تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۰۴۳۳۳

کنگره بین‌المللی خون یاسوج با پیام آیت‌الله جوادی آملی آغاز شد

۴
۰
کبنا ؛کنگره بین‌المللی خون، بیمارها و کاربردهای بالینی آن در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز دوشنبه با حضور نمایندگان ۱۴ کشور خارجی با قرائت پیام آیت الله جوادی آملی آغاز شد.khon
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آیین گشایش این کنگره به خبرنگاران گفت: برگزاری این کنگره چهار روزه فرصتی برای آشنایی پزشکان با آخرین یافته‌های علمی و راهکارهای تشخیصی و درمانی بیمارهای خونی و پیوند سلول‌های بنیادین خواهد بود.
رضا چمن اظهار کرد: برگزاری این کنگره بین‌المللی در این سطح با شرکت نمایندگان ۶۰ انجمن و موسسه داخلی و خارجی یک رویداد علمی خوب برای شناخت بیماری‌های خونی و ارتقا سطح خدمات درمانی به بیماران خونی و کاربردهای سلول‌های بنیادین است.
به گفته دبیر این کنگره، کم خونی‌ها، بیماری‌های انعقاد و خونریزی دهنده‌ها، طب انتقال خون، سلول‌های بنیادی، پیوند، پاراکلینیک و تشخیص از مهمترین محورهای این کنگره بین‌المللی است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: حدود ۸۰ سخنران داخلی و خارجی نیز در طول برگزاری چهار روزه کنگره مشخص شده‌اند و ۴۰ نفر از این افراد سخنرانان خارجی دعوت شده از انجمن‌ها و سازمان‌های علمی بین‌المللی است.
یزدان پناه از ارسال ۳۰۷ مقاله علمی به سه زبان انگلیسی، فارسی و فرانسوی به دبیرخانه کنگره خبر داد و گفت: با پایش نهایی از سوی ۱۵۰ داور داخلی و خارجی سرانجام ۲۷۲ مقاله مورد پذیرش واقع شد.
دبیر علمی این کنگره بین‌المللی گفت: از این تعداد ۶۰ مقاله به عنوان سخنرانی و دیگر مقالات بصورت پوستر پذیرش شده‌اند.
به گزارش کبنا، کنگره بین‌المللی خون، بیماری‌ها و کاربردهای بالینی روزهای ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ۹۴ در یاسوج برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هزاران آفرین بر مجموعه علوم پزشکی استان که نام استان محروم ما را جهانی کردند آفرین بر این تلاش و این افتخار . موفقیت و توفیق شما را در همه زمینه ها از خداوند منان خواستاریم.
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخاراست شروع سمینار با پیام آیت الله گوادی آملی باشد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید قهرمانان واقعی شمایید علوم پزشکی سالاره
پزشک
Iran, Islamic Republic of
خیر مقدم و و اهداف کنگره توسط ریئس دانشگاه علوم پزشکی استان به زبان رسمی دنیا و زبان پزشکی و یا همان زبان انگلیسی خیلی زیبا بود و باعث افتخار کشور و استان شد.از همه کسانی که برای هر چه بهتر برگزار کردن این کنگره زحمت کشیدند خالصانه تشکر می کنیم چون این کار یک حرکت علمی بین المللی بود و افتخارش برای همه مردم ایران عزیز می باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1