تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۱۰۳۶۵۵

علی مطهری باعث اختلال در جلسه چرام شد/عکس

۱۵
۰
کبنا ؛
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علی مطهری فتنه‌گر نیست، تصریح کرد: فتنه‌گران کسانی هستند که این حرکات را انجام می‌دهند.


مراسم گرامیداشت مقام معلم در سالن آموزش و پرورش این شهرستان بعدازظهر امروز برگزار شد.
این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، اعضای شورای اداری و جمعی از فرهنگیان چرام برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

*در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، یاد و خاطره دو مدیر سابق آموزش و پرورش چرام، شهید جلالی و مرحوم حمدالله دوستی گرامی داشته شد و از سه مدیر دیگر این اداره آقایان قبادی، چرامی و جمالی به‌خاطر زحماتشان تقدیر شد.

* در جلوی ورودی سالن آموزش و پرورش، دانش‌آموزان دختر با لباس‌های سنتی محلی در صفی منظم ورود مهمانان را خوش‌آمد می‌گفتند.

 


 
*در حاشیه‌های این مراسم مسئولان شهرستان چرام از معلمان دوران ابتدایی خود با اهدای هدایا تقدیر به عمل آوردند.

 


 
*در ادامه این مراسم صدرالله عزیزی به عنوان نخستین سخنران مراسم پای تریبون رفته و ضمن خوشامدگویی به مدعوین، مشی اعتدال را یک نیاز اساسی جامعه امروز دانست و با اشاره به عملکرد این اداره در سال ۹۳، کسب رتبه اول حوزه سنجش و امتحانات، رتبه اول داستان‌نویسی فرهنگیان، رتبه اول طرح مصباح‌الهدی (امام‌شناسی) و رتبه دوم مسابقات ۹گانه قرآن، نماز و عترت را از مهمترین عملکردهای این نهاد برشمرد.

رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان اینکه در رشته علوم تجربی با ترافیک دانش‌آموز روبرو هستیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش برای جلوگیری از این ترافیک دانش‌آموزی در رشته تجربی برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵، شرط معدل ۱۶ را لحاظ کرده است.

*از دیگر حاشیه‌های این جشن اجرای سرود پسران دبستان شهید شاهینی بود که با وجود آمادگی این گروه و رفتن بر روی سن به دلیل عدم پخش موزیک و میکروفن مناسب برنامه تا لحظه‌های آخر اجرا نشد.

*بارش‌های رگباری و چندباره باران از دیگر جلوه‌های این مراسم بود که برای لحظاتی تعدادی از شرکت‌کنندگان را به بیرون سالن برگزاری مراسم کشاند.

*سخن گفتن یکی از مسئولان در باب علی مطهری بود که اعتراض برخی حضار در مراسم را به دنبال داشت.

*علی‌اکبر هاشمی‌اصل، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بدون در نظر گرفتن شأن جلسه و حضور طیف‌های مختلف فرهنگی حاضر در جلسه از علی مطهری سخن به میان آورد و وی را فردی شجاع و طرفدار حق و حقانیت معرفی و عنوان کرد: علی مطهری راه پدر را می‌رود و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای حق را می‌گوید.

*یکی از حاضرین نوشته‌ای که در آن مطهری را فتنه‌گر خوانده بود به هاشمی تحویل داد که در این میان تلاش برخی مسئولان برای جلوگیری از اقدام این فرد بی‌نتیجه ماند.

*معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه علی مطهری فتنه‌گر نیست، تصریح کرد: فتنه‌گران کسانی هستند که این حرکات را انجام می‌دهند.

*در ادامه نوبت به اجرای موسیقی سنتی رسید و در حالی که نیمی از اجرای این برنامه گذشته بود حضور نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد برای لحظاتی باعث قطع این اجرا شد.

*اجرای برنامه مفرح شعبده‌بازی توسط دو فرهنگی سرفاریابی از دیگر حاشیه‌های جالب این مراسم بود که در نوع خود کم‌نظیر بود.

*در بخش پایانی این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از مدیران سابق، فرهنگیان بازنشسته و معلمان نمونه شهرستان چرام تجلیل شد.

 ------------------------------------
حاشیه‌نگاری: هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دروووود بر سید علی اکبر هاشمی شجاع.
دروووود بر علی مطهری.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای کسی که این خبر را ارسال کرده متاسفم اینها شلوغ کن هستند نه اصحاب رسانه اختلال کجا بود یکنفر غیر فرهنگی مریض احوال یک یاداشتی به اقای هاشمی داد ویک نفر از کارمندان اداره اموزش وپروش یاداشت را جلوی اقای هاشمی برداشت همان فرد دوباره یاداشت را گرفت وجلوی اقای هاشمی اصل گذاشت و اقای هاشمی اصل هم جواب ایشان راداد این اختلال کجا بود اصحاب رسانه لطف جو شهر را خراب نکنید
123
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری که اونجا نبود متن را عوض کنید
Iran, Islamic Republic of
چقدر نظم
Iran, Islamic Republic of
حالا کی گفته علی مطهر فتنه گره!! اسم فتنه که میاد حاشیه میزنن
هه
Iran, Islamic Republic of
کبنا ا زتو بعیده این تیتر و این بیان... نباید که هرچی ...نوشته تو هم منتشر کنی...لطفا هوشیارترباشید.
ممد
Iran, Islamic Republic of
چه حاشیه داغی؟؟؟؟ آبروی هر چه حاشیه رو بردین این که یخ بود
مسلم
بگو که علی‌اکبر هاشمی‌اصل، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بدون حرف زدن درباره شهید مطهری مستقیما سراغ پسرش رفت
انگار مراسم گرامیداشت پسرش بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی اصول اولیه کلاس داری رو بلد نباشی و از آغازین حروف سیاست بی اطلاع چنین صحبت می کنی ... یکی بهش می گفت شهادت استاد مطهری رو روز معلم نام نهاده اند نه آجر خوردن علی مطهری را .. این کجا و آن کجا!!! در ضمن اقایون وقتی بلد نیستند حرف بزنند سکوت اختیار کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم دوستدار نماینده شجاع و مردمی علی مطهری هستند
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری مثل پدرش بالیاقت وشجاع وپشتوانه نهضت امام خمینی است
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
شجاعت آقای هاشمی مثل مدیریت ایشان قابل تقدیر است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جلسه کاملا متشنج وجنجالی بود. چرا آموزش وپرورش چرام اینجوری شده
کریمی
Iran, Islamic Republic of
زارعپور درانتخاب چرام اشتباه کرد
معلم ابتدایی چرام
Iran, Islamic Republic of
مدیر چرام ... است.این همه نیروی توانمند چرا یک فرد بی تجربه را بیارند که نتواند یک جلسه ای را اداره کند تا اون درگیری بوجود نباید.آبروریزی شد.اون وضعیت سرود بعدش اون روخوانی به عنوان سخنرانی بعدش درگیری .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1