تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۱۰۴۴۷۹

افتتاح «جشنواره اهدای کتاب ارتقای دانش» در لنده + تصاویر

۰
کبنا ؛ 

با حضور مسئولان نمایشگاه و پایگاه شماره ۱ «جشنواره اهدای کتاب ارتقای دانش» در شهرستان لنده افتتاح شد.


امروز در راستای تقویت فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه و پایگاه شماره یک « جشنواره اهدای کتاب ارتقای دانش» با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و مسئولان شهرستان لنده افتتاح شد.
فرماندار شهرستان لنده در این آئین با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه گفت: امروزه یکی از شاخصه‌های توسعه و پیشرفت هر کشور و جامعه‌ای میزان سران مطالعه افراد بوده که در کشور ما در حال رشد می‌باشد.

محمد مرادی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف در این خصوص می‌تواند به فرهنگ مطالعه در این شهرستان کمک کرده و زمینه و بستر لازم برای توسعه فضاهای کتاب‌خانه‌ای را افزایش دهد.

وی به کمبود فضای فیزیکی کتابخانه در شهرستان لنده اشاره و گفت: شهرستان لنده نیازمند توسعه فضای کتابخانه و احداث چند کتابخانه روستایی و شهری می‌باشد.

زکریا تقوی‌نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده هم به راه‌اندازی دو پایگاه «جشنواره اهدای کتاب ارتقای دانش در شهرستان لنده اشاره و گفت: این جشنواره با هدف مشارکت مردم در فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی بوده که مردم می‌توانند با حضور در این پایگاه‌ها و اهدای کتاب‌ سهمی در این زمینه داشته باشند.

وی به استقبال خوب مردم و مسئولان از این نمایشگاه‌ها و جشنواره اشاره و افزود: ر راستای ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه در میان کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی با موضوع جشنواره برگزار خواهد شد و به نفرات برتر در این زمینه هدایایی اهداء خواهد شد.

اسماعیل زارعی دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده نیز به اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره و گفت: با توجه به نبود کتابخانه عمومی در روستاها سعی می‌شود کانون‌های مساجد با اهدا کتاب و قفسه‌های کتاب تقویت شوند تا زمینه و بستر مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در روستاها نیز تقویت شود.

در پایان مسئولان با اهدای چند جلد کتاب به پایگاه‌های جشنواره «اهدای کتاب ، ارتقای دانش» حمایت خود را از کتابخانه‌های عمومی اعلام داشته‌اند. ضمناً از خبرنگاران فعال شهرستان لنده در حوزه کتاب‌خوانی نیز تجلیل شد.




















انتهای پیام/

 
نام شما

آدرس ايميل شما

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1