تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۱۰۳۹۷۳

کلاسهای آمادگی منجیان غریق در شهرهای استان برگزار گردید

۰
کبنا ؛کلاسهای آمادگی منجیان غریق در شهرهای یاسوج ،گچساران ودهدشت برگزار گردید.
به گزارش کبنا اسپورت ،کلاسهای منجیان غریق آقایان در شهرهای گچساران ودهدشت وبانوان در شهر یاسوج زیر نظر مدرسین هئیت نجات غریق و غواصی استان برگزار گردید وآخرین قوانین وبخشنامه های فدراسیون نجات غریق وغواصی کشور در این کلاسها به صورت تئوری وعملی تدریس گردید.
بر پایه این گزارش در این کلاسها ،شنای ۲۰۰ متر کرال سینه ،۱۰۰ متر قورباغه ،شنای پهلو وپشت مقدماتی ،رهایی ها،حملها،وهم چنین CPR از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد.
به شرکت کنندگانی که بتوانند در این کلاس ها موارد ذکر شده را با موفقیت بگذراند کارت آمادگی سالانه اهداء خواهد شد و می توانند بر روی استخر های استان به عنوان منجی غریق فعال به فعالیت مشغول شوند.
رئیس هئیت نجات غریق و غواصی استان کهگیلویه وبویر احمد در حاشیه کلاس گچساران به کبنا اسپورت گفت: مدیران استخرها وسرمنجی ها باید به همین آمادگی که از سوی هئیت در ابتدای سال برگزار میشود اکتفا نکنند وهمیشه درتمام فصول منجیان غریق خود را با تمرینات مداوم در آمادگی داشته باشند.
حسین افتخاری ادامه داد :آن دسته از شرکت کنندگانی که موفق نشدند ودر این کلاسها بعلت عدم آمادگی قبول شوند فرصت دارند تا یک بار دیگر در کلاس آمادگی آقایان که در روز جمعه ۲۵/۲/۹۴ در یاسوج وبرای خانم ها در روزهای جمعه وشنبه۲۵و۲۶/۲/۹۴ در گچساران برگزار میشود شرکت کنند.
گفتنی است ،مدرسین کلاس آقایان را در شهر گچساران حسین افتخاری، در دهدشت،آقایان ایمان بارون زاده وکیوان سروش مقدم ،در یاسوج ،آقایان امین حیدری وایمان هاشمی ودر کلاس آمادگی بانوان یاسوج ، خانم ها معصومه قاسمی نیا وزهرا توکل ودرکلاس بانوان گچساران، خانم ها میترا قاسمی نیا ،طاهری وطاهری لرکی برای مرحله اول وزرین تاج جهان گیری وماندانا کریمی برای مرحله دوم بعهده دارند.
IMG_0317 IMG-20150508-WA0055
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1