استاندار جلسه را ترک نکردند فرصت طلبهابه حاشیه رانده شده میخواهند با تخریب دکتر خادمی از نردبان بالا روند ولی کور خوانده اند سید باقرباید مشکلش را با تاجگردون حل کند نه به او زورش نرسد بخواهد دق دلی اش را روی استاندار خالی کند من از نیروهای سید بودم واحترا م دارمش ولی در صورت در افتادن با دکتر خادمی این سید است که اسیب میبیند نه دکتر خادمی وسید از احساسات عده ای ناپخته وکم تجربه سو استفاده نکند هیچکام از نمایندگان شهرستان موضوعیت نداشته وتراوش ذهن خودشان است
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید جلیل القدر .دست مریضا.سید جان استان خودمون اگه سیاسی بود که تو انتخابات ریاست جمهوری رأیشون رو حروم محسن رضایی نمیکردن .حالا شما و امثال شما ساعتها هم بیان کلاس سیاست بزارن .اینا اینقد کوته فکرن که هنوز منزلت و مقام سید باقر میسوی رو درک نکردن .اگه تاىید صلاحیت بشه متوجه میشن وزن بیشتر رقبا با کاه یکیه
اهورا
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که باید انجام شود در هر صورت انجام می گردد
حال امروز باشد و یافردا
اگرانتخابات استانی شد اونوقت قدرت دکتر غلامرضا تاجگردون را میفهمین
یادت بزرگان اصلاحات نرود که دکتر تاجگردون در صورت دعوت شدن هم نمی آمد
ظرفیت سنجی
Iran, Islamic Republic of
تمام ظرفیت شما به اصطلاح اطلاح طلبان این بودکه خودتون رو خراب کنید


درود بر اصولگرایی که حتی هیچ کس هم در جلسه نباشه باز هم قبول داره و تخریب نمیکنه
این مسائل تنها در اختلافات وحید محمدی تبار و رحمان وفانژاد هست که هر دو دارن با ایراد چنین مسائلی ریشه اصلاحات را خشک میکنن.
یهمقداری خجالت بکشین
داریوش
Iran, Islamic Republic of
قنبر خوبی
چقد به نکته خوبی اشاره کردی
اما جمله ات غلط بود
باید مینوشتی اصلاح طلبان با تاجگردون تفاوت زیادی دارند
دارم کباب میخورم
Iran, Islamic Republic of
فعلا برین جواب ائمه جماعت را بدین


فقط بلدین همدیگر را توجیه کنین
دنا
Iran, Islamic Republic of
همایش بسیار قوی وبسیار خوبی بود فردا میشه بیاری خداوند متعال وهمت مردم ازاد اندیش استان معلوم میشه
پویا
Iran, Islamic Republic of
به امید روزى که یاسوج گچساران شود--
(فرستادن نماینده ای در حد تاجگردون)
نه فرستادن افراد لال!!! یا مفسر فیلم !!!
انشالله با مدیریت سید باقر
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این مسایل ربطی به محمدی تبار ندارد
لطفا الکی کامنت نزارید
وای به روزی که ....
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
ما بیشماریم .
۹۵ درصد ملت ایران با اصلاح طلبان هستند و تنها ۵ با اصول گرایان .

حقیقت تلخه اما واقعیت همینه
یعنی چه خبره
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل موفقیت این همایش اعتراض دلواپسان حامی نماینده گچساران هست و افق خوبی را در خود نخواهند دید
درود بر اصلاحات حاج بهرام و سیدباقر
لر بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
حرف چرت نزن برادر
حقگو
Iran, Islamic Republic of
متن خوب و شایسته ای بود ،الحق که واقعیات را بیان کرده و بخصوص موش دواندن کسانی مثل سایت کبنا و شخص آقای عکاشه را برای پررنگ نمودن کسانی مثل غلام تاجگردون و یا ایجاد اختلاف ساختگی و کاذب مابین اصلاح طلبان واقعی که سیاست کبنا شده است
بهلول نویی
Iran, Islamic Republic of
جناب وفا ساختمان پیام نور گچساران را تحویل دادی..مه تو نویسنده بیدی ککات نونس.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1